Betulus
20-07-2017, 20:13
Taka sytuacja: na pocz±tku jazdy, zwłaszcza teraz w upały ponad 30 stopni, gdy wnętrze się do¶ć mocno nagrzewa, z dĽwigni± zmiany biegów jest okej, bez oporów wraca do pozycji neutralnej (po zrzuceniu biegu).
Natomiast po kilkunastu minutach jazdy, zwłaszcza z klim± i nawiewem na tyln± kanapę przez tunel ¶rodkowy, dĽwignia zmiany biegów zauważalnie się usztywnia, nie wraca do pozycji ¶rodkowej - i chodzi w sumie tylko o ruch poziomy (na boki). Góra-dół wszystko jest ok, ale np. jak zrzucam z dwójki, dĽwignia pozostaje w położeniu między dwójk± a jedynk± i trzeba dodatkowo przesun±ć j± w prawo, aby wróciła do pozycji neutralnej.
Tak jakby jaki¶ smar tężał od chłodu czy co¶.
Kto¶ z Was ma/miał tak? Kto¶ przerabiał ten temat, można sobie z tym jako¶ poradzić?
Dzięki, z góry, pozdr ;)
B.
Natomiast po kilkunastu minutach jazdy, zwłaszcza z klim± i nawiewem na tyln± kanapę przez tunel ¶rodkowy, dĽwignia zmiany biegów zauważalnie się usztywnia, nie wraca do pozycji ¶rodkowej - i chodzi w sumie tylko o ruch poziomy (na boki). Góra-dół wszystko jest ok, ale np. jak zrzucam z dwójki, dĽwignia pozostaje w położeniu między dwójk± a jedynk± i trzeba dodatkowo przesun±ć j± w prawo, aby wróciła do pozycji neutralnej.
Tak jakby jaki¶ smar tężał od chłodu czy co¶.
Kto¶ z Was ma/miał tak? Kto¶ przerabiał ten temat, można sobie z tym jako¶ poradzić?
Dzięki, z góry, pozdr ;)
B.