Omen69x
15-09-2022, 10:44
Witam serdecznie!
Mam swojego 500L z 1.4 i jakis czas temu miał problem z odpaleniem, niby nic tylko trudniej mu było zaskoczyć, następnego dnia jeszcze trudniej, poszło dopiero za drugim razem. W domu szybki pomiar - Aku 11,8V, ładowania brak. Dostałem poradę żeby wymienić po prostu regulator w alternatorze. nim dojechałem do sklepu z częściami wszystko się "samo" naprawiło. Trzy dni temu wróciło do tego stopnia, że w ogóle nie ruszył. Aku zabrałem do domu, naładowałem. Po podłączeniu z powrotem aku trzyma 12,7 -12,85V, ładowanie na poziomie 14,05V.
Czy to na pewno regulator? czy szukać głębiej? Jeśli tak może ktoś ma doświadczenie jaki.... Mam nr całego Alternatora 71794099 ale nie byłem wstanie znaleźć regulatora.
Mam swojego 500L z 1.4 i jakis czas temu miał problem z odpaleniem, niby nic tylko trudniej mu było zaskoczyć, następnego dnia jeszcze trudniej, poszło dopiero za drugim razem. W domu szybki pomiar - Aku 11,8V, ładowania brak. Dostałem poradę żeby wymienić po prostu regulator w alternatorze. nim dojechałem do sklepu z częściami wszystko się "samo" naprawiło. Trzy dni temu wróciło do tego stopnia, że w ogóle nie ruszył. Aku zabrałem do domu, naładowałem. Po podłączeniu z powrotem aku trzyma 12,7 -12,85V, ładowanie na poziomie 14,05V.
Czy to na pewno regulator? czy szukać głębiej? Jeśli tak może ktoś ma doświadczenie jaki.... Mam nr całego Alternatora 71794099 ale nie byłem wstanie znaleźć regulatora.