Piotr7337
17-04-2024, 23:01
Witajcie. Mój problem dot.cromy z2006 r 1,9 150 KM, automat. Auto przestało jeździć. Po odpaleniu zaczynało kopcić na szaro.Teraz właściwie odpala i zaraz gasnie ale kiedy zdejmę rurę powietrza z intercolera, to zaczyna łapać i po chwili już pracuje na wolnych obrotach. Zaraz po zdjęciu tej rury idą nią spaliny ale jak chwilę popracuje i się przewietrzy to można założyć ją spowrotem i na wolnych
obrotach auto pracuje normalnie .Problem jest kiedy dodaję gazu, wtedy muli, zaczyna się dusić, nie ma mocy, a do tego cały czas kopci. Jakiś czas temu miałem proble z DPF. Usunąłem wnętrze. Zmieniłem już turbinę, przepływomierz, 2 wtryski,akumulator i nadal to samo. Patrząc na parametry z eku wydaje się być ok chociaż jest duża różnica pomiędzy powietrzem zasysanym a wymaganą jego ilością. Jakiś czas po usunięciu wnętrza DPF auto jeździło ale kopcił na czarno. Później kiedy przestał jeździć i zacząłem w nim grzebać znalazłem dziurawy wąż na dolocie i nieszczelnosc w chłodnicy powietrza. Obie te usterki zostały usunięte. Może ktoś spotkał się z podobnym problemem i może pomóc. Zastanawiam się jeszcze nad tym czy przyczyną tej usterki może być np.zapchany katalizator?
obrotach auto pracuje normalnie .Problem jest kiedy dodaję gazu, wtedy muli, zaczyna się dusić, nie ma mocy, a do tego cały czas kopci. Jakiś czas temu miałem proble z DPF. Usunąłem wnętrze. Zmieniłem już turbinę, przepływomierz, 2 wtryski,akumulator i nadal to samo. Patrząc na parametry z eku wydaje się być ok chociaż jest duża różnica pomiędzy powietrzem zasysanym a wymaganą jego ilością. Jakiś czas po usunięciu wnętrza DPF auto jeździło ale kopcił na czarno. Później kiedy przestał jeździć i zacząłem w nim grzebać znalazłem dziurawy wąż na dolocie i nieszczelnosc w chłodnicy powietrza. Obie te usterki zostały usunięte. Może ktoś spotkał się z podobnym problemem i może pomóc. Zastanawiam się jeszcze nad tym czy przyczyną tej usterki może być np.zapchany katalizator?