Tak tylko mysmy doplacali 5 tys.zl do nawigacji w mawiano nam że jest TOMTOM nawet teraz w mawiaja jak kupujesz 6,5 cala uconnect że jest tam tomtom a jest navtec .
I nie informuja że koszt aktulizacji 300 euro netto
Tak tylko mysmy doplacali 5 tys.zl do nawigacji w mawiano nam że jest TOMTOM nawet teraz w mawiaja jak kupujesz 6,5 cala uconnect że jest tam tomtom a jest navtec .
I nie informuja że koszt aktulizacji 300 euro netto
Trochę ceny zawyżyłeś. Dopłata do 6,5" u mnie była 3 500zł, a aktualizacja według forów chodzi po 200 euro.
z tomtomem było tak, że w przeciągu roku miały być darmowe updaty (które defacto miały wychodzić od TomToma co 3 miesiące). Przed końcem tego terminu chciałem wykonać update i okazało się, że mapy są aktualne zakup nowych to chyba też coś koło 200 EUR.
ja akurat brałem co było, bo to była wyprzedaż rocznika
@mulder, nie pomyliłeś waluty?
W tym tygodniu przekazuję sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta, zapewne też wyślę skargę do UOKiK.
Problemy Fiata 500x - sprawa TV
Problemy Fiata 500x - sprawa TV
Witajcie wiele osób ma z nas Fiaty 500x z 1.4 i 1.6 zwłaszcza silniki 1.6 który jest bardzo awaryjne i nie tylko ten silnik.
Kolega oddaje sprawę do TV wszyscy co moja problemy z Fiatami 500x proszę kierować do mnie wiadomości a ja przekaże emaila gdzie KONTAKTOWAĆ sie i z kim
Chodzi też o problemy z nawigacjami uconnect 6,5 cala
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
TE pismo otrzymalem od Fiata . Fiat zapomnial dodać że jest autulizacja z 2017 która jest dostepna od zeszłego roku od grudnia 2016 ale mapy sa z 2015 koszt aktulizacji 299 euro
Zgłaszajcie sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta, do UOKiK też można, tudzież przez prawnika. Korespondowanie z FCA nic nie da.
https://www.youtube.com/watch?v=RPsvvkwp97o
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
https://www.youtube.com/watch?v=uuyP...m-upload_owner
Obejrzełem - jak myślę, to twój materiał wideo - i co do oleju to trzeba sprawdzać jego stan. W instrukcji jest nawet wpisane ile może Ci oleju ubyć w przeliczeniu na 1000km.
Co do nawigacji to pozostaje Ci walczyć dalej. Mapy to tylko mapy, mogą być kogoś innego. Na stronie Uconnecta jest info o 6.5 i aktualizacji map, rozumiem, że Fiat ma tylko na 5.0 calowe modele podpisaną umowę?
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
W piątek w ASO, na piśmie nie mam, rozmawiałem o aktualizacji navi w Uconnect 6,5", że temat z aktualizacją Navi jest nie do przebicia i pewnie po gwarancji już coś będzie, co można będzie sobie samemu wrzucić - nie wprost powiedziane, wrzucisz sobie pirata.
W każdym razie sprawę przekazałem do Rzecznika Praw Konsumenta, który w piśmie wysłanym do FCA jasno określił, że postępowanie FCA, sprzedaż, brak informacji itd., cytując "można przypisać charakter naruszania zbiorowych interesów konsumentów.". Dla mnie wprost - oszustwo.
Co najlepsze FCA twierdzi, że nie ma możliwości zmiany dostawcy map, są żenujący.
Mnie nie interesuje, czy podpisali umowę, czy nie. System bez dopłaty ma aktualizacje, za 3 500zł dostaje się kopa w dupę od FCA. Oszukany system nadal jest dostępny w sprzedaży
Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 25-04-2017 o 12:26
Dziś Rzecznik Praw Konsumenta przesłał odpowiedź od FCA, po ponagleniu.
