Zobacz pełną wersję : Opinie na temat salonów w których zakupiliśmy TIPO :)
stoper86
30-11-2016, 10:43
Witam. Kiedyś z temacie wspominałem o założeniu takiego tematu. Proponuję na początku pisać nazwę i adres salonu i potem ocenę od 1 do 10 i jakieś zdanie dlaczego taka ocena, anie inna :)
Proponuje też jak ktoś chce jakąś szczegółową opinie na temat salonu lub też na jakieś pytania na jego temat to proszę o wysyłanie PW do osoby opiniującej.
Więc zaczynam JA :D
InterAuto
ulica Jasnogórska 62
31-358 Kraków
Ocena: 3
Zero starań o zadowolenie klienta po podpisaniu umowy i próby jakiegokolwiek kontaktu z ich strony.
Teksty, że po podpisaniu umowy już nic nie mogą zmienić jeśli chodzi o cenę i akcesoria.
Gam Fiat Długołęka
ul. Wrocławska 35
55-095 Długołęka
Ocena: 9
Salon który chce sprzedać samochód a nie wykiwać klienta. Nic na siłę. Trudnych pytań się nie boją. Dlaczego nie 10 ? Bo trochę słabo się przyłożyli do czyszczenia auta przed wydaniem. Gdzieniegdzie znalazłem oryginalne - chyba transportowe naklejki fabryczne np. na zderzakach pod spodem. Ale to szczegół.
Auto -Res Rzeszów
Pogwizdów Nowy
Ocena:10
Od samego początku miła i kompetentna obsługa. Żadnych problemów z jazdą próbną, potem autko załatwione w przeciągu max miesiąca. Obecnie po pierwszym przeglądzie dobre wrażenie się nie zatarło. Serwis OK, przyjmowanie auta w sympatycznej atmosferze. Jak klient namolny(jak ja) to dają połazić po serwisie (przy okazji przeglądu i kampanii). Jeśli ktoś ma inne zdanie to być może źle trafił, może źle odebrał zachowanie pracowników. Jak dla mnie dużym pozytywem jest traktowanie klienta po zakupie. Nie powiem, że jak dobrzy znajomi, ale na pewno nie czuję się w salonie i serwisie jak intruz, którego trzeba szybko spławić.
Auto Centrum w Tarnowie. Po prostu porażka, Pan który sprzedawał mi samochód totalnie nie ogarnięty. Wpadka za wpadką. Domówił mi pakiet którego nie zamawiałem tj navi plus czujniki za ponad 2 tys. pod pretekstem że to ja dzwoniłem i domawiałem przez tel. Na pytanie czy ma pisemne potwierdzenie ode mnie czy zmianę zamówienia pisemną - odparł że nie ma. Stwierdził że odda mi zaliczkę a auto komuś innemu odda a ja już czekałem ponad 5 miesięcy śmiech... Ale pakiet sprzedał mi po kosztach więc ok. później przed odbiorem kazał mi dopłacić do samochodu 300 zł. bo początkowo brałem auto na siebie a później chciałem na firmę, cena uległa zmianie wtedy ale kilka tyg. wcześniej mówił że cena zostanie taka sama.. w ogóle porażka... był jeszcze jeden problem ale szkoda się rozpisywać :D tyle w temacie
Auto Centrum Poznań ul.Wojciechowskiego. Od samego początku pełen profesjonalizm.Już jak byłem pierwszy raz tylko zobaczyć jak Tipo wyglada na żywo sami zaproponowali jazdę próbną modelem jaki mnie interesuje. Opiekował się mną p.Sławek , z którym miałem pełen kontakt.Sam dzwonił, informował jak daleko jest posunięta produkcja samochodu,że będzie wcześniej itd.Samochód przyjechał przed terminem,auto przygotowane szybki odbiór wszystko jasno wytłumaczone.Sami zarejestrowali pojazd nie pobierając dodatkowych opłat mogłem wybrać sobie numery tablicy rejestracyjnej (z tych co mieli na stanie). Pan Sławek tak kabinował i załatwiał,że za samochód zapłaciłem ponad 7k mniej ;) . Nie wiem czy taka praktyka tam panuje ale ja zostałem obsłużony wzorowo i polecam.
