Zobacz pełną wersję : 1.6 MULTIJET 120KM Strasznie silnikiem trzesiei az nadwozie sie trzepie
Witam
Posiadam bravo 1.6 mutlijet120km z 2008 roku nalot 223tys ostatnio w średnim zakresie obrotów szarpie tak silnikiem ze aż przenosi na nadwozie silnik ledwo ciągnie .mechanik po podpięciu na obd2 stwierdził ze wtryski maja duza korektę i sa zatkane skasował na lambdzie błąd i twierdzi ze sa wtryski do roboty podłączyłem swój laptop i po skasowaniu błędu na sondzie (opisane jako wartości poza zakresem) przyjrzałem sie egr na jałowy otwarcie 157% po dodaniu gazu wyłącza się po powrocie na jałowy pokazuje 136% znowu gaz i kolejny jałowy 130% ktoś może juz miła z czymś takim do czynienia - silnikiem trzepie a zużycie średnie paliwa wzrosło o ok 2 litry zalaczam foto z programu307273072830729
Co do egr sie nie wypowiem bo nie mialem doswiadczenia. Z tymi wtryskami po korekcjach to dizgnoza- szacun. Nie ma to jak mechanik tylko z papiera lub z zamilowania do naciagania klienta. Btw przy jakiej temp silnika byly odczytywane korekty na jalowych?
Sent from my SM-G7105 using Tapatalk
[QUOTE=toofoxy;313649]Co do egr sie nie wypowiem bo nie mialem doswiadczenia. Z tymi wtryskami po korekcjach to dizgnoza- szacun. Nie ma to jak mechanik tylko z papiera lub z zamilowania do naciagania klienta. Btw przy jakiej temp silnika byly odczytywane korekty na jalowych?
Sent from my SM-G710
5 using Tapatalk[/Q
temperatura w granicach 80- 90 stopni silnik rozgrzany
To co do samych korekt nie ma sie co czepiac. Jakbym takie mial to bym sie cieszyl. Mozna zrobic probe przelewowa dla lepszego zglebienia tematu.
Sent from my SM-G7105 using Tapatalk
jezeli nie wtryski to co jeszcze może byc powodem ?
Komputer pokazuje ze cos nie tak z egr. Nie powiedzialem wtryski sa ok, tylko korekty.probe przelewowa, polecam profilaktycznie, nie ma z tym duzo roboty.
Sent from my SM-G7105 using Tapatalk
niestety wyczyszczenie zaworu i przepustnicy nie przyniosło efektu co jeszcze może ktoś podpowie ???
Wg komputera problem z egr nadal wystepuje? Jesli tak to moze jest problem ze sterowaniem egr. Probowalbym powyczyszczac wszystkie masy, ostatnio przerabialem brudna mase i blad swiec zarowych. Takze do czyszczenia masy na aku i te przykrecone do karoserii. Nie wiem czy pomoze ale masy zawsze powinny byc czyste!
Sent from my SM-G7105 using Tapatalk
Wg komputera problem z egr nadal wystepuje? Jesli tak to moze jest problem ze sterowaniem egr. Probowalbym powyczyszczac wszystkie masy, ostatnio przerabialem brudna mase i blad swiec zarowych. Takze do czyszczenia masy na aku i te przykrecone do karoserii. Nie wiem czy pomoze ale masy zawsze powinny byc czyste!
Sent from my SM-G7105 using Tapatalk
zawór egr po czyszczeniu na jałowym wyłączony w średnim zakresie obrotów właczony i wyłącza sie przy wysokich obrotach jedyne błędy to sonda przed katalizatorem- stan krytyczny poza zakresem ,pojawiają sie co dziennie czyżby sonda walnęła-kable wtyczka sprawdzałem ma przejscia łaczy kable całe:roll:
Co do sondy sie nie wypowiem bo nie mam doswiadczenia z tematem.
Sent from my SM-G7105 using Tapatalk
Rozrzad sprawdzony?
na kompletnym rozrządzie zrobione zaledwie 32tys
problem rozwiazany sonda przed katalizatorem
shrek_fr
26-01-2018, 04:33
Korekty dobre, egr w tym przypadku pokazuje prawidlowo. Diagnoza egr powinna sie odbywac podczas jazdy chyba ze juz na postoju juz nie zgadzaja sie masy powietsza, ale i w tym przypadku 90% pseudo mechaniorow wymienia przeplywka.
Nasze wrózenie z fusów niewiele pomoglo...a usterke miales podaną na tacy?!
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.