Sinner
14-08-2014, 22:29
Witam,
Jestem tu nowy. Nazywam się Marcin i posiadam fiata stilo z 2002r. Dziś po podłączeniu profilaktycznym pod komputer otrzymałem taki log:
ECU ISO Code: FD 86 15 01 6E
2014-08-14 20:27:46
CONNECTED TO:
FIAT STILO 1.9 JTD
Bosch EDC15C7 CF3/EOBD Diesel Injection (1.9, 2.4)
--------------------------------------------------------------
Kod ISO: FD 86 15 01 6E
Numer rysunku FIAT: 55182953
Numer sprzętu: 0281010337
Wersja sprzętu: 00
Numer oprogr.: 1037363820
Wersja oprogr.: 9242
Numer homologacji: 19242
Data zaprogramowania: 05/04/2002
ODCZYT KODÓW BŁĘDÓW:
Brak kodów błędów
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,002 V
Licznik przebiegu: 207334,5 km
Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0,0 km
Liczba przekroczeń obrotów max silnika: 2
Licznik czasu obrotów max: 80 ms
Max prędkość obr. silnika: 6520 obr/min
Predkość pojazdu: 0,00 km/h
Obroty silnika: 853 obr/min
Dawka paliwa wtrysku pilotującego: 0,0 mg/w
Dawka paliwa: 3,59 mg/w
Dawka ogólna paliwa: 4,99 mg/w
Korekta paliwa (cylinder 1): mg/w
Korekta paliwa (cylinder 2): mg/w
Korekta paliwa (cylinder 3): mg/w
Korekta paliwa (cylinder 4): mg/w
Korekta paliwa (cylinder 5): mg/w
Czas wtrysku pilotującego: 0,279 ms
Czas wtrysku głównego: 0,514 ms
Poczatek wtrysku pilotującego: 10,34 °
Początek wtrysku głównego: -1,01 °
Zmierzona masa powietrza: 50,4 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 282,7 mg/w
Masa powietrza (przetwornik): 2,131 V
Temperatura powietrza: 29,0 °C
Temperatura powietrza (przetwornik): 2,463 V
Zmierzone ciśnienie doładowania: 975 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1011 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Strategia overboost: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
Stan zaworu EGR: Nie aktywny
Temperatura paliwa: 32,9 °C
Zmierzone ciśnienie paliwa: 304,0 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,295 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,0 bar
Otwarcie regulatora ciśnienia: 17,08 %
Temperatura wody: 61,2 °C
Temperatura wody (przetwornik): 2,126 V
Ciśnienie atmosferyczne: 1011 mBar
Ciśnienie atmosferyczne (przetwornik): 3,998 V
Pozycja pedału przyspieszenia: 0,00 %
Pozycja pedału przyspieszenia (przetwornik): 0,748 V
Pozycja pedału przyspieszenia 2 (przetwornik): 0,376 V
Pedał hamulca: Zwolniony
Styk pedału sprzęgła: Zwolniony
Napięcie kondensatora 1: 80,097 V
Kontrolka awarii: WYŁ.
Kontrolka temp. wody (jeżeli występuje): WYŁ.
Kontrolka świec żarowych: WYŁ.
Moduł podgrzewania świec żarowych: Nie aktywny
Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
Przekaźnik pompy paliwa: Active
Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
Kontrolka wody w paliwie (jeżeli występuje): WYŁ.
Ciśnienie oleju: Ok
Kontrolka ciśnienia oleju (jeżeli występuje): WYŁ.
Wentylator chłodzenia 1: Nie aktywny
Wentylator chłodzenia 2: Nie aktywny
Wentylator 1 lub PWM: 0,02 %
Żądanie uruchomienia klimatyzacji: Dezaktywowany
Spreżarka klimatyzatora: Nie aktywny
Presosat poczwórny - poziom I: Nie aktywny
Presostat poczwórny - poziom II: Nie aktywny
Ciśnienie klimatyzatora (jeżeli występuje): 0,000 bar
Rozruch silnika: Allowed
Pozycja kluczyka: Praca
Centralka silnika: Zaprogramowany
Rozruch: Nie aktywny
Kod uniwersalny: Niewłączony
Linia CAN (jeżeli występuje): Ok
Wtryskiwacz 1: Class 1
Wtryskiwacz 2: Class 1
Wtryskiwacz 3: Class 1
Wtryskiwacz 4: Class 1
Wtryskiwacz 5: Do wykonania
Przycisk tempomatu - wł./wył.: WYŁ.
Przycisk tempomatu - przyspiesz (+): Niewymagany
Przycisk tempomatu - zwolnij (-): Niewymagany
Przycisk tempomatu - wznów (RCL): Zwolniony
Tempomat: Nie aktywny
Kontrolka tempomatu: WYŁ.
Powód odłączenia tempomatu: WYŁ.
Włącznik światła stop: Zamknięty
Predkość oczekiwana tempomatu: 0,00 km/h
Dawka paliwa dla tempomatu: 0,00 mg/w
Tempomat: Nie przyswojony
Dezaktywacja 3 tłoczka (jeżeli występuje): Nie aktywny
Przekaźnik płytki grzejnej (jeżeli występuje): Nie aktywny
Ograniczenie prędkości: High
Nie mniej najbardziej interesuje mnie to:
Zmierzona masa powietrza: 50,4 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 282,7 mg/w
Może mi ktoś wytłumaczyć najlepiej "łopatologicznie" o co z tym chodzi?