dziadeck
02-12-2016, 17:03
Bilex
Łódź
Milionowa 2
Ocena: 6
Od zamówienia do odbioru minęły dokładnie 3 miesiące, także szybko w porównaniu z innymi, to na duży plus dla salonu, akurat mieli jeszcze miejsca produkcyjne. Niestety bardzo kiepski kontakt ze sprzedawca, nie byłem informowany o postępach zamówienia, podczas składania zamówienia zero doradztwa, wszystko trzeba było wyciągać i dzwonić żeby cokolwiek się dowiedzieć, auto po dojechaniu na plac dealera stało dwa tygodnie. Po otrzymaniu nr VIN dwukrotnie pytalem o akcje serwisową, zawsze otrzymywałem odpowiedzi wymijajace. W końcu zadzwonilem do innego salonu i już jestem umówiony na akcje serwisową. Ocena 6 tak na prawdę za ten krótki czas w którym to fabryka się wyrobiła.
Reiski Auto w Bydgoszczy
Ocena 1/6
Sprzedawca wprowadził w błąd co do daty realizacji podczas podpisywania umowy, termin dostawy był kilkukrotnie przesuwany. Czekałem ponad 5 miesięcy (od czerwca do połowy listopada). W między czasie sprzedawca nie wiedział w jakim miejscu łańcucha pokarmowego samochód się znajduje. W pewnym momencie dostałem nawet odpowiedź, że system pokazuje że auto jest jeszcze w produkcji ale słyszał od kolegi, że samochód jest już w Tychach. Do transakcji w rezultacie nie doszło. Być może cała sytuacja nie jest winą samego dealera, bo pewnie oni też byli zwodzeni przez producenta, ale oceniam to z punktu widzenia klienta, który koniec końców zadowolony nie jest.
Sprzedawca nie potrafił doradzić dodatków w pakiecie (który był tańszy niż dodatki osobno), dopiero jego koleżanka interweniowała i podpowiedziała ...
slawcio74
02-12-2016, 22:25
Reiski Auto w Bydgoszczy
Nimnul , ja kupowałem auto w Warszawie ( mieli krótsze terminy ) , ale mieszkam w Bydgoszczy, i zamierzam serwisować auto właśnie u Reiskiego , bo do Autexu zostałem skutecznie zrażony serwisowaniem fiata seicento ( 15 lat temu ). Mam nadzieję że nie robie błędu...
zamierzam serwisować auto właśnie u Reiskiego
U Reiskiego serwisowałem regularnie Punto (jeszcze jak mieli siedzibę w Białych Błotach) i nie mam najmniejszych zastrzeżeń - serwis mają OK.
bahamut24
25-05-2017, 01:29
Reiski Auto w Bydgoszczy
Mozesz napisac mi kto cie obslugiwal przy sprzedazy? Na pw lub tu. Tez tam wlasnie zamowilem tipolca. Instalowales u nich gaz?
mfighter
25-05-2017, 12:38
Inter Auto
Zakopiańska Kraków
ocena 8
Mają świetny kontakt, wszystko ustaliłem telefonicznie/mailowo i przyjechałem jedynie podpisać umowę i zamówić. Wolałbym kupić w Rzeszowie w autoresie ale chyba trafiłem na jakiś zły dzień sprzedawcy który powiedział, że nie da mi rabatów bo traci na tym prowizję - po tym tekście już wiedziałem, że nie kupię tam auta. O dziwo obsługa ASO w Rzeszowie jest może nie wzorowa ale bdb i naprawdę nie mam się do czego przyczepić.