Odpowiedź nic nie znacząca. W skrócie: odpowiedź "przygotowuje" nieokreślona "Kancelaria Prawna" w bliżej nieokreślonym terminie, czyli "w jak najkrótszym czasie".
Do Rzecznika nie są już wygadani jak do klientów.
Jednak to oznacza, że zapewne pozytywnie sprawy załatwić dla klienta nie chcą.
Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 21-06-2017 o 16:15
Z ciekawości zadałem dziś pytanie na chacie FIATA w sprawie nawigacji (wyciąłem dane konsultanta), treść przekazałem do Rzecznika Praw Konsumenta, który zajmuje się moją sprawą:
Klient 10:56:21 am
Witam,
mam pytanie dotyczące Uconnect 6,5" oraz nawigacji - jakie mapy są w tym systemie?
Konsultant 10:58:31 am
Dzień dobry, w systemie Uconnect dostępne są najnowsze mapy Europy.
Klient 10:58:58 am
Jak mam rozumieć "najnowsze" i kto jest dostawcą map?
Konultant 11:01:55 am
Najnowsze czyli aktualne (z tego roku). Niestety nie posiadam informacji na temat dostawcy map.
Klient 11:03:36 am
Jaki jest koszt aktualizacji mapy?
Konsultant 11:05:12 am
Aktualizacje naszych map są bezpłatne.
Klient 11:05:31 am
No niestety, ale mija się Pan z prawdą
chyba, że coś się zmieniło
a nikt mi za darmo nie chce zaktualizować Uconnect 6,5" w moim 500X 11:06:11 am
Konsultant 11:06:14 am
W celu zaktualizowania oprogramowania nawigacyjnego proszę wejść na stronę www.tomtom.com/pl_pl/ , wejść w zakładkę Aktualizacje -> Aktualizacje oprogramowania -> Urządzenia nawigacyjne i postępować dalej z instrukcjami.
Klient 11:07:33 am
Dlaczego zatem w moim aucie z 2016 roku mam mapy z 4 kwartału 2014, do tego "najnowsze" to drugi kwartał 2015, a mapy nie są TomTom?
Nadal FIAT z premedytacją kit wciska pomimo toczących się skarg? 11:08:03 am
Koszt 6,5" to około 200Euro, tylko w ASO i nadal stare mapy.
w 5" zgadza się, jest TomTom, w mojej wersji auta było w standardzie, ale zachciało mi się lepszego, i wdepnąłem
Dziękuję za informacje
Pozdrawiam 11:09:28 am
Konsultant 11:10:13 am
Niestety nie jestem w stanie nic na to poradzić. Proszę o kontakt z działem obsługi klienta. Numer do naszego działu obsługi klienta: 00 800 3428 00 00. Tam może Pan złożyć wszystkie zażalenia.
Dziękuję bardzo za rozmowę, życzę miłego dnia
Klient 11:10:40 am
Wzajemnie
Duration: 16m 10s
Chat started on: https://www.fiat.pl/fiat-500x
Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 17-07-2017 o 12:29
A czego oczekujesz od konsultanta? To grupa specjalnie wynajętych i szkolnych małp, które odpowiadają na ogólnikowe pytania. Raczej nic tam nie zdziałasz.
Tu nie chodziło mi o zdziałanie z nimi czegokolwiek. Chciałem mieć tylko potwierdzenie, że nadal ściemniają. Kolega z forum rozpytywał salony i też dostał nieprawdziwe informacje.
Z ciekawostek, to w odpowiedzi do Zachara FCA pisało, że dostali złe wytyczne z centrali... Jak widać nie skorygowali, dlaczego?
Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 17-07-2017 o 23:01
Przyszła odpowiedź z "Kancelarii Prawnej" do Rzecznika. Teraz jest etap "wyjaśniania sprawy z dilerem"...