Zobacz pełną wersję : Doblo II 2.0 mjet gasnie przy dojezdzaniu do swiatel.
Czesc !
Od pewnego czasu borykam sie z problemem ktory wystepuje dosc nieregularnie. Przy dojezdzaniu do swiatel z wcisnietym sprzeglem lub na luzie auto potrafi zgasnac poczym odrazu odpalic winszujac napisem niskie cisnienie oleju, niskie cisnienie wnioskuje jest skutkiem zgasniecia silnika. Zauzawylem tez ze dopoki auto sie toczy obroty delikatnie spadaja ponizej wolnych a wracaja do normy po zatrzymaniu. System s&s od jakiegos czasu nie dziala poprostu przestal dzialac bez wyswietlania zadnego bledu. Po wylaczeniu go recznie spadek obrotow nie jest az tak znaczny.
Akumulator dobry trzyma paliwo zawsze shellnitro przeglad 5tya temu.
Ktos ma pomysl ?
Na mój gust podpiąć do komputera, sprawdzić błędy i dopiero zacząć szukać przyczyny. Na moje oko s&s ma tutaj coś do powiedzenia...
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Kabel zamowilem dojdzie to sprawdze i dam znac czy cos wypluło.
U mnie też s&s okresowo przestaje działać. Robię sporo krótkich tras. Często gaszę i uruchamiam więc akumulator, pomimo że nowy, nie jest odpowiednio doładowany.Po porządnym doładowaniu prostownikiem s&s znów na jakiś czas mam dostępny. Co do gaśnięcia to mam podobnie, dlatego będę obserwował temat, może ktoś coś podpowie.
Bledow w kompie brak.aku pelen. S&s nie dziala nadal a wylaczenie go recznie chroni przed zgasnieciem
Czyli gdy masz S&S auto nie gaśnie przy dojeździe, a gdy nie masz włączonego S&S to gaśnie?
A on gaśnie natychmiast czy tak obroty spadają, że aż w końcu silnik się zaczyna dusić?
Czym diagnozowałeś? Nie można zrobić testu S&S w Multiecuscan (zakładam, że tym robiłeś)?
Obroty tak bardzo spadaja ze wywala komunikat o niskim cisnieniu oleju i gasnie.
Samego systemu s&s nie bylo jak diagnozowac w mef
Kiedy jest uruchomiony to gasnie 1/10zaterzyman z takim objawem. Kiedy jest recznie wylaczone obroty potrafia spasc do 500-600rpm ale nie zgasnie i wracaja do ~800
Dziwne, że S&S nie działa, a nie masz żadnych błędów. Masz kogoś w pobliżu w lepszym sprzętem diagnostycznym (np. Delphi/Autocom/Wurth WOW) lub może podskocz do serwisu pod Examinera?
A próbowałeś logować w MES takie wartości jak przepustnica, MAF, ciśnienie powietrza? Może po zebraniu danych z odcinka można by było coś zobaczyć.
Wiesz co w poniedzialek doblok idzie na spa do aso na kilka napraw wiec poprosze zeby i na to rzucili okiem bo samemu to raczej nie do ogarniecia temat bedzie.
We wtorek ma juz wrocic do mnie problem podobno tkwil w uszkodzonym egr ktory reanimowali i podobno juz jest ok. Zobaczymy co z tego bedzie
Jestem po wymianie egr. Problem nadal wystepuje. ASO walczy dalej
Mogę się mylić,ale bardzo prawdopodobne,że "wysypał" się soft w sterowniku silnika. Podpowiedz "szpecom",że mogą Ci wgrać nowy soft (aktualizację).Moze to pomoże. Mam bravke z tym motorkiem i Wlosi też wgrywali nowy soft ,bo są nowsze daty w body kompie. W tym silniku mieli własnie klopot ze sterownikiem silnka,może i Ciebie to dopadło.
Mysle ze skorzystam z twojej propozycji bo jak narazie to aso proponuje mi wymiane wtryskiwaczy przy przebiegu 140kkm oO
Program silnik najnowszy. Korekty po czyszczeniu wtryskow prawidlowe. Wyczyszczona przeplywka i wymieniony czujnik masy powietrza. Narazie spokoj moze to koniec. Za kilka dni zdam relacje czy dziala
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.