PDA

Zobacz pełną wersję : Amorki może coś twardszego???



Krissall
22-09-2018, 11:10
Czy może ktoś ma jakieś doświadczenia z zestawami czy samymi amorkami ?
Już piszę o co chodzi : wymieniłem amortyzatory przód i tył i na serię i miałem nadzieję że przy szybkiej jeździe w łukach na autostradzie nie będę musiał odpuszczać gazu ( jak na starych skórkach) a tu niestety du..a . Lecę 130km/h za kolegi laguną i widzę że nic się nie zmieniło , tzn przechyla się Croma na boki jak poprzednio o tylko czekam aż na którymś z szybkich łuków , oderwie mi się od nawierzchni tylna ( wew) opona i zaliczę niezły ślizg ( a wolał bym nie 😉) Autko ma moc iozna tym fajnie śmigać na autostradzie tylko buja się jak meksykańska "tancerka" .
Plz jak macie jakieś sprawdzone pomysły to dajcie znać .

NovoSeven
22-09-2018, 13:40
Kolego też nadzieją że po wymianie będzie sztywniej mnie zawiodła jak bujało tak buja dalej. do tego układ kierowniczy precyzyjny jak ..... Silnik ma moc niestety nic nie idzie w parze z jego mocą.
Przylaczam się do pytania.

Turek
22-09-2018, 14:37
Jeszcze spróbuj sprężyny wymienić może straciły swoje właściwości.

kerim
22-09-2018, 15:26
To nic nie da chyba że gwint włożysz ale to gra nie watra świeczki. Croma wysoki wóz a co za tym idzie wysoko środek ciężkości i fizyki nie oszukasz.

lupuss
24-09-2018, 08:46
Czy może ktoś ma jakieś doświadczenia z zestawami czy samymi amorkami ?
Już piszę o co chodzi : wymieniłem amortyzatory przód i tył i na serię i miałem nadzieję że przy szybkiej jeździe w łukach na autostradzie nie będę musiał odpuszczać gazu ( jak na starych skórkach) a tu niestety du..a . Lecę 130km/h za kolegi laguną i widzę że nic się nie zmieniło , tzn przechyla się Croma na boki jak poprzednio o tylko czekam aż na którymś z szybkich łuków , oderwie mi się od nawierzchni tylna ( wew) opona i zaliczę niezły ślizg ( a wolał bym nie ��) Autko ma moc iozna tym fajnie śmigać na autostradzie tylko buja się jak meksykańska "tancerka" .
Plz jak macie jakieś sprawdzone pomysły to dajcie znać .

Może więcej wiary w samochód? Nie jechałem jeszcze autostradą w Polsce po łuku (bez ograniczenia prędkości), po którym Croma nie przeleci 150 km/h. Nawet na mokrym przeważnie nie ma problemu. Samochód się przechyla to fakt, fotele nie trzymają ale auto jedzie jak po sznurku.

PS: Słynny zakręt na S1 w Bielsku robię >100km/h. Jeszcze nikt mi tam rady nie dał :D

lisekg
24-09-2018, 09:05
Niestety Croma jest wysoka i wąska więc "Fizyki Panie nie oszukasz"... Ja mam amorki Niebieskie B4 Bilstein i po wymianie kilka lat temu zauważyłem poprawę ale z nóg nie zwala... a obecnie się przyzwyczaiłem... I tak trzeba się zapierać kolanem o drzwi aby nie wylecieć z tego fotela przy ostrych zakrętach :mad: jeśli komuś zależy na lepszym trzymaniu to szerokie kapcie 245 mm ( ja mam 215 ) i amorki serii żółtej + wymiana drążka na większej średnicy i zamiast gum tworzywo wstawić... ale to w mojej ocenie przesada :cool:

Mi to co mam wystarcza a co do zakrętu na S1 w Bielsku to zawsze wolałem zwolnić ;-) Bo zazwyczaj auto załadowane mam tam na maxa ;-)

chrom
25-09-2018, 09:27
jak chcesz poprawić prowadzenie Cromy na łukach to sprzedaj ją i kup Alfę 159 :-) Croma to skrzyżowanie kombi z MPV i nigdy nie będzie dobrze jeżdziła po zakrętach, nie do tego ją stworzono.

Aniversario
25-09-2018, 11:54
Wymiana amorków to spory koszt. Możesz założyć cały zestaw Billstein B12 Pro Kit ale to ze 3500 zł i nie poznasz auta lub wybrać tańszą wersję i założyć same sprężyny Eibacha Pro Kit -30mm i różnica również będzie kolosalna w porównaniu z serią.

Krissall
19-10-2018, 19:15
A w takim razie na zestawie Eibacha -30mm nie za nisko na Warszawskie ścieżki będzie ? Krawężniki tu duże i dziur jak w serze 😁

Abramsik
19-10-2018, 19:28
Sam poważnie zastanawiałem się nad sprężynami Eibacha + amorami Bilstein B4. Zdecyduje się raczej na kpl (amortyzatory i sprężyny) od Bilsteina bo jakoś nie widzę Cromki tracej sutkami po asfalcie. Co do warszawskich ulic to Kolega Krissall raczej nie był np w Łodzi. W Wawie dramatu generalnie nie ma.

Aniversario
22-10-2018, 13:07
A w takim razie na zestawie Eibacha -30mm nie za nisko na Warszawskie ścieżki będzie ? Krawężniki tu duże i dziur jak w serze ��

Bez przesady z tymi dziurami jak w serze, Warszawa ma wg mnie całkiem niezłe drogi. Mam w moim bmw 7 takiego Eibacha i nigdy o nic nie przytarłem nawet przejeżdżając przez progi zwalniające, a pod duże krawężniki nie podjeżdżam. Parkuję na równym:lol: