Zobacz pełną wersję : Znikający płyn chłodniczy
Vajcodin
27-07-2017, 20:29
Przejdę szybko do sedna. Co jakiś czas muszę dolewac płynu chłodniczego. Tak średnio litr na 1000km. Co może być tego przyczyną? Wycieku żadnego nie ma, w oleju też jest ok, płyn się z nim nie miesza. Zastanawiam się czy może to być powiązane z problemami z odpalaniem mianowicie czasami musi zakręcić 3 4 razy i po odpaleniu wyleci biała chmurka z rury. W trakcie jazdy nie dymi. Przy okazji, czy w silniku 1.9 jtd 120km też odczuwacie dramatyczny brak mocy w przedziale 1000 1500 obr?
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
e_nornert
27-07-2017, 21:46
Jesli sie nie miesza to musi wyciekać/dostawać sie do silnika cudów nie ma..
Uszczelka pod glowicą zdrowa?
Vajcodin
27-07-2017, 23:20
Żadnych nieszczelności. Przynajmniej mechanik mi tak powiedział. Ze swojej strony mi powiedział że ten typ tak ma. Martwi mnie jeszcze to odpalanie. Świece zdrowe, komputer nie pokazuje błędów.
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Żadnych nieszczelności. Przynajmniej mechanik mi tak powiedział. Ze swojej strony mi powiedział że ten typ tak ma. Martwi mnie jeszcze to odpalanie. Świece zdrowe, komputer nie pokazuje błędów.
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
obejrzyj dokladnie czy na pewno gdzies nie cieknie, dodatkowo up tester spalin w plynie, jak test bedzie pozytywny, uszczelka pod glowicą do wymiany....
Co do utrudnionego odpalania postow na tym forum nie brakuje.
Sent from my SM-G7105 using Tapatalk
czapelka21
28-07-2017, 14:50
Ja też miałem ubytki płynu chłodniczego w podobnych ilościach i po wymianie rozrządu jak ręką odjął. Być może na pompie wody Ci ucieka. Ja wycieków żadnych nie umiałem zauważyć, a akurat rozrząd się zbliżał więc pomyślałem, że może to załatwi sprawę i się udało.
Vajcodin
28-07-2017, 14:52
W sumie u mnie też się zbliża. Miejmy nadzieję że pomoże.
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
marek.pamparampampam
29-07-2017, 09:03
U mnie w punto 2 uciekało tylko na zimnym silniku. Okazało się że przewód gumowy od chłodnicy przechodzi w taki metalowy trójnik, a później wchodzi do bloku silnika i w tym miejscu jest gumowa okrągła uszczelka taki pierścień. Powinien być o okrągłym przekroju, ale z czasem się wyciera na płasko i puszcza wodę
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Mechanicy to gnuśne dupki, za rozbieranie i szukanie nie weźmie wiele to woli cos powiedzieć na odczepnego.
Musi gdzieś brać, albo spod pompy albo uszczelka głowicy.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.