PDA

Zobacz pełną wersję : Znikający płyn chłodniczy



Vajcodin
27-07-2017, 20:29
Przejdę szybko do sedna. Co jakiś czas muszę dolewac płynu chłodniczego. Tak średnio litr na 1000km. Co może być tego przyczyną? Wycieku żadnego nie ma, w oleju też jest ok, płyn się z nim nie miesza. Zastanawiam się czy może to być powiązane z problemami z odpalaniem mianowicie czasami musi zakręcić 3 4 razy i po odpaleniu wyleci biała chmurka z rury. W trakcie jazdy nie dymi. Przy okazji, czy w silniku 1.9 jtd 120km też odczuwacie dramatyczny brak mocy w przedziale 1000 1500 obr?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

e_nornert
27-07-2017, 21:46
Jesli sie nie miesza to musi wyciekać/dostawać sie do silnika cudów nie ma..
Uszczelka pod glowicą zdrowa?

Vajcodin
27-07-2017, 23:20
Żadnych nieszczelności. Przynajmniej mechanik mi tak powiedział. Ze swojej strony mi powiedział że ten typ tak ma. Martwi mnie jeszcze to odpalanie. Świece zdrowe, komputer nie pokazuje błędów.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

bnbn1
27-07-2017, 23:36
Żadnych nieszczelności. Przynajmniej mechanik mi tak powiedział. Ze swojej strony mi powiedział że ten typ tak ma. Martwi mnie jeszcze to odpalanie. Świece zdrowe, komputer nie pokazuje błędów.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

obejrzyj dokladnie czy na pewno gdzies nie cieknie, dodatkowo up tester spalin w plynie, jak test bedzie pozytywny, uszczelka pod glowicą do wymiany....

toofoxy
27-07-2017, 23:43
Co do utrudnionego odpalania postow na tym forum nie brakuje.

Sent from my SM-G7105 using Tapatalk

czapelka21
28-07-2017, 14:50
Ja też miałem ubytki płynu chłodniczego w podobnych ilościach i po wymianie rozrządu jak ręką odjął. Być może na pompie wody Ci ucieka. Ja wycieków żadnych nie umiałem zauważyć, a akurat rozrząd się zbliżał więc pomyślałem, że może to załatwi sprawę i się udało.

Vajcodin
28-07-2017, 14:52
W sumie u mnie też się zbliża. Miejmy nadzieję że pomoże.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

marek.pamparampampam
29-07-2017, 09:03
U mnie w punto 2 uciekało tylko na zimnym silniku. Okazało się że przewód gumowy od chłodnicy przechodzi w taki metalowy trójnik, a później wchodzi do bloku silnika i w tym miejscu jest gumowa okrągła uszczelka taki pierścień. Powinien być o okrągłym przekroju, ale z czasem się wyciera na płasko i puszcza wodę

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

petarda
31-07-2017, 00:02
Mechanicy to gnuśne dupki, za rozbieranie i szukanie nie weźmie wiele to woli cos powiedzieć na odczepnego.
Musi gdzieś brać, albo spod pompy albo uszczelka głowicy.