Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 6 z 6

Temat: Buksowanie kół  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 październik 2017
    Skąd
    Legionowo
    Wiek
    45
    Postów
    82
    Auto
    fiat 500x 1.4 multiair
    Rocznik
    2016

    Buksowanie kół

    Witam jak dam mocno w palnik na 2 biegu w trybie sport to strasznie mieli kołami czy ESP nie powinien tego ograniczać? Czy tylko w pewnym stopniu?

    Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    18 marzec 2017
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    188
    Auto
    500X Cross 1,4 Turbo Multiair
    Rocznik
    MY 2016
    Zauważyłem, że wszelkie systemy wspomagania jazdy w naszych 500X działają dość późno. Może nie chcą ograniczać "włoskiego temperamentu", albo to wynik konotacji z Alfą i Ferrari hehehe

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 październik 2017
    Skąd
    Legionowo
    Wiek
    45
    Postów
    82
    Auto
    fiat 500x 1.4 multiair
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał 500X Zobacz post
    Zauważyłem, że wszelkie systemy wspomagania jazdy w naszych 500X działają dość późno. Może nie chcą ograniczać "włoskiego temperamentu", albo to wynik konotacji z Alfą i Ferrari hehehe
    Czyli u Ciebie podobnie[emoji3]

    Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

  5. #4
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,527
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał Spawn Zobacz post
    Witam jak dam mocno w palnik na 2 biegu w trybie sport to strasznie mieli kołami czy ESP nie powinien tego ograniczać? Czy tylko w pewnym stopniu?

    Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
    W instrukcji o tym piszą, więc skąd to zdziwienie? Przestawiając w tryb sport należy godzić się ze zmniejszoną siłą wspomagania kierownicy oraz inną reakcją ESP itd.
    Podsumowując, tak ma być. Jak to piszą "aby poczuć sportowe emocje", czy jakoś tak

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał 500X Zobacz post
    Zauważyłem, że wszelkie systemy wspomagania jazdy w naszych 500X działają dość późno.
    Jakie systemy masz na myśli? Czy masz jeszcze na uwadze FBC, LA, martwą strefę i inne?

    Co do kontroli trakcji, wszystko zależy od warunków. Potrafi natychmiast ograniczyć moc, aby koła nie mieliły.
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 17-03-2019 o 18:53

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 październik 2017
    Skąd
    Legionowo
    Wiek
    45
    Postów
    82
    Auto
    fiat 500x 1.4 multiair
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    W instrukcji o tym piszą, więc skąd to zdziwienie? Przestawiając w tryb sport należy godzić się ze zmniejszoną siłą wspomagania kierownicy oraz inną reakcją ESP itd.
    Podsumowując, tak ma być. Jak to piszą "aby poczuć sportowe emocje", czy jakoś tak

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.


    Jakie systemy masz na myśli? Czy masz jeszcze na uwadze FBC, LA, martwą strefę i inne?

    Co do kontroli trakcji, wszystko zależy od warunków. Potrafi natychmiast ograniczyć moc, aby koła nie mieliły.
    A mruga wtedy ESP na desce?

    Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

  7. #6
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,527
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał Spawn Zobacz post
    A mruga wtedy ESP na desce?
    Tak, mruga, tylko reakcja jest inna.


 

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl