irek28061988
08-12-2018, 19:26
Witam,
Mam problem z turbiną w moim GP, geometria turbiny się zacięła i przy przekroczeniu 3000 obr/min silnik dławi i pojawia się check engine.
Sprawdzałem czy rusza się "sztanga" w turbinie podpinając strzykawkę z wężykiem do gruszki turbiny i niestety brak reakcji.
Wyciągnąłem turbinę, rozkręciłem turbinę i ściągnąłem jej tzw. gorącą część w której znajduje się cały mechanizm zmiennej geometrii.
W jaki sposób rozkręcić ten mechanizm żeby go w miarę dokładnie wyczyścić? Mechanizm jest w jakiś sposób przykręcony czy może wprasowany?
34303
Proszę o pomoc i jakieś wskazówki
Mam problem z turbiną w moim GP, geometria turbiny się zacięła i przy przekroczeniu 3000 obr/min silnik dławi i pojawia się check engine.
Sprawdzałem czy rusza się "sztanga" w turbinie podpinając strzykawkę z wężykiem do gruszki turbiny i niestety brak reakcji.
Wyciągnąłem turbinę, rozkręciłem turbinę i ściągnąłem jej tzw. gorącą część w której znajduje się cały mechanizm zmiennej geometrii.
W jaki sposób rozkręcić ten mechanizm żeby go w miarę dokładnie wyczyścić? Mechanizm jest w jakiś sposób przykręcony czy może wprasowany?
34303
Proszę o pomoc i jakieś wskazówki