PDA

Zobacz pełną wersję : Panda 1.1 nie czyta jej fes 3.6 + eml327 4.5a



szef901
05-02-2019, 18:13
Witam zainstałowałem program fes 3.6 oraz sterowniki ch340 program fes wkrywa go jako

:"
Znaleziono interfejs ELM 327 1.3+ na porcie COM6, prędkość 38400bps
Ten interfejs jest zgodny z ELM 327 1.4! Powinien się połączyć ze wszystkimi modułami CAN.


lecz po włączeniu zapłonu i próbie połączenia się z nadwoziem nic się nie łączy wyskakuje błąd nieudanej próby pomoże ktoś;/

squalus
06-02-2019, 12:25
Witam zainstałowałem program fes 3.6 oraz sterowniki ch340 program fes wkrywa go jako

:"
Znaleziono interfejs ELM 327 1.3+ na porcie COM6, prędkość 38400bps
Ten interfejs jest zgodny z ELM 327 1.4! Powinien się połączyć ze wszystkimi modułami CAN.


lecz po włączeniu zapłonu i próbie połączenia się z nadwoziem nic się nie łączy wyskakuje błąd nieudanej próby pomoże ktoś;/


tak się dzieje jak masz "oryginalny" MES:-)
Polecam MES 3.0powinno pojść.

Dzwigu
06-02-2019, 17:58
Ja mam niebieski kabel , z przelacznikiem . Fiat SCAN. Do pandy musisz mieć taki. Nie ELM 327. Łączy się bez problemu.

(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

https://allegro.pl/oferta/interfejs-diagnostyczny-fiat-panda-punto-seicento-6945435214

szef901
06-02-2019, 21:37
okry sprawdzę ten mes3.0 bo na 3.9 nic nie działa co ciekawe z ciekawości podpiołem kabelek vag com k:D i nawet zczytałem nim silnik ale nić wiecej;/ a dokładnie chce osiować licznik i dlatego kupiłem ten nieszczęsny elm
p.s tym niebieskim kabelkiem chyba nie zrobię osiowania:/

squalus
06-02-2019, 22:56
Dzis wlasnie zalozylem licznik w odmianie EMOTION czyli na full wypasie 0 problemow osiowanie. Cała zabawa max 2min jak cos wpadaj zalatwimy sprawe.


https://allegro.pl/oferta/interfejs-...nto-6945435214;358037]Dzwigu[/url]
Dzwigu kolego nie wprowadzaj ludzi w błąd osiowania kablem do Vaga w życiu nie zrobiszt TYLKO!!!! Elm 327. Tym kabelkiem mozesz sobie jedynie bład poduszek skasowac sprawdz!

sandamiano
06-02-2019, 23:54
A ze silnikiem łączysz się tym elmem? Miałem podobnie ale z silnikiem połączyło a z szyną CAN nie chciało. Wtedy słynny opornik 120 omów sprawdziłem i terminował faktycznie piny 6 i 14 interfejsu. po wymontowaniu tego rezystora osiowanie wykonałem. Teraz i tak mam inny interfejs STN 1170 i tym kombajnem łączę się i z fiatem i z fordem po CAN-ie

Dzwigu
13-04-2019, 13:56
Sory ,ale nie napisałeś że chcesz wykonać osiowanie.