InterAuto
ulica Jasnogórska 62
31-358 Kraków
Ocena: 3
Zero starań o zadowolenie klienta po podpisaniu umowy i próby jakiegokolwiek kontaktu z ich strony.
Teksty, że po podpisaniu umowy już nic nie mogą zmienić jeśli chodzi o cenę i akcesoria.
Moja ocena - mocna 8
Też tam zamawiałem i wychodzi na to, że zależy bardziej od sprzedawcy, niż samego salonu. Moją transakcję obsługiwał p. Krystian, błyskawicznie odpisywał mailowo na każde pytanie, odbierał telefony, cierpliwie tłumaczył każdy etap.
Samochód przy odbiorze mógłby faktycznie być trochę bardziej czysty, ale uczciwie przyznam, że odbiór miał nastąpić dzień później, tylko wymogłem przyspieszenie terminu - nie mieli dość czasu. Akcesoria w gratisie dostałem takie, o jakie poprosiłem.
pelikan1
31-05-2017, 08:46
Ja kupowałem i serwisuje w Reiski Bydgoszcz. Jak narazie nie mam do nich zastrzeżeń. Salon i serwis pełna profeska. No i to co lubię najbardziej: auto zawsze umyte po serwisie :yahoo::yahoo:
Katatarina
31-05-2017, 15:59
Ja zauważyłam w różnych salonach Fiata, że jest problem z komunikacją mailową, odniosłam wrażenie, że nikt maili nie traktuje poważnie. Najwiecej udalo sie dowiedziec i zalatwic telefonicznie i oczywiscie osobiscie.
My kupiliśmy naszego tipo w Dąbrowie Górniczej, z aut dostępnych od ręki, dostaliśmy fajną cenę, obsługa jak najbardziej ok. Nie mam zastrzeżeń.
Nie wiem gdzie bedziemy serwisowac bo do Dabrowy mamy 200 km a w pobliskich aso podobno "nie lubia", serwisowac aut kupionych w innych salonach.
Może to dlatego ,że mają takie dziwne adresy mailowe fxxxxx@dealer.fiat.pl -- a nie imienne :-D . ciężko to zapamiętać , podyktować przez telefon ciężko ( ciężki matoł im musiał to wymyśleć) - ja dla siebie rozważałem leasing w masterlease przez parę dni - to 4 dni facet z masterlease nie mógł się mailowo z salonem skontaktować . Masakra ...
rafal.benitez
01-06-2017, 00:11
Może to dlatego ,że mają takie dziwne adresy mailowe fxxxxx@dealer.fiat.pl -- a nie imienne :-D . ciężko to zapamiętać , podyktować przez telefon ciężko ( ciężki matoł im musiał to wymyśleć) - ja dla siebie rozważałem leasing w masterlease przez parę dni - to 4 dni facet z masterlease nie mógł się mailowo z salonem skontaktować . Masakra ...
To ten słynny masterlease ? Pewien użytkownik marki francuskiej na R miał niezłe problemy - Zachar Off jest ( był ) filmik. Wszystko fajnie dopóki auto się sprawuje ale jak już zacznie być problem....warto obejrzeć- jeśli nie usunęli.
Sent from my iPhone using Tapatalk
To ten słynny masterlease ? Pewien użytkownik marki francuskiej na R miał niezłe problemy - Zachar Off jest ( był ) filmik. Wszystko fajnie dopóki auto się sprawuje ale jak już zacznie być problem....warto obejrzeć- jeśli nie usunęli.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ostatecznie nie brałem leasingu.
Wysłane z mojego XT1635-02 przy użyciu Tapatalka
tedybear
05-06-2017, 14:04
Gezet Szczecin
ul. Białowieska 2
Salon - 8/10
Pod koniec kulała korespondencja mailowa i gdybym sam nie wykonał połączenia nie dowiedziałbym się, że auto już jest w Polsce czy już jest na placu.
