Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5

Temat: Wymiana klockow  

  1. #1
    tdq
    tdq jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 sierpień 2014
    Skąd
    Cymru
    Postów
    56
    Auto
    500L MPW 1.3MJjet 85KM RHD
    Rocznik
    2014

    Wymiana klockow

    Zabralem sie za wymiane klockow i tarcz . Na razie z przodu, niedlugo trzeba bedzie i tyl zrobic. Klocki latwa sprawa, raptem dwie sruby trzymajace caliper, przeczyscic, wcisnac tlok, nowe klocki i po sprawie. Przy okazji chcialem nowe tarcze zalozyc i tu zonk. Zeby zdjac tarcze trzeba odkrecic caly uchwyt hamulca, a tam sruby torx do ktorych to kluczy pod reka nie mialem. Tarcze jeszcze wlasciwie OK wiec poki co zostawilem.

    Ale najciekawsze bylo po zalaczeniu zaplonu gdy juz wszystko zlozone do kupy:
    Check engine , ABS disconnected, ASR disconnected, Power steering discon... jeszcze z piec innych krzykliwych komunikatow. Prawie jak Apollo 13

    Po podpompowaniu i jezdzie testowej pomalu zaczely awarie znikac. Najdluzej swiecil sie check engine ale po kilku jazdach tez znikl.

    Nic wiec strasznego. Nawet do kompa nie trzeba bylo podlaczac.
    Bylo: Warszawa, 126p , skoda 100, 126elx, Berlingo 1.9 , mazda 626, Tipo 1.4, citroen AX, Toledo 2.3V5, perodua Kenari, Xara 2HDI , Stilo 1.9JTD,
    Jest: Fiat 500L MPW 1.3Multijet 85KM



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2018
    Skąd
    P
    Postów
    54
    Auto
    500L
    Rocznik
    2013
    A ile km zrobiłeś do wymiany?
    Ja w swoim też wymieniłem cały przód przy 120 kkm. Tył przy 87 kkm, bo mi przypaliło tarcze na autostradzie.

  4. #3
    tdq
    tdq jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 sierpień 2014
    Skąd
    Cymru
    Postów
    56
    Auto
    500L MPW 1.3MJjet 85KM RHD
    Rocznik
    2014
    Okolo 85tys km w tej chwili. Klocka bylo na 2mm tylko i ten dzwonek/blaszka przy klocku juz zaczal dzwonic. Ostatni moment na wymiane
    Bylo: Warszawa, 126p , skoda 100, 126elx, Berlingo 1.9 , mazda 626, Tipo 1.4, citroen AX, Toledo 2.3V5, perodua Kenari, Xara 2HDI , Stilo 1.9JTD,
    Jest: Fiat 500L MPW 1.3Multijet 85KM

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2018
    Skąd
    P
    Postów
    54
    Auto
    500L
    Rocznik
    2013
    To szybko. Ja z tyłem nie miałem wyboru. Ale przód miał jeszcze ok połowę grubości (słowa mechanika) tylko na badaniu technicznym wychodziła zbyt duża różnica w sile hamowania (ponad 30%). Po wymianie jest ok. Jak robiłem tył to powiedzieli mi, że jeszcze z 60-70 kkm powinienem na przednim zestawie dociągnąć. No nie udało się, ale bezpieczeństwo jest ważniejsze.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2021
    Skąd
    Kluczbork
    Wiek
    58
    Postów
    24
    Auto
    FIAT 500L S6 Pop Star 1.6 MultiJet 120KM
    Rocznik
    2019
    ja klocki w Punto -Grande wymieniłem klocki z tarczami po 120.000 km a tylnych bębnów jeszcze nie ruszałem na przeglądzie hamulce były ok.


 

Podobne tematy

  1. Drgania kierownicy po wymianie klockow
    Napisany przez kuba9869 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 09-12-2018, 21:46
  2. Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 02-12-2015, 19:27
  3. Wymiana klockow hamulcowych
    Napisany przez scoti1027 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 24-05-2013, 11:02
  4. Wymiana plynow ,klockow ,filtrow ?
    Napisany przez nexsus na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 12-10-2012, 07:26
  5. Wymiana tarcz oraz klockow hamulcowych
    Napisany przez GeezMo na forum Uno
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 27-07-2010, 21:11

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl