szakal333
15-09-2018, 17:27
Cześć.
Oddałem Cromę na zmianę turbosprężarki. Zakupiłem regenerowaną. Moja strasznie głośno chodziła, dość sporo przeładowywała, od czasu do czasu wywalało błąd od przeładowania.
Po zmianie turbo praktycznie wcale nie pompuje. W MES wartości są przerażające - przy pełnym obciążeniu ciśnienie dochodzi może do ok 1300 mbar. Oczywiście usługa wymiany będzie reklamowana.
Ma ktoś może pomysł co może być nie tak? Wszystkie węże wydają się być podłączone. Po dodaniu gazu nie słychać żadnego syczenia, przewód od zaworu sterującego jest wpięty w gruchę. Co można spieprzyć podczas montażu żeby dawało takie objawy? Co mogę sprawdzić bez późniejszego posądzenia o ingerencję w układ?
Zawór sterujący jest podłączony elektrycznie, podczas testu przez MES słychać i czuć, że pracuje. Był wymieniany jesienią 2017 na nowy, PIERBURG.
Jedyne co zauważyłem w MES, to że w pewnych warunkach - np. na biegu jałowym lub zaraz po wciśnięciu gazu - wartość ciśnienia jest niższa od atmosferycznego, nawet na jałowym ciśnienie jest niższe niż oczekiwane.
Z góry wielkie dzięki za pomoc i ewentualne pomysły.
Oddałem Cromę na zmianę turbosprężarki. Zakupiłem regenerowaną. Moja strasznie głośno chodziła, dość sporo przeładowywała, od czasu do czasu wywalało błąd od przeładowania.
Po zmianie turbo praktycznie wcale nie pompuje. W MES wartości są przerażające - przy pełnym obciążeniu ciśnienie dochodzi może do ok 1300 mbar. Oczywiście usługa wymiany będzie reklamowana.
Ma ktoś może pomysł co może być nie tak? Wszystkie węże wydają się być podłączone. Po dodaniu gazu nie słychać żadnego syczenia, przewód od zaworu sterującego jest wpięty w gruchę. Co można spieprzyć podczas montażu żeby dawało takie objawy? Co mogę sprawdzić bez późniejszego posądzenia o ingerencję w układ?
Zawór sterujący jest podłączony elektrycznie, podczas testu przez MES słychać i czuć, że pracuje. Był wymieniany jesienią 2017 na nowy, PIERBURG.
Jedyne co zauważyłem w MES, to że w pewnych warunkach - np. na biegu jałowym lub zaraz po wciśnięciu gazu - wartość ciśnienia jest niższa od atmosferycznego, nawet na jałowym ciśnienie jest niższe niż oczekiwane.
Z góry wielkie dzięki za pomoc i ewentualne pomysły.