Zobacz pełną wersję : Gotowanie zupy
Pomocy podczas jazdy OK ale shody zaczynają się w korkach choć w mojej okolicy nie za wiele. Wentylator chłodnicy nie załączam się. A więc nie ma czujnika na chłodnicy jest cewka ma około 3 Mohm wentylator na krótko działa wskaźnik na liczniku działa prawdo podobnie też wskazuje dobrze . Jakie macie propozycje ? Czujnika na chłodnicy nie ma w 154 km
Jak dojdziesz do siebie ,jezdz do warsztatu...:lol:
Widzę że to forum nie jest takie sam jak za czasów gdy aktywni byli Hipo lub Lukq. Zawsze ktoś podpowiedział i z tych informacji można było wyłapac trop do rozwiązania problemu. Kolego braval forum służy do pomagania nie do odsyłania do mechanika więc z całym szacunkiem takie rady wsadź sobie wiesz gdzie
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
A co do mojego problemu to sprawdziłem przekażnik. Chociaż sprawdziłem tylko styki ale nie sprawdziłem przewodności cewki przekażnika. A więc muszę sprawdzić cewki przekażnika oraz wpiąć multimetr w instalacje nagrzać auto i sprawdzić czy jest sygnał dla przekażnika
Czytałes to co napisałes? To sobie przeczytaj jeszcze raz! I takie typy zdają egzamin na prawo jazdy !? jak to możliwe?:lol2:
ps. Zobacz jak to wygląda na schemacie, to wtedy zalapiesz o co chodzi. Piszesz ,ze umiesz poslugiwac się multimetrem, wiec dasz sobie rade.Pocztaj sobie jeszcze o dzialaniu przekaznika...
michal54545
13-03-2023, 22:28
Doklanie tak.
Wiem kiedy przyznać się do błędu przepraszam napisanie posta w piątkowy wieczór przy nie jednym 4 paku z kolegą w garażu nie było dobrym pomysłem . A po drugie jakim prawem Braval mnie oceniasz skoro mnie nie znasz . Jestem zatrudniony u największego producenta bateri do aut elektrycznych w Polsce na stanowisku starszy rechnik utrzymania ruchu, maszyny na procesie Pakeging nie mają przed demna większych tajemnic, a są to maszyny bardzo zaawansowane technicznie maszyny prawdo podobnie z taką technologia się nie spotkałeś ( spawanie laserowy zgrzewanie ultra dźwiękowe z tolerancja do 0.1 mm) a jeśli mam problem to do wdgądu mam DTR. A co do mojego problemu w wersji 155km nie znalazłem dostępnych schematów, są dostępne shematy do wersji 147km gdzie w przeciwieństwie do mojego 155 km jest termo włącznik na chłodnicy ( niebieski 3 piny). Więc jeśli masz taki schemat do analizy którego mnie zachęciłeś to wrzuc na forum sporo osób się ucieszy pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam.
Ja cież nie pie...e.Nie wiem jak dostales te robote i jakie masz tam "plecy".w tej firmie. Jesli nie umiesz odróznić jednostki mocy od odleglosci( KM i km), a robisz w dziale technicznym, przy zaawansowanych maszynach. Jak dla mnie to jestes stary picer, i "lejwoda". 40 lat robie w serwisach i na utrzymaniach ruchu i znam jeszce lepszych "agentów" od Ciebie. Nie bierz tego do siebie, ale po drinkowaniu staraj się nie pisać ,bo widzisz co wychodzi...Powodzenia!:roll::lol:
PS. Pewnie masz w aucie rezystor wentylatora, powinien byc w okolicy chlodnicy, znajdziesz go idąc po przewodach do silnika wentylatora,schemat jest zbedny, uklad jest prosty jak cep... Wymienisz rezystor i powinno byc git. W tym aucie masz juz zlacze OBD, to mozesz podpiac kompa, jesli juz ma to auto siec CAN, to podejrzysz bledy jakie byc moze są...??
Wiem kiedy przyznać się do błędu przepraszam napisanie posta w piątkowy wieczór przy nie jednym 4 paku z kolegą w garażu nie było dobrym pomysłem . A po drugie jakim prawem Braval mnie oceniasz skoro mnie nie znasz . Jestem zatrudniony u największego producenta bateri do aut elektrycznych w Polsce na stanowisku starszy rechnik utrzymania ruchu, maszyny na procesie Pakeging nie mają przed demna większych tajemnic, a są to maszyny bardzo zaawansowane technicznie maszyny prawdo podobnie z taką technologia się nie spotkałeś ( spawanie laserowy zgrzewanie ultra dźwiękowe z tolerancja do 0.1 mm) a jeśli mam problem to do wdgądu mam DTR. A co do mojego problemu w wersji 155km nie znalazłem dostępnych schematów, są dostępne shematy do wersji 147km gdzie w przeciwieństwie do mojego 155 km jest termo włącznik na chłodnicy ( niebieski 3 piny). Więc jeśli masz taki schemat do analizy którego mnie zachęciłeś to wrzuc na forum sporo osób się ucieszy pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam.
Nie wiem jak ty szukasz ale jak byk masz w dziale schematów dla gamy modelowej od 98', na stronie 59 w tomie 4 serwisówki, schemat elektryczny dla układu chłodzenia dla wersji 155km.
Rain dzięki za pomoc . Ogólnie zamykam temat problem rozwiązany w sposób trochę druciarski. Z schematów na które nakierował mnie Rain wynika że w moim aucie jest układ chłodzenia taki jak w wersji wysokoprężnej wymiana wyłącznika opornicy oraz po sprawdzeniu przekažnika nie dało rezultatu po zwarciu styków wentylator ruszał. W chłodnicy jest zaślepiony korkiem otwór na włącznik usunołem korek w którego miejsce wkręciłem włącznik termiczny podpiąłem się pod przekażnik wentylatora co powodowało zwarcia i palenie bezpieczników. Odpiąłem przekaźnik od instalacji podłączyłem w kolejności [ akumulator(-)wyłącznik przekaźnik aku.ulator(+) . Od dłuższego czasu wszystko działa bez zakłóceń. Więc zamykam temat.
Krawiec1`
24-11-2023, 12:49
problem w czujniku temperatury. jak podepniesz pod kompa to pokaże Ci zapewne dziką wartość. Więc komp nie widzi, że ma odpalić wentylator.
Rozwiązanie analogowe, które wprowadziłeś wbrew opinii jest bardzo dobre.
To rozwiązanie jest bez sensu całkowicie, a nie dobre.
Iron 64 czyli układ chłodzenia z Bravo hgt 147KM jest według ciebie bez sensu ? Wcześniej miałem takie auto i na tej podstawie zrobiłem instalacje a termo włącznik był z odzysku z mojej HGT
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.