Zobacz pełną wersję : klamka wewnętrzna - trwałość
Grzesiek80
12-06-2017, 21:53
Już drugi raz wymieniam klamkę wewnętrzną kierowcy w tym aucie. Pierwsza wytrzymała 6 lat, druga 5 lat. Zawsze pęka w kilku miejscach jednocześnie i przestaje ciągnąć linkę,
Czy to normalne w cromie, czy jest jakiś sposób na przedłużenie jej żywotności?
gibon2000
12-06-2017, 22:41
Już drugi raz wymieniam klamkę wewnętrzną kierowcy w tym aucie. Pierwsza wytrzymała 6 lat, druga 5 lat. Zawsze pęka w kilku miejscach jednocześnie i przestaje ciągnąć linkę,
Czy to normalne w cromie, czy jest jakiś sposób na przedłużenie jej żywotności?
Moja klamka ma już 11 lat, nie widzę żeby pękała. Natomiast na zewnętrznej, pod srebrną powierzchnią robią mi się już purchle...
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
gilbert3
12-06-2017, 22:48
Już drugi raz wymieniam klamkę wewnętrzną kierowcy w tym aucie. Pierwsza wytrzymała 6 lat, druga 5 lat. Zawsze pęka w kilku miejscach jednocześnie i przestaje ciągnąć linkę,
Czy to normalne w cromie, czy jest jakiś sposób na przedłużenie jej żywotności?
Lepiej wymieniać klamkę co 5-6 lat niż turbinę :) jakby nie miało się psuć nic innego to mógłbym wymieniać klamkę nawet co rok :)
TTTM, nic nie poradzisz
Wysłane z mojego E6883 przy użyciu Tapatalka
Też nie dawno wymieniałem (ta sama od kierowcy). Kupiłem nową w ASO i zamontowałem. Ale cały czas chodzi mi po głowie aby zdemontować wszystkie klamki wewnętrzne i je zmodyfikować trochę. Chodzi o to, że sama klamka ma tak mocną sprężynę, że nawet jak nie będzie podłączona linka do zamka to z czasem i tak pewnie by się połamała. Pomysł mam taki, żeby zastąpić tę sprężynę jakąś słabszą, przecież ona ma tylko powodować dopychanie samej klamki, aby nie dzwoniła w drzwiach, a nie jest jej zadaniem wpychanie linki w pancerz, bo od tego jest sprężyna przy zamku, która ciągnie tą linkę. Problem jest tylko, żeby znaleźć stosowną sprężynę, kiedyś za czasów maluchów, dużych fiatów, żuków i nys pełno takich rzeczy było na miejscu w sklepach, a teraz lipa. Nie mniej jednak muszę wrócić do tematu i poszukać zanim połamie się kolejna.
powolniak
13-06-2017, 11:46
Ja w poprzedniej cromie jak zmieniałem klamke to oslabiłem troche sprzyne bo to ona jest winna uszkodzeniom klamek .
Wystarczy po wyjęciu troszke ją przeciągnąć aby zaczepy nie parly tak mocno
Czytam, czytam i sie dziwie ze sie te te klamki wam lamia. Za mocno szarpia czy jak. I co dzisiaj mi zostala klamka tylna od pasazera w dloni. kuuuurka gdzie to mozna badziewie plastikowe dokupic - oczywiscie w dobrej cenie nie w ASO. Poprosze namiary na sklep i bank z szybka pozyczka :)
desmo999
15-06-2017, 00:51
Kup klej dwuskladnikowy do spawania. Mi klamka przednia pekla w polowie nawalilem kleju dalem mate szkana by ja wzmocnic oszlifowalem by ladne chodzila i za 15zl smiga jak nowka i juz na 100 nie peknie
O super porada tak zrobię. Dzięki i piwko się nalezy
Wysłane z mojego X12 przy użyciu Tapatalka
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.