PDA

Zobacz pełną wersję : Turbodziura w wersji MJTD 120 KM



martinez
27-06-2015, 20:24
Mam pytanie do posiadaczy tejże wersji silnikowej, czy u Was również auto zaczyna "ciągnąć" od 1800 obr./min. a wcześniej w sumie nic się za bardzo nie dzieje?

SAR37
28-06-2015, 10:42
Witam!
Mam identyczny silnik i ładnie zbiera się z dołu obrotów - szczególnie po ostatnim czyszczeniu EGR oraz sensora overboost z wstawieniem zaślepki z otworami na wyjściu z "ogra". Pomimo znacznej masy autko ma ładnego "kopa" :-) Wcześniej w P406 czułem muła na starcie a w krówce żadnej turbodzury nie zaobserwowałem.
PZDR

silverppl
28-06-2015, 21:10
Ja z kolei mam diesla 150KM i potwierdzam, do 2000 muł, potem wyraźnie słychać turbinę i czuć potężnego kopa.

martinez
28-06-2015, 21:30
Obserwowałem dziś trochę i faktycznie ta graniczna wartość obrotów to ok 2000/min. U mnie co prawda z racji wersji 120 KM nie ma potężnego kopa, ale już niedługo jadę do profesjonalistów na podniesienie mocy na ok 150 KM. Najbardziej dokucza brak większej liczby koni w stajni w załadowanym aucie z włączoną klimatyzacją :-(

Python28
28-06-2015, 21:42
Nie ma takiej mocy do której nie można się przyzwyczaić ;)

SAR37
29-06-2015, 20:11
Najbardziej dokucza brak większej liczby koni w stajni w załadowanym aucie z włączoną klimatyzacją :-(
Cóż, "krówka to nie wyścigówka" ale fakt, najczęściej używam jej w pojedynkę. Stąd twierdzę, że "kopa" ma niezłego;-)

TMK
03-07-2015, 23:39
Taką turbodziurę miałem na początku ze źle działającym egierem. Po jego całkowitym zaślepieniu i wyprogramowaniu problem znikł. Cromal idzie płynnie od zera do prędkości minimum autostradowych :)

martinez
04-07-2015, 14:52
Taką turbodziurę miałem na początku ze źle działającym egierem. Po jego całkowitym zaślepieniu i wyprogramowaniu problem znikł. Cromal idzie płynnie od zera do prędkości minimum autostradowych :)

Świetnie, we wtorek jadę na taki zabieg, mam nadzieję że i u mnie tak będzie bo na razie to podczas startu chyba wszystko jest w stanie mnie wyprzedzić, chociaż nie jest to mój cel :-)

martinez
08-07-2015, 14:51
No i jestem po zabiegu, przy okazji EGR został wyłączony - auto przestało się mulić w dolnym zakresie obrotów. Pytanie tylko czy należy również zamontować pełną zaślepkę? Zdziwiła mnie moc seryjna, aż 136 KM :-)

20457

jarokuc
08-07-2015, 17:49
Ją mam nowy egr, przebieg 100.000 km a i tak muli na wolnych. Chyba tak musi być albo ten typ tak ma.