Zobacz pełną wersję : Amorki może coś twardszego???
Krissall
22-09-2018, 11:10
Czy może ktoś ma jakieś doświadczenia z zestawami czy samymi amorkami ?
Już piszę o co chodzi : wymieniłem amortyzatory przód i tył i na serię i miałem nadzieję że przy szybkiej jeździe w łukach na autostradzie nie będę musiał odpuszczać gazu ( jak na starych skórkach) a tu niestety du..a . Lecę 130km/h za kolegi laguną i widzę że nic się nie zmieniło , tzn przechyla się Croma na boki jak poprzednio o tylko czekam aż na którymś z szybkich łuków , oderwie mi się od nawierzchni tylna ( wew) opona i zaliczę niezły ślizg ( a wolał bym nie 😉) Autko ma moc iozna tym fajnie śmigać na autostradzie tylko buja się jak meksykańska "tancerka" .
Plz jak macie jakieś sprawdzone pomysły to dajcie znać .
NovoSeven
22-09-2018, 13:40
Kolego też nadzieją że po wymianie będzie sztywniej mnie zawiodła jak bujało tak buja dalej. do tego układ kierowniczy precyzyjny jak ..... Silnik ma moc niestety nic nie idzie w parze z jego mocą.
Przylaczam się do pytania.
Jeszcze spróbuj sprężyny wymienić może straciły swoje właściwości.
To nic nie da chyba że gwint włożysz ale to gra nie watra świeczki. Croma wysoki wóz a co za tym idzie wysoko środek ciężkości i fizyki nie oszukasz.
Czy może ktoś ma jakieś doświadczenia z zestawami czy samymi amorkami ?
Już piszę o co chodzi : wymieniłem amortyzatory przód i tył i na serię i miałem nadzieję że przy szybkiej jeździe w łukach na autostradzie nie będę musiał odpuszczać gazu ( jak na starych skórkach) a tu niestety du..a . Lecę 130km/h za kolegi laguną i widzę że nic się nie zmieniło , tzn przechyla się Croma na boki jak poprzednio o tylko czekam aż na którymś z szybkich łuków , oderwie mi się od nawierzchni tylna ( wew) opona i zaliczę niezły ślizg ( a wolał bym nie ��) Autko ma moc iozna tym fajnie śmigać na autostradzie tylko buja się jak meksykańska "tancerka" .
Plz jak macie jakieś sprawdzone pomysły to dajcie znać .
Może więcej wiary w samochód? Nie jechałem jeszcze autostradą w Polsce po łuku (bez ograniczenia prędkości), po którym Croma nie przeleci 150 km/h. Nawet na mokrym przeważnie nie ma problemu. Samochód się przechyla to fakt, fotele nie trzymają ale auto jedzie jak po sznurku.
PS: Słynny zakręt na S1 w Bielsku robię >100km/h. Jeszcze nikt mi tam rady nie dał :D
Niestety Croma jest wysoka i wąska więc "Fizyki Panie nie oszukasz"... Ja mam amorki Niebieskie B4 Bilstein i po wymianie kilka lat temu zauważyłem poprawę ale z nóg nie zwala... a obecnie się przyzwyczaiłem... I tak trzeba się zapierać kolanem o drzwi aby nie wylecieć z tego fotela przy ostrych zakrętach :mad: jeśli komuś zależy na lepszym trzymaniu to szerokie kapcie 245 mm ( ja mam 215 ) i amorki serii żółtej + wymiana drążka na większej średnicy i zamiast gum tworzywo wstawić... ale to w mojej ocenie przesada :cool:
Mi to co mam wystarcza a co do zakrętu na S1 w Bielsku to zawsze wolałem zwolnić ;-) Bo zazwyczaj auto załadowane mam tam na maxa ;-)
jak chcesz poprawić prowadzenie Cromy na łukach to sprzedaj ją i kup Alfę 159 :-) Croma to skrzyżowanie kombi z MPV i nigdy nie będzie dobrze jeżdziła po zakrętach, nie do tego ją stworzono.
Aniversario
25-09-2018, 11:54
Wymiana amorków to spory koszt. Możesz założyć cały zestaw Billstein B12 Pro Kit ale to ze 3500 zł i nie poznasz auta lub wybrać tańszą wersję i założyć same sprężyny Eibacha Pro Kit -30mm i różnica również będzie kolosalna w porównaniu z serią.
Krissall
19-10-2018, 19:15
A w takim razie na zestawie Eibacha -30mm nie za nisko na Warszawskie ścieżki będzie ? Krawężniki tu duże i dziur jak w serze 😁
Abramsik
19-10-2018, 19:28
Sam poważnie zastanawiałem się nad sprężynami Eibacha + amorami Bilstein B4. Zdecyduje się raczej na kpl (amortyzatory i sprężyny) od Bilsteina bo jakoś nie widzę Cromki tracej sutkami po asfalcie. Co do warszawskich ulic to Kolega Krissall raczej nie był np w Łodzi. W Wawie dramatu generalnie nie ma.
Aniversario
22-10-2018, 13:07
A w takim razie na zestawie Eibacha -30mm nie za nisko na Warszawskie ścieżki będzie ? Krawężniki tu duże i dziur jak w serze ��
Bez przesady z tymi dziurami jak w serze, Warszawa ma wg mnie całkiem niezłe drogi. Mam w moim bmw 7 takiego Eibacha i nigdy o nic nie przytarłem nawet przejeżdżając przez progi zwalniające, a pod duże krawężniki nie podjeżdżam. Parkuję na równym:lol:
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.