PDA

Zobacz pełną wersję : Dwa gary i turbina - Fiat Punto TwinAir Turbo



ciril
13-10-2012, 18:51
Dwa gary i turbina - Fiat Punto TwinAir Turbo

Czytaj więcej na: Dwa gary i turbina - Fiat Punto TwinAir Turbo • Testy • AutoCentrum.pl (http://www.autocentrum.pl/testy/dwa-gary-i-turbina-fiat-punto-twinair-turbo/#ixzz29C8JT1Sb)

byrrt
14-10-2012, 09:30
Zwała - czekam na jednostkę 1 cylinder i 100km :-D

Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2

miszko
14-10-2012, 09:34
Czyżby czekasz na KOSIARKĘ? :D

byrrt
14-10-2012, 11:25
Nie no tak naprawdę patrzę na to z pewnym przerażeniem. Zawsze silnik 1.8 120km będzie lepszy niż 1.2 120km.. Mam takiego 12 latka i spokojnie dobije nim do 300tyś a pewnie polata i więcej a takie uturbione 1.2? Wolę nie myśleć.. Spalanie spalaniem, ale liczy się też frajda z jazdy ;)

bunczu
14-10-2012, 11:43
Nie no tak naprawdę patrzę na to z pewnym przerażeniem. Zawsze silnik 1.8 120km będzie lepszy niż 1.2 120km.. Mam takiego 12 latka i spokojnie dobije nim do 300tyś a pewnie polata i więcej a takie uturbione 1.2? Wolę nie myśleć.. Spalanie spalaniem, ale liczy się też frajda z jazdy ;)

Jak i cena serwisu...Wiadomo, że małe silniki, to jest o małej pojemności, ale dużej mocy to silniki żyłowane i nie wróży im się dużej żywotności.

byrrt
15-10-2012, 00:38
bunczu to dokładnie napisałem ;)