Sprzedawca Pan Dariusz rzeczowy, konkretny, profesjonalista. Doradził, odradził, poradził. Pod koniec jak i po sprzedaży kulała komunikacja (sprawa niepasujących dywaników z tyłu i braku wiadomości co na to ASO i FCA).
Pan Jacek od kredytów w FCA - w porządku doradca, doradził, poradził i nie ogołocił na maxa :). Miałem porównanie z innymi bankami i stwierdzam, że kredyt w FCA to optymalne rozwiązanie dla zwykłego fizycznego szaraczka.
Serwis i lakiernia - zdecydowanie 10/10
Lekkie zarysowania lakieru zauważone w dniu odbioru auta spolerowane na miejscu.
Pan Piotr z serwisu - pełna profeska - wymienił i zdiagnozował buczący głośnik, wymiana rączki nad głową pasażera z przodu trwała chwilkę. Dodatkowo montaż i podłączenie videorejestratora i pociągniecie kabli pod podsufitką i w słupku i podłączenie wszystkiego i schowanie w bebechach auta. Każda "pierdułka" z jaką pojechałem została sprawdzona i zweryfikowana (np luz na skrzyni wyczuwalny przy przyspieszeniu)
Nie odniosłem żadnego wrażenia, że mnie zbywają i olewają.
PODSUMOWANIE
Gezet Szczecin
ul. Białowieska 2
OCENA - 9,5/10
AUTO DUET
ul.Szosa Torunska 13/15
86-300 Grudzadz
Ocena:10/10
Witam...tak w skrócie...Tipo wypatrzone w znanym portalu w necie,telefon do sprzedawcy-trafilem akurat na p.Piotra-szefa salonu-rozmowa pytania co i jak wymiana meilowa i doslownie blyskawiczna decyzja o zakupie...a jak pamietam bylo juz przed 18-sta :) auto bylo juz zgloszone w wydz.kounikacji w Grudziadzu do rejstracji wiec musialem poczekac na twardy dow.rejst. mi ta opcja podpasowala moglem nim wrocic na kolach...telefonicznie i meilowo bezproblemowe zalatwianie transakcji ustalony dzien odbioru...ogledziny realne wzrokowe i namacalne w dniu odbioru...podpisanie papierow odebranie auta i powrot do domu :) ...banan na twarzy do dzis :)
gilbert3
02-07-2017, 19:53
bo do Autexu zostałem skutecznie zrażony
Może z tego powodu Autex już nie ma Fiata? Co prawda zawsze tam jeżdżę na przeglądy roczne, kupowałem też od Autexu Pandę 1.2, najlepszy samochód, jaki miałem do tej pory, dlatego sentyment pozostał. A co do Reiskiego to się może wypowiem, jak tylko auto będzie już u mnie.
Dukiewicz Warszawa
ul.Jubilerska 6
Ocena: 6/10
Auto zamówiłem tego samego dnia co odbyłem jazdę próbna (z zamówieniem jazdy nie było problemu). Salon ma dosyć niewygodne godziny pracy 10-18 przez co ciężko coś załatwić w tygodniu jak się chodzi do pracy. Byłem obsługiwany przez Panią Joanne - przy składaniu zamówienia dosyć duża elastyczność jeśli chodzi o dostosowanie się do warunków zakupu jakie dostałem w innym salonie. Asekuracyjnie w umówie rezerwacyjnej dealer zaproponował 3 miesięczny czas dostawy twierdząc ze 90 % zamówień dochodzi w ciągu ok 2 miesięcy. Potem już gdybym ja nie dzwonił to mógłbym czekać i czekać. Wiec sam dzwoniąc dowiadywałem się o tym na jakim etapie jest produkcja a potem transport. Na koniec było dosyć nerwowo bo malo brakowało - kilka dni a dealer przekroczyłby 3 mię-sieczny czas dostawy. Dodatkowo pani od kredytów szła na urlop imię było u dealera nikogo kto mógłby załatwić kredyt jak jej nie ma ( mało profesjonalne). Wiec po długim oczekiwaniuna auto ja miałem 1,5 dnia na załatwienie tablic i dowodów bo inaczej straciłbym kolejne tygodnie i nie mógł odebrać auta (sic.). Na szczęście udało mi sie to załatwić a pani Elżbieta ( tu plus za poświęcenie) od kredytów podjechała do pracy 1 dnia urlopu i wszystko podpisaliśmy. Generalnie salon sprzedaży ok bez szału. Jeśli chodzi o serwis to przy zakupie innego fiata robili mi przegląd przedzakupowy i wyglądało to fachowo. Na forach serwis tez ma niezłe opinie.