Pozdrawiam,
Marcin
Jestem tu nowy. Nazywam się Marcin i posiadam fiata stilo z 2002r. Dziś po podłączeniu profilaktycznym pod komputer otrzymałem taki log:
ECU ISO Code: FD 86 15 01 6E
2014-08-14 20:27:46
CONNECTED TO:
FIAT STILO 1.9 JTD
Bosch EDC15C7 CF3/EOBD Diesel Injection (1.9, 2.4)
--------------------------------------------------------------
Kod ISO: FD 86 15 01 6E
Numer rysunku FIAT: 55182953
Numer sprzętu: 0281010337
Wersja sprzętu: 00
Numer oprogr.: 1037363820
Wersja oprogr.: 9242
Numer homologacji: 19242
Data zaprogramowania: 05/04/2002
ODCZYT KODÓW BŁĘDÓW:
Brak kodów błędów
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,002 V
Licznik przebiegu: 207334,5 km
Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0,0 km
Liczba przekroczeń obrotów max silnika: 2
Licznik czasu obrotów max: 80 ms
Max prędkość obr. silnika: 6520 obr/min
Predkość pojazdu: 0,00 km/h
Obroty silnika: 853 obr/min
Dawka paliwa wtrysku pilotującego: 0,0 mg/w
Dawka paliwa: 3,59 mg/w
Dawka ogólna paliwa: 4,99 mg/w
Korekta paliwa (cylinder 1): mg/w
Korekta paliwa (cylinder 2): mg/w
Korekta paliwa (cylinder 3): mg/w
Korekta paliwa (cylinder 4): mg/w
Korekta paliwa (cylinder 5): mg/w
Czas wtrysku pilotującego: 0,279 ms
Czas wtrysku głównego: 0,514 ms
Poczatek wtrysku pilotującego: 10,34 °
Początek wtrysku głównego: -1,01 °
Zmierzona masa powietrza: 50,4 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 282,7 mg/w
Masa powietrza (przetwornik): 2,131 V
Temperatura powietrza: 29,0 °C
Temperatura powietrza (przetwornik): 2,463 V
Zmierzone ciśnienie doładowania: 975 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1011 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Strategia overboost: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
Stan zaworu EGR: Nie aktywny
Temperatura paliwa: 32,9 °C
Zmierzone ciśnienie paliwa: 304,0 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,295 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,0 bar
Otwarcie regulatora ciśnienia: 17,08 %
Temperatura wody: 61,2 °C
Temperatura wody (przetwornik): 2,126 V
Ciśnienie atmosferyczne: 1011 mBar
Ciśnienie atmosferyczne (przetwornik): 3,998 V
Pozycja pedału przyspieszenia: 0,00 %
Pozycja pedału przyspieszenia (przetwornik): 0,748 V
Pozycja pedału przyspieszenia 2 (przetwornik): 0,376 V
Pedał hamulca: Zwolniony
Styk pedału sprzęgła: Zwolniony
Napięcie kondensatora 1: 80,097 V
Kontrolka awarii: WYŁ.
Kontrolka temp. wody (jeżeli występuje): WYŁ.
Kontrolka świec żarowych: WYŁ.
Moduł podgrzewania świec żarowych: Nie aktywny
Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
Przekaźnik pompy paliwa: Active
Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
Kontrolka wody w paliwie (jeżeli występuje): WYŁ.
Ciśnienie oleju: Ok
Kontrolka ciśnienia oleju (jeżeli występuje): WYŁ.
Wentylator chłodzenia 1: Nie aktywny
Wentylator chłodzenia 2: Nie aktywny
Wentylator 1 lub PWM: 0,02 %
Żądanie uruchomienia klimatyzacji: Dezaktywowany
Spreżarka klimatyzatora: Nie aktywny
Presosat poczwórny - poziom I: Nie aktywny
Presostat poczwórny - poziom II: Nie aktywny
Ciśnienie klimatyzatora (jeżeli występuje): 0,000 bar
Rozruch silnika: Allowed
Pozycja kluczyka: Praca
Centralka silnika: Zaprogramowany
Rozruch: Nie aktywny
Kod uniwersalny: Niewłączony
Linia CAN (jeżeli występuje): Ok
Wtryskiwacz 1: Class 1
Wtryskiwacz 2: Class 1
Wtryskiwacz 3: Class 1
Wtryskiwacz 4: Class 1
Wtryskiwacz 5: Do wykonania
Przycisk tempomatu - wł./wył.: WYŁ.
Przycisk tempomatu - przyspiesz (+): Niewymagany
Przycisk tempomatu - zwolnij (-): Niewymagany
Przycisk tempomatu - wznów (RCL): Zwolniony
Tempomat: Nie aktywny
Kontrolka tempomatu: WYŁ.
Powód odłączenia tempomatu: WYŁ.
Włącznik światła stop: Zamknięty
Predkość oczekiwana tempomatu: 0,00 km/h
Dawka paliwa dla tempomatu: 0,00 mg/w
Tempomat: Nie przyswojony
Dezaktywacja 3 tłoczka (jeżeli występuje): Nie aktywny
Przekaźnik płytki grzejnej (jeżeli występuje): Nie aktywny
Ograniczenie prędkości: High
Nie mniej najbardziej interesuje mnie to:
Zmierzona masa powietrza: 50,4 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 282,7 mg/w
Może mi ktoś wytłumaczyć najlepiej "łopatologicznie" o co z tym chodzi?
Pozdrawiam,
Marcin