Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 czerwiec 2024
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    49
    Postów
    3
    Auto
    Fiat 500X 2.4 multiair
    Rocznik
    2015

    FIAT 500X z USA konwersja na UE

    Witam, Fiat przepłynął już zza oceanu ale jakiś nieprzystosowany i stąd kilka pytań
    1.światła główne mam na H7 i była już asymetria czyli nie wymagały przestawienia. Obrysówki zostały bo ponoć diagności się nie czepiają. Czy w tylnych wystarczy wymienić żarówki kierunkowskazów na żółte ? i oczywiście lewe cofania zamienić na przeciwmgielne zmieniając żarówkę na czerwoną ?
    2. Prędkościomierz ma tylko jedną skalę czyli w milach . Można gdzieś kupić zamiennik tarczy w km/h ?
    3. czy spolszczenie zegarów i radia tylko przez OBD i ALFASCAN czy można to zrobić gdzieś w ustawieniach bez interfejsu OBD ? Ktoś to ogarnia w okolicach Trójmiasta ?
    4. silnik 2.4 MULTIAIR gdzie to serwisować w okolicach Trójmiasta i czy po zmianie oleju wystarczy procedura z trzykrotnym naciśnięciem hamulca czy konieczne podpięcie ALFASCAN i zabawa w jakieś flagi ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2022
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    5
    Auto
    FIAT 500X 1.3 Firefly
    Rocznik
    2020
    Ad1. Sprawdz czy na naklejce jest europejska homologacja, aczkolwiek jeżeli świeca dobrze problemu nie bedzie, ja w swoim kilka lat temu zalozylem europejski xenon, bo amerykanskie soczewki homologacji nie mialy i problem sie sam rozwiazal. Przeciwmgielny trzeba przekodowac, sama zmiana zarowki nie pomoze , potrzeba nowy wlacznik świateł plus przekodowanie tylnych lamp, instalacja jest tylko fabrycznie obsluguje dwa światła cofania.

    Ad2. Do przegladu nie potrzeba, masz predkosciomierz cyfrowy w kilometrach, ale jezeli chcesz miec po prostu europejskie tarcze, to chyba tylko wymiana licznika, przynajmniej w 2017 roku tarcz nigdzie dostepnych nie bylo.

    Ad3. Spolszczenie tylko przez przekodowanie auta, ale to zalezy jakie masz radio, obecnie przywiozlem dla zony poliftowego 1.3 w zamian starego 2.4 i tutaj o ile licznik zlapal jezyk bez problemu, tak uconnect 7 sie opiera, fale europejskie sa ale radio dalej nie widzi jezykow cos gdzies jeszcze jest do zmiany poza regionem i rynkiem

    Ad4. Z serwisowaniem nie powinno byc problemu, zreszta silnik poza problemami z termostatem raczej bezawaryjny, aczkolwiek zalezy od egzemplarza bo podobno czasami lubia olej i byla na to akcja serwisowa. W razie czego moge polecic dwa warsztaty, w ktorych nie placza ze wersja na USA i jak trzeba to naprawiaja.
    Ostatnio edytowane przez Maciek.Z ; 19-08-2024 o 11:07

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 czerwiec 2024
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    49
    Postów
    3
    Auto
    Fiat 500X 2.4 multiair
    Rocznik
    2015
    dziękuję za odpowiedź, przednie lampy oddałem do regeneracji, w Gdańsku na Jasnej 1 jest firma, która się tym zajmuje. Tylne kupiłem z wersji europejskiej w ładnym stanie. Auto stoi w Oliwskim G... i mam nadzieję , że Panowie zamienią jedno cofania na przeciwmgielne. Przełącznik do świateł kupiłem na aliexp... co prawda do Jeepa Renegada ale praktycznie identyczny. Oliwski G. jak wiadomo to świetny serwis tyle, że ... Saaba i Audi. Ale czy to się aż tak różni...

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2014
    Skąd
    Osiek
    Wiek
    42
    Postów
    2
    Auto
    Idea 1,9JTD
    Rocznik
    2006
    Witam. Przeglądam ten post i jest mi trochę bliski. Mianowicie od niedawna ma Jeepa RENAGADE 2,4 z USA. Lampy zostały ogarnięte, przegląd zaliczony, ale pozostało "menu" po angielsku i fale nieparzyste w radio. Program MES i kabel mam, bo mam tez Fiata Idea. Czy da się to w miarę łatwo ogarnąć przez MES-a??

  6. #5
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisał Maciek.Z Zobacz post
    Ad2. Do przegladu nie potrzeba, masz predkosciomierz cyfrowy w kilometrach, ale jezeli chcesz miec po prostu europejskie tarcze, to chyba tylko wymiana licznika, przynajmniej w 2017 roku tarcz nigdzie dostepnych nie bylo.
    Możesz spróbować uderzyć do https://moman.pl, ja kupowałem dla nich co prawda do innego auta, ale może mają do 500X. Jakość jeżeli chodzi o tarcze, które ja kupowałem, była takie bdb minus. Widać, że to nie oryginał, ale jest ok. Spasowanie za to bez problemów.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM



 

Podobne tematy

  1. Fiat Tipo konwersja silnika na starszy
    Napisany przez Rojson na forum Silniki benzynowe Tipo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-03-2023, 17:28
  2. Scudo Panorama konwersja klapy na drzwi
    Napisany przez Seba03 na forum Scudo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 11-03-2023, 14:37
  3. Konwersja z USA na Europa
    Napisany przez ryci38 na forum 500L
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 08-05-2022, 17:08
  4. Sprzeęgło 1.4 tJet - konwersja z EU do USA
    Napisany przez tr4ff na forum 500L
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 04-01-2022, 23:51
  5. Marea Sedan Sx 1.6 16v konwersja do HLX
    Napisany przez Kazekk na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 26-02-2016, 13:28

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.pl500x-533fiat-500x-z-usa-konwersja-na-ue-55616

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl