Samochody marki Abarth wywołują u miłośników motoryzacji dreszcz emocji. Teraz dzięki nowej ofercie producenta nadarza się okazja na zakup „skorpiona” po niższej cenie.
Od początku października 2011 r., decydując się na zakup modeli Abarth 500 (1.4 TurboJet 135 KM) lub Abarth 500C (1.4 TurboJet 140 KM) klient może liczyć na rabat w wysokości 8500 zł - po uwzględnieniu rabatu samochody te kosztują odpowiednio 58 090 zł i 63 090 zł (68 090 zł ze skrzynią automatyczną).
Co potrafią te auta? Po dotknięciu przycisku Sport, silnik 1.4 TurboJet sprawia, że samochód przyspiesza do 100 km/h w 7,9 sekundy. Abarth 500 i Abarth 500C rozpędzają się do 205 km/h. To zasługa funkcji overboost, aktywowanej przy pomocy przycisku "Sport", która wpływa na mapę wtrysku i ciśnienie doładowania, a także „usztywnia" układ kierowniczy. Silnik spala przy tym tylko 6,5 l/100 km w cyklu mieszanym.
Abarth Punto Evo jest obecnie tańszy o 7500 zł - dzięki temu rasowe auto napędzane 165-konnym turbodoładowanym silnikiem 1.4 MultiAir kosztuje 65 090 zł. Samochód przyspiesza do 100 km/h w 7,5 sekundy. Rozpędzanie trwa aż do 213 km/h. Przełącznikiem przy skrzyni biegów można wybrać tryb oszczędny Normal lub Sport (automatycznie aktywuje blokadę mechanizmu różnicowego TTC - Torque Transfer Control). Auto wyposażone jest w Gear Shift Indicator (GSI), który sugeruje kierowcy odpowiedni moment do zmiany biegu oraz system Start&Stop, który pozwala zaoszczędzić nawet 10 proc. benzyny.
W roku 2011 sprzedano ponad 6400 sztuk modeli Abarth 500, Abarth 500C oraz Abarth Punto Evo. Dodając to tego 1300 sprzedanych egzemplarzy Abartha 695 Tributo Ferrari, można z całą stanowczością stwierdzić, że firma od momentu swojej reaktywacji, radzi sobie bardzo dobrze. Dość powiedzieć, że od roku 2008 Abarth odnotowuje ciągły wzrost dzięki dobrze sprzedającym się modelom Abarth Punto oraz Abarth 500 (prawie 36 000 sprzedanych samochodów). Klienci zakupili również około 9000 fabrycznych pakietów tuningowych.
Źródło: moto.onet.pl
Pęknięta sprężyna w kole zmiennych faz.
Autor wątku: rc36Witam. W trakcie wymiany napędu rozrządu zauważyłem, że wariator gdy go poruszyć ręką lata luźno w całym swoim zakresie pracy, pomyślałem że ten typ...
Autor ostatniego posta: GrandePunto8V Dzisiaj, 00:01