Zobacz pełną wersję : Dwa gary i turbina - Fiat Punto TwinAir Turbo
Dwa gary i turbina - Fiat Punto TwinAir Turbo
Czytaj więcej na: Dwa gary i turbina - Fiat Punto TwinAir Turbo • Testy • AutoCentrum.pl (http://www.autocentrum.pl/testy/dwa-gary-i-turbina-fiat-punto-twinair-turbo/#ixzz29C8JT1Sb)
Zwała - czekam na jednostkę 1 cylinder i 100km :-D
Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
Czyżby czekasz na KOSIARKĘ? :D
Nie no tak naprawdę patrzę na to z pewnym przerażeniem. Zawsze silnik 1.8 120km będzie lepszy niż 1.2 120km.. Mam takiego 12 latka i spokojnie dobije nim do 300tyś a pewnie polata i więcej a takie uturbione 1.2? Wolę nie myśleć.. Spalanie spalaniem, ale liczy się też frajda z jazdy ;)
Nie no tak naprawdę patrzę na to z pewnym przerażeniem. Zawsze silnik 1.8 120km będzie lepszy niż 1.2 120km.. Mam takiego 12 latka i spokojnie dobije nim do 300tyś a pewnie polata i więcej a takie uturbione 1.2? Wolę nie myśleć.. Spalanie spalaniem, ale liczy się też frajda z jazdy ;)
Jak i cena serwisu...Wiadomo, że małe silniki, to jest o małej pojemności, ale dużej mocy to silniki żyłowane i nie wróży im się dużej żywotności.
bunczu to dokładnie napisałem ;)
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.