malutki1989
05-10-2021, 11:04
Od jakiegoś czasu losowo, nie ma reguły kiedy, czy zaraz po odpaleniu, czy w czasie jazdy, pojawia się check engine, po odczycie błędu, wskazanie jest na czujnik różnicy ciśnień.
Kasowałem błąd i jeździłem dalej, gdyż reszta parametrów była w normie.
Ostatnio zauważyłem, że coraz częściej wypala mi DPF'a. A raczej nie wypala, bo jak sprawdziłem, to okazało się że jest zapchany w 80%. Normalne wypalanie w czasie jazdy nic nie daje, a procedura uruchamia się raz na około 100 km.
Wczoraj próbowałem wypalić DPF'a z MES'a.
Procedura po pół godziny zatrzymała się na 5%, stopień zatkania spadł o 8%.
Kolejna próba dała podobny efekt, tym razem zatrzymało się na 6%, a zatkanie spadło o 7%.
W sumie wyczyściło się 15%, co jest kiepskim wynikiem, poza tym to dziwne zatrzymanie całej procedury mnie zastanawia.
Ponad rok temu robiłem już wypalanie i całość trwała około 40 minut, a stopień zatkania spadł z 95 do 15%.
Kasowałem błąd i jeździłem dalej, gdyż reszta parametrów była w normie.
Ostatnio zauważyłem, że coraz częściej wypala mi DPF'a. A raczej nie wypala, bo jak sprawdziłem, to okazało się że jest zapchany w 80%. Normalne wypalanie w czasie jazdy nic nie daje, a procedura uruchamia się raz na około 100 km.
Wczoraj próbowałem wypalić DPF'a z MES'a.
Procedura po pół godziny zatrzymała się na 5%, stopień zatkania spadł o 8%.
Kolejna próba dała podobny efekt, tym razem zatrzymało się na 6%, a zatkanie spadło o 7%.
W sumie wyczyściło się 15%, co jest kiepskim wynikiem, poza tym to dziwne zatrzymanie całej procedury mnie zastanawia.
Ponad rok temu robiłem już wypalanie i całość trwała około 40 minut, a stopień zatkania spadł z 95 do 15%.