Gawronsky
19-12-2017, 23:09
Dzień dobry
W tym jednym poście chciałbym się przywitać aby nie zaśmiecać forum durnymi postami od razu napiszę w czym problem i liczę na kogoś kto ma identyczny samochodzik.
Mam Fiat Seicento 899ccm z 1999r. oczywiście Benz. Mój problem polega na tym iż mój kolega wypiął wszystkie kable od świec i z cewek nie zapisując kolejności podłączenia, po zakupie cewek (firmy nieznanej) przez niego nie udało się ponownie podpiąć tak aby silnik pracował na wszystkie garki. Teraz pytanie zagadka jak podpiąć te nieszczęsne świece do cewki, ostatnia znana konfiguracja to 30365 Czyli patrząc na cewki od przodu do górnej cewki podając kolejność od góry do dołu 1 Cewka 3 2 2 Cewka 4 1
Nie mam pojęcia czy to jest dobra konfiguracja dlatego ogromna prośba o odpowiedź jaka jest kolejność a najlepiej ze zdjeciami waszego podpięcia zarówno kabli wysokiego napięcia jak i tych dwóch wtyczek do cewek ponieważ aktualnie samochód chodzi jak traktor i na jedynce musze pokonywać górki 20 km/h zero mocy.
Dziękuje i pozdrawiam :)
W tym jednym poście chciałbym się przywitać aby nie zaśmiecać forum durnymi postami od razu napiszę w czym problem i liczę na kogoś kto ma identyczny samochodzik.
Mam Fiat Seicento 899ccm z 1999r. oczywiście Benz. Mój problem polega na tym iż mój kolega wypiął wszystkie kable od świec i z cewek nie zapisując kolejności podłączenia, po zakupie cewek (firmy nieznanej) przez niego nie udało się ponownie podpiąć tak aby silnik pracował na wszystkie garki. Teraz pytanie zagadka jak podpiąć te nieszczęsne świece do cewki, ostatnia znana konfiguracja to 30365 Czyli patrząc na cewki od przodu do górnej cewki podając kolejność od góry do dołu 1 Cewka 3 2 2 Cewka 4 1
Nie mam pojęcia czy to jest dobra konfiguracja dlatego ogromna prośba o odpowiedź jaka jest kolejność a najlepiej ze zdjeciami waszego podpięcia zarówno kabli wysokiego napięcia jak i tych dwóch wtyczek do cewek ponieważ aktualnie samochód chodzi jak traktor i na jedynce musze pokonywać górki 20 km/h zero mocy.
Dziękuje i pozdrawiam :)