pelikan1
04-07-2017, 20:32
Reiski B-szcz jak narazie ok. Zarówno serwis jak i sprzedaż bez zarzutu 10/10. Zobaczymy co dalej.
Gam Fiat Długołęka
ul. Wrocławska 35
55-095 Długołęka
Ocena: 9
Salon który chce sprzedać samochód a nie wykiwać klienta. Nic na siłę. Trudnych pytań się nie boją. Dlaczego nie 10 ? Bo trochę słabo się przyłożyli do czyszczenia auta przed wydaniem. Gdzieniegdzie znalazłem oryginalne - chyba transportowe naklejki fabryczne np. na zderzakach pod spodem. Ale to szczegół.
w stu procentach zgadzam się z opinią dziś odbierałem auto i nie było problemu z pojechaniem ze mną na stację i udzielenie lekcji z tankowania gazu. Jak dla mnie 10 bo przyłożyli się do czyszczenia :). Polecam kontakt z Panem Arkiem. Świetny kontakt e-mail, telefon. Do tego zaskoczyli niespodzianką którą nie wynegocjowałem. Polecam.
cd.
Ocena: 10 !!!
Myślałem że scali posty ale chyba już za długo między postami
Mateusz6782
28-07-2017, 20:11
w stu procentach zgadzam się z opinią dziś odbierałem auto i nie było problemu z pojechaniem ze mną na stację i udzielenie lekcji z tankowania gazu. Jak dla mnie 10 bo przyłożyli się do czyszczenia :). Polecam kontakt z Panem Arkiem. Świetny kontakt e-mail, telefon. Do tego zaskoczyli niespodzianką którą nie wynegocjowałem. Polecam.
Ja również polecam ten salon Gam w Długołęka i Pana Arka po prostu profesjonalista i w razie czego serwis też spoko
sport rybnik
29-07-2017, 10:47
Ganinex Gliwice - jazda próbna 45 minut, kontakt "perefecto", Tipo po 2 miesiącach do odbioru po zamówieniu, winko po zakupie, oceniam 10/10.
Właściwie to powinienem się wstrzymać jeszcze jeden dzień, bo odbiór dopiero jutro, ale opiszę swoje wrażenia od momentu zakupu do dziś.
W Łodzi mamy dwóch dealerów - Bilex i Automobile Torino. Po zasięgnięciu informacji tu na forum i w necie zdecydowałem się na ten drugi i (jak na razie) nie żałuję. Gwoli ścisłości w Bilexie byłem raz, chciałem dokładnie obejrzeć auto, ale okazało się, że w demówce wysiadł akumulator, co za pech :confused:
Zamówienie złożyłem więc w Automobile Torino przy ul. 3. Maja (od jutra przenoszą się do dawnego Maredi na Jana Pawła) u p. Tomka. Nie znałem ani jego ani nikogo z salonu czy z samego Torino a od poczułem się trochę jak znajomy. Pan Tomasz spokojny, bez nadskakiwania, bez zbędnego gadania - pozwolił obejrzeć w spokoju auto (w Bilexie pan sprzedawca stanął obok auta i się gapił jak nie przymierzając pan Miecio z giełdy który łypie czy mu czego ze schowka na rękawiczki nie gwizdnę ;)).
