Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 luty 2020
    Skąd
    Pajęczno
    Postów
    79
    Auto
    Fiat 500x Cross Look 1.6 e-Torq
    Rocznik
    2019

    Wymiana klocków hamulcowych tył przy eletrycznym ręcznym

    Mam na tyle hamulec elektryczny. Czy przy wymianie klocków trzeba oprogramowaniem cofnąć tłoczki, czy nie załączać tylko ręcznego i wcisnąć mechanicznie tłoczki?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    24 marzec 2020
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    140
    Auto
    500X Lounge 1.4 MultiAir
    Rocznik
    2015
    Zgodnie ze sztuką, trzeba wprowadzić hamulce w tryb serwisowy, wtedy ręczny zostaje odpuszczony i można wcisnąć tłoczek.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 luty 2020
    Skąd
    Pajęczno
    Postów
    79
    Auto
    Fiat 500x Cross Look 1.6 e-Torq
    Rocznik
    2019
    Cytat Napisał PiotrekJ Zobacz post
    Zgodnie ze sztuką, trzeba wprowadzić hamulce w tryb serwisowy, wtedy ręczny zostaje odpuszczony i można wcisnąć tłoczek.
    Bez oprogramowania nie da rady?

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    24 marzec 2020
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    140
    Auto
    500X Lounge 1.4 MultiAir
    Rocznik
    2015
    Myślę, że raczej nie. W niektórych Jeepach można wejść w ten tryb z poziomu ekranu multimediów, u nas nie.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 maj 2021
    Skąd
    Mysłowice
    Postów
    20
    Auto
    500X 1,0 firefly
    Rocznik
    2020
    A nie wystarczy po prostu przytrzymać wciśnięty przycisk hamulca żeby po wyłączeniu zapłonu hamulec sie "nie zaciągnął".

  7. #6
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,532
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał wkowal10 Zobacz post
    Mam na tyle hamulec elektryczny.
    Kto go w 500X nie ma

    Cytat Napisał andre66 Zobacz post
    A nie wystarczy po prostu przytrzymać wciśnięty przycisk hamulca żeby po wyłączeniu zapłonu hamulec sie "nie zaciągnął".
    Ehh, no i? A co z automatyczną regulacją, która następuje w miarę zużywania klocków? Klocki trzeba cofnąć softem i koniec, będzie wtedy jak należy - soft i interfejs majątku nie kosztuje. Druciarze odłączają wtyczki przy siłownikach i podłączają akumulator...
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 09-04-2024 o 20:39

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 luty 2020
    Skąd
    Pajęczno
    Postów
    79
    Auto
    Fiat 500x Cross Look 1.6 e-Torq
    Rocznik
    2019
    W opcjach w radiu mam wyłączanie hamulca postojowego

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    13 grudzień 2012
    Skąd
    Lub
    Wiek
    37
    Postów
    213
    Auto
    Ar
    Wyłączenie, a nie tryb serwisowy. Chodzi tu o to że z automatu po wyłączeniu silnika nie zaciągnie recznego


 

Podobne tematy

  1. Wymiana klocków hamulcowych tył
    Napisany przez Igorex na forum Croma
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 22-08-2022, 12:48
  2. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 27-08-2016, 23:43
  3. Czujnik klocków hamulcowych
    Napisany przez niwekewin na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 26-04-2016, 09:42
  4. Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
    Napisany przez piecza66 na forum Croma
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 06-03-2015, 20:08
  5. wymiana klocków hamulcowych tył
    Napisany przez lama na forum Stilo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 24-04-2012, 13:30

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl