PDA

Zobacz pełną wersję : Bravo II 1.9 150km dluższe odpalanie na zimnym i ciepłym silniku



olo325
18-06-2017, 14:54
Witam,
wiem, że pojawiały już się podobne tematy, lecz nie uzyskałem żadnej konkretnej odpowiedzi.
mianowicie, z rana po nocy samochod musi dluzej zakrecic aby odpalił (z 2-3 razy) i to samo jest na cieplym silniku.
Co może być przyczyną?
- Mam nowy akumulator z najwiekszym dostepnym rozruchem na rynku jaki jest dostepny dla tej pojemnosci akumulatora.
- Wtryski sprawdzone "na przelew" i wszystkie leja rowno.
- swiece zarowe sprawne
Co mogłbym jeszcze sprawdzic lub moze ktos poradzil sobie z tym problemem i wie co dolega. Podobno w silnikach opla vectry 1.9 150km rowniez te same objawy wystepują.
Z gory dziekuje za informacje i pozdrawiam

toofoxy
18-06-2017, 16:46
Moze pompa wysokiego cisnienia potrzebuje chwile aby uzyskac odpowiednie cisnienie dla cr. Czy po odpaleniu, zgaszeniu i za chwile przy probie odpalenia tez jest problem?

Sent from my SM-G7105 using Tapatalk

olo325
18-06-2017, 17:01
Tak, rowniez jest problem przy ponownym uruchomieniu.

moris10
18-06-2017, 18:41
Może czujnik temperatury silnika?

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

olo325
18-06-2017, 20:20
wyskoczyl mi z 4 razy taki komunikat przy odpalaniu "za wysoka temperatura cieczy chlodzacej", przelozylem czujnik od stilo i dalej bylo to samo

moris10
18-06-2017, 22:09
Dalej tak samo było z błędem czy odpalaniem?

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

olo325
18-06-2017, 22:46
z odpalaniem, po podlaczeniu pod komputer, zadnych błedów.

moris10
19-06-2017, 10:13
Do sprawdzenia jak wyżej było napisane pompa wysokiego ciśnienia i regulator.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Kubaa456
28-06-2017, 21:19
Witam, ni chcę zakładać nowego tematu więc podepnę się tutaj, w sumie mam podobny problem. Pacjent to bravo ale z silnikiem 1,9 jtd 116 KM, ciężko zapala na zimnym silniku. Jak już raz złapie to dalej nie ma problemu.
Podobnie jak wyżej:
-świece sprawne przekaźnik też
-wtryski sprawdzone chałupniczo na przelew (wszystkie leją równo)
miałbym prośbę dotyczącą interpretacji wyników korekt wtrysków odczytanych z komputera (pomiar przy temperaturze silnika około 80 stopni, na biegu jałowym)
28543

I jeszcze pytanko. Jest sens przeczyścić EGR, czy nie ma on wpływu na uruchamianie zimnego silnika?

krzysztofibisz
01-07-2017, 09:28
sprawdź przepływomierz. odepnij wtyczę i wtedy odpal

toofoxy
01-07-2017, 09:53
Witam, ni chcę zakładać nowego tematu więc podepnę się tutaj, w sumie mam podobny problem. Pacjent to bravo ale z silnikiem 1,9 jtd 116 KM, ciężko zapala na zimnym silniku. Jak już raz złapie to dalej nie ma problemu.
Podobnie jak wyżej:
-świece sprawne przekaźnik też
-wtryski sprawdzone chałupniczo na przelew (wszystkie leją równo)
miałbym prośbę dotyczącą interpretacji wyników korekt wtrysków odczytanych z komputera (pomiar przy temperaturze silnika około 80 stopni, na biegu jałowym)
28543

I jeszcze pytanko. Jest sens przeczyścić EGR, czy nie ma on wpływu na uruchamianie zimnego silnika?

Ewidentnie cos jest z wtryskiem na 3 cylindrze. Przyczyn moze byc wiele..Ja mialem tez problem z korekcja na trojce i okazalo sie ze puscila mi podkladka pod wtryskiewczem. Obwachaj sobie wtryskiwacze. Jak czuc spaliny na ktoryms to masz 1 problem zdiagbozowany. Pojedz na pomiar kompresji. Moze tez byc zuzyta pompa HP(problem z odpaleniem). Moze potrzebowac wiecej czasu na uzyskanie cisnienia potrzebnego do odpalenia. Takze ja bym przekrecil kluczyk poczekal az zgasna wszystkie kontrolki i na zimnym wskazowka od paliwa pokazala poziom i tak na spokojnke go sprobowal odpalic. Tak u siebie robie bo jak za szybko przekrece(od razu po zgasnieciu kontrolek) to mi dluzej kreci ale w koncu odpali.
Taki pomysly na ta chwile.

Sent from my SM-G7105 using Tapatalk