Negocjacje były krótkie i rzeczowe - miałem w zanadrzu wydrukowaną propozycję od dealera z Katowic o 1% lepszą od proponowanej w Łodzi, na co p. Tomasz zareagował bardzo szybko i powiedział, ze nie będzie mnie narażał na podróż do Katowic po czym zgodził się na identyczne warunki. Zadatek wyniósł 1000 PLN (POP kombi z paroma dodatkami).
Na marginesie dodam, że salon łódzki i ten katowicki były jednymi dwoma, które odpowiedziały na moje mejlowe zapytania wysłane przeze mnie zawczasu do blisko 10 dealerów w promieniu 200 km od Łodzi.
Później kontakt był głównie mejlowy i telefoniczny - zawsze bardzo szybka odpowiedź tudzież oddzwonienie. Pan Tomasz niczego nie obiecywał w kwestii terminów - podał tylko orientacyjny 10-12 tygodni. Byłem informowany na bieżąco co do stanu auta - było mejlowe potwierdzenie złożenia zamówienia, po 2 tygodniach dostałem info o planowanym tygodniu produkcji a potem po kolei: że wyprodukowali, że wypłynął do Włoch, że zameldował się w Tychach i tak dalej i tak dalej. Po drodze wyszła jeszcze kwestia małego kredytu i tu też p. Tomasz stanął na wysokości zadania i zaproponował mi najtańszą pożyczkę (podobnie było z ubezpieczeniem a szukałem naprawdę WSZĘDZIE).
No i doszliśmy do godziny "0" - jutro odbieram auto, mam nadzieję, że dobre wrażenie nie minie i że dalsza współpraca z dealerem jak i serwisem będzie przebiegać równie dobrze !
Jeśli to pomoże w "Auto Świat" były ostatnio wyniki 371 salonów samochodowych w Polsce (różnych marek) Podsyłam link Wielki Test Salonów 2017: sprawdziliśmy 371 dilerów 22 marek - Auto Świat (http://www.auto-swiat.pl/nowe/wielki-test-salonow-2017-sprawdzilismy-371-dilerow-22-marek/e63011)
Panowie a co sądzicie o salonach sprzedających auta w leasing? Intersuje mnie leasing konsumencki. Lepiej jest brać go w banku czy w firmie wspólpracującej z salonem?
Grimlock_
07-08-2017, 22:09
Carserwis przy ul. Okulickiego w Piasecznie - 10/10.
Ze względu na rzeczowe porady i uczciwe podejście do klienta przez Pana Dawida Głowackiego oraz fachowe wsparcie na każdym etapie: od zakupu i do odbioru samochodu.
RedDevil
08-08-2017, 10:13
To ten słynny masterlease ? Pewien użytkownik marki francuskiej na R miał niezłe problemy - Zachar Off jest ( był ) filmik. Wszystko fajnie dopóki auto się sprawuje ale jak już zacznie być problem....warto obejrzeć- jeśli nie usunęli.
Sent from my iPhone using TapatalkCiekawe bo też się nad takim finansowaniem zastanawiam bo mają niezły rabat przy takiej opcji. Jakiś link?
RedDevil
08-08-2017, 10:16
Panowie a co sądzicie o salonach sprzedających auta w leasing? Intersuje mnie leasing konsumencki. Lepiej jest brać go w banku czy w firmie wspólpracującej z salonem?Dokonałeś decyzji? Bo też taka formę sprzedaży mam na myśli?
RedDevil
08-08-2017, 10:16
Jakieś opinie o Gdańsku?
