Zobacz pełną wersję : Cieńki 700-Większe ciśnienie w opnach.
Artur45672
21-09-2017, 21:40
Co sądzicie o pompowaniu większego ciśnienia do opon 145/70 r13, niby zalecają 2.2 a ja mam teraz tyle i wydaje mi się za mało co sądzicie o 2.5-2.6, da se radę taka oponka. :smile:
Spoko da radę, max ciśnienie masz na barku opony, tylko po co? Będzie twardo i skocznie .... Szkoda zawiasu.
Artur45672
21-09-2017, 22:31
No, pisze, że do 3.0 Bar na oponie, ale lipa więcej.
Chcesz ponad 3.0 pompować????!
Artur45672
21-09-2017, 23:42
Nie planowałem, 2.5 bar, równo. Jak się sprawdzi, co.????
Będzie twardo ale da radę!
Dostosowując się do pomysłów kol. Artura ,poposzedłem jeszcze dalej.Ponieważ jeżdże sam to pompuje po lewej stronie 2,5 bar a po prawej 2.0 bar. auto znacznie lepiej się prowadzi i jest stabilniejsze na zakrętach.
Artur45672
23-09-2017, 11:27
Napompowałem, przód- 2.6 bar-a, tył- 2.5 bar-a, jest twardo, dosyć.
malutki1989
26-09-2017, 11:54
Dostosowując się do pomysłów kol. Artura ,poposzedłem jeszcze dalej.Ponieważ jeżdże sam to pompuje po lewej stronie 2,5 bar a po prawej 2.0 bar. auto znacznie lepiej się prowadzi i jest stabilniejsze na zakrętach.
?????????????????:crazy:
czarnyczarny1996
27-09-2017, 23:40
Pracuje jako wulkanizator i osobiście nie polecam dawać więcej niż 2.2 na takie koła bo będzie się szybko zjeżdżal środek opony od przepompowania. Powyżej 16" dopiero dajemy 2.4 wzwyż
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Artur45672
29-09-2017, 13:36
Pracuje jako wulkanizator i osobiście nie polecam dawać więcej niż 2.2 na takie koła bo będzie się szybko zjeżdżal środek opony od przepompowania. Powyżej 16" dopiero dajemy 2.4 wzwyż
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
To jakie jest bezpieczne ciśnienie dla opony 145/70 r13 lub 155/65 r13. Jako fachowiec powinieneś wiedzieć.
czarnyczarny1996
29-09-2017, 19:03
Najlepiej przy tej oponie trzymać się ciśnienia między 2.0 a 2.2
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.