Zobacz pełną wersję : Nierówna praca silnika
Witam mam taki problem z moim fiacikiem, silnik odpala normalnie ale potem jakby się przydławia i przy tym też słychać z tłumika takie jakby dudnienie jakby był sportowy wydech:wink:. Robiłem ostatnio cała głowice i wszystko co jest w środku mam wymienione. Mechanik posprawdzał też świece, kable, kopułke, ciśnienie na zaworach mam idealne, wymienił ostatnio cały monowtrysk, rozrząd mam roczny ale sprawdzał też ustawienia paska 1 ząbek w te i 2 stronę i nic. Czujniki mam też chyba wszystkie wymienione i nic dalej tak samo chodzi, mechanik się poddał bo już sam nie wie co jest. Może wy mi coś doradzicie co może być:)
A jeszcze właśnie komputer jest połączony z immo?
Mam taki sam problem,oczekuje również na odpowiedź :(
Czy nikt nic nie wie? Bo coś taka cisza:rolleyes:
Dudnienie z wydechu to bardzo ogólne pojecie.
Czy silnik telepie ?
Czy regulował ktoś kąt wyprzedzenia zapłonu / jeźeli steruje tym elektronika jak w przypadku 1.6 to proponuję od tego zacząć.
Właśnie silnik prawie ani drgnie to tak jakby się czymś dławił, a jeżeli chodzi o ten kąt to steruje tym elektronika. Jak można wyregulować to elektronicznie?
krystian750
30-07-2014, 23:16
sprawdź czy działa w obudowie w filtrze powietrza klapka która przełącza zimne/ ciepłe powietrze do silnika. może sięzawiesiło i silnik dostaje gorące powietrze i wtedy będzie się mulił a nawet może szarpać.
prawdopodobnie mam rozsypany katalizator bo aż dzwoni w środku i on może blokować przepływ spalin.
krystian750
01-08-2014, 16:27
to wywal kata i daj rurke. jak w dowodzie masz kat to musi być. Tłumikarz Ci to zrobi za 50zł
Dzisiaj zauważyłem lużne przewody i nie bardzo wiem od czego są tu zamieszczam zdjęcia.
1596715968
Przepraszam że tak dopisuję, ale czy komputer jest przypisany do imo? Czy można jakoś wgrać nowe oprogramowanie do komputera?
Przepraszam że tak dopisuję, ale czy komputer jest przypisany do imo? Czy można jakoś wgrać nowe oprogramowanie do komputera?
Ogólnie powiem tak, u mnie w 1.6 mówili róznie a to wydmuchana uszczelka pod głowicą a mimo to zrobiłem juz 50k
auto pracuje na 4 świece a mimo to kuleje, okazuje się, że pekł mi łącznik elastyczny - auto odżyło co było powodem ? Zapchany kat?
Napiszę , bo czasem prozaiczne rzeczy najbardziej wku.. denerwują.
Dalej tak samo się dzieje pomimo wyrzucenia kata , może ciut lepiej ale na wolnych dalej telepie. Mechanik mi podpowiedział że może to być wina komputera, że dawkuje za dużo paliwa i się dławi. I tak się zastanawiam czy dać sobie spokój już z tym i zostawić jak jest.;/
A wiesz może co to za wtyczki są na zdjęciach wyżej?
Wtyczki wyglądają jak pozostałości po alarmie (jednomodułowy, najprawdopdobniej coś w stylu Fox). Pewnie jak rozetniesz te dwa wystające kabelki to nie zapalisz samochodu :)
robert199
07-08-2014, 22:27
jak sie dławi to pewnie pompka za male cisnienei daje.
typowa usterka w monowtrysku boscha to ceknący regulator cisnienia.
cisnienie ma byc 1 bar
po zdjeciu pokrywy wtrysku ma byc sucho na przepustnicy po włączeniu zapłonu
Ja mam nowy monowtrysk, bo mechanik myślał że to właśnie tamten stary jest wadliwy, że zalewa go i się dławi.
Mam pytanie czy wina tego dławienia się może być być ze strony komputera po tym całym remoncie silnika?
2 pytanie czy komputer jest połączony z Imo i czy da się wgrać nowe oprogramowanie do kompa?
markshall
31-08-2014, 18:40
Tak, komputer powinien być połączony z immo. Da sie wgrać nowy soft do komputera, ale nie zrobisz tego przez złącze diagnostyczne i jest to generalnie robota dla elektronika.
Jest opcja wymienić komputer żeby immo potem normalnie działało i reszta elektroniki bez jakiś większych kombinacji?
Jest opcja wymienić komputer żeby immo potem normalnie działało i reszta elektroniki bez jakiś większych kombinacji?
Jestem po wymianie Ecu w moim, nie ma większych kombinacji.
Potrzebne ci Ecu, wraz z dedykowanym do niego imo. Przepinasz imo pod kierownicą, tak samo z ecu,
Krótko mówiąc zmieniasz komplet.
Jedyne co się zmieni to przebieg, auto nie wyczuje zmiany, u mnie śmiga.
Ostatnio zauważyłem ze na 1 cylindrze jak odpinam przewód to 0 reakcji prawie, a mech mi mierzył ciśnienie i jest ok a mimo tu prawie brak reakcji;/ wymieniłem nawet świece przewody podmieniałem kopułkę i dalej tak samo. Co może być przyczyną?
Już wiem co było nie tak. Okazało się że padł kolektor ssący i po wymianie wszystko wróciło do normy, także temat do zamknięcia.
markshall
14-11-2014, 20:38
Okazało się że padł kolektor ssący
W jakim sensie padł?
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.