RedDevil poproś ofertę od dealera i jednocześnie poszukaj sam w sumie banki jakie oferują dany produkt są te same jakie w ofercie ma dealer kwestia wysokości prowizji. Jedynie oferty z FCA Banku nie będziesz miał komercyjnie na rynku.
brylancik13
08-08-2017, 12:57
Leasing jak najbardziej OK. Trzeba popytać o oferty bo napewno maja jakis leasing w salonie ale firmy zewnetrzne maja takze dobre warunki, choć rożnią się sporo. Trzeba tylko szukac w znanych firmach leasingowych bo z takimi niewiadomego pochodzenia mogą być problemy. Osobiście mogę polecić Getin Leasing.
RedDevil
08-08-2017, 13:23
Rozeznalem masterlease i zapewne skorzystam, na plus, że przy takiej formie finansowania można dostać niezły rabat, również w fiat.
GANINEX, aleja Roździeńskiego 170, 40-203 Katowice <- nie polecam: brak zainteresowania klientem; brak informacji o szczegółach specyfikacji i o czasie oczekiwania; brak informacji czy wogóle można jakieś tipo dostać szybciej; ogólnie brak jakiegokolwiek zainteresowania; umówiłem się na jazdę próbną, ale po przybyciu do salonu okazało się, że nie ma auta żebym jazdę próbną mógł odbyć. Po tej sytuacji wybrałem inny salon.
Szczęsny-Zjawiony, Władysława Reymonta 29, 41-300 Dąbrowa Górnicza <- polecam: pomimo, że w salonie trwał remont, to nie było problemu z prezentacją samochodu i jazdą próbną, jeszcze tego samego dnia. Na zakup zdecydowałem się także tego samego dnia. Negocjacje były profesjonalne i szybkie. Otrzymałem także ubezpieczenie w dobrej cenie > 1700 (oc,ac,nw,assistance). Obsługa miła i pomocna.
Link do powyższego posta należało podesłać właścicielowi salonu GANINEX... Niech poczyta jak się niego pracuje...
To ze mną jedynie skontaktował się właśnie ganinex z Katowic, Partner i Dąbrowa nie raczyły odpowiedzieć na maila. Za kilka dni mam umówioną jazdę próbną w ganinexie, jak nie będzie auta, to będzie o tym w mediach:D
giannini
10-08-2017, 13:48
Za kilka dni mam umówioną jazdę próbną w ganinexie, jak nie będzie auta, to będzie o tym w mediach
Na pewno strasznie się tym będą przejmować...
Link do powyższego posta należało podesłać właścicielowi salonu GANINEX... Niech poczyta jak się niego pracuje...
Żaden normalny właściciel , nie potraktuje takiego czegoś poważnie. Ma zastrzeżenia , umawia się z właścicielem na spotkanie i "wykłada kawę na ławę" Może w ramach zadośćuczynienia dostałby większy rabat , albo jakieś gratisy ? Anonimowo , to w internecie można sobie popisać...
Na pewno strasznie się tym będą przejmować...
To było z przekąsem, w domyśle że im te budki rozniose:D
W przypadku Aso forda jak mi uszkodzili lakier i olali mnie, po opisaniu zdarzenia na forum forda szybciutko kierownik serwisu ustalił kim jestem, mimo anonimowego nicku, zadzwonił i zaproponował rozwiązanie... Lakierowanie i auto zastępcze na czas naprawy, więc raczej poważny właściciel się interesuje... Na moim przykładzie widac, ze sprawdza czy to prawda i działa...
GANINEX, 40-203 Katowice,aleja Roździeńskiego 170, nie polecam,olewają klienta,nie słowni,nie punktualni.... Wszystkim odradzam zakup auta w tym salonie.
tedybear
11-08-2017, 12:45
Qvadrat
ależ oczywiście że wiedzą kto jest kto i regularnie tu zaglądają :) sam jestem dobrym przykładem :)
malymiki83
21-08-2017, 21:20
Auto zakupione w salonie w Kielcach (ul. Krakowska 32). Kupione w innym mieście ze względu na rabat (1600zł) + pełnowymiarowe koło i dywaniki.
Obsługiwał mnie Pan Mateusz - bardzo sympatyczny i miły sprzedawca. Formalności załatwione błyskawicznie (pół godziny dokumenty jednego dnia) i pół godziny odbiór auta kilka dni potem.
Z uwagi na fakt, iż przyjechałem busem do Kielc, Pan Mateusz odwiózł mnie na dworzec - dziękuję :)
Polecam salon w 100%.
Ja mogę polecić salon w Tychach. Pan Jerzy - z wąsem :) Bardzo miły, może za dużo nie mówi ale konkretnie. Dzwonił jak się auto przyjęło do produkcji. Zapomniał co prawda zadzwonić jak się wyprodukowało ale dał znać , że auto jest już w salonie w Bielsku do obioru. Osobiście nawet mnie zawiózł testowym TIPO t-jet do bielska na oględziny samochodu. Załatwia sprawy szybko i konkretnie.
Natomiast nie polecam salonu w Bielsku. Pan Dariusz musi jeszcze mocno popracować nad podejściem do klienta. Odbiór auta na minus (lekki plus za 8 litrów benzyny).
Salon w Bielsku piękny, odnowiony, zamawiałem u p. Rafała który jest niedostępny i niestety nikt mnie nie raczył poinformować że auto już stoi do odbioru. Dopiero po moim telefonie do salonu i rozmowie z p.Markiem okazało się, że auto jest można podjechać oglądać i załatwiać papiery. Pozdrawiam
PHU Auto-Service Z.Limberger,E.Markowicz,E.Zagórski Sp.j.
Autoryzowany Dealer i Serwis Fiat
Ul.Podkarpacka 11a Krosno
Obsługa rewelecja. Przez cały okres oczekiwania na samochód czułem,że jestem klientem przez duże K. Samochód zamawiał i konfigurował mi p.Janusz Tabisz. Konkretny, uprzejmy i co najważniejsze bardzo cierpliwy facet. Jestem z Tarnobrzega i mam do nich około 130km,ale na pewno wrócę tam na przegląd gwarancyjny
Kraków
Ul jasnogorska
Inter auto fiat
Ocena 1
Samochód wydany wieczorem na zewnątrz przy słabym oświetleniu. Nie zauważyłem ze próg od dołu jest wygiety i dziurawy uszkodzony został najprawdopodobniej gdy auto zjezdzalo z lawety . Serwis niedokładny, obsługa mówi jedno potem wychodzi zupełnie coś innego. Zamiast auto naprawić aby klient był zadowolony to musze się tu wracać kilka krotnie. A samochód sprzedał mi Pan Krystian K. Po wydaniu samochodu cisza kilka razy byłem na serwisie to jak mnie widzi to unika kontaktu. Samochód jest dobry ale nie polecam kupienie i serwisowanie go w Krakowie przy ul jasnogórskiej totalne dno
kastomat
30-07-2018, 19:10
Kraków
Ul jasnogorska
Inter auto fiat
Ocena 1
Samochód wydany wieczorem na zewnątrz przy słabym oświetleniu. Nie zauważyłem ze próg od dołu jest wygiety i dziurawy uszkodzony został najprawdopodobniej gdy auto zjezdzalo z lawety . Serwis niedokładny, obsługa mówi jedno potem wychodzi zupełnie coś innego. Zamiast auto naprawić aby klient był zadowolony to musze się tu wracać kilka krotnie. A samochód sprzedał mi Pan Krystian K. Po wydaniu samochodu cisza kilka razy byłem na serwisie to jak mnie widzi to unika kontaktu. Samochód jest dobry ale nie polecam kupienie i serwisowanie go w Krakowie przy ul jasnogórskiej totalne dnoMogę jedynie potwierdzić opinię. Dlatego po kilku wizytach w tym salonie i podjęciu decyzji o zakupie nabyłem swojego fiata u innego Krakowskiego dealera.
Wysłane z mojego C103 przy użyciu Tapatalka
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.