Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 9 z 9

Temat: Problem z lpg  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2016
    Skąd
    Bochnia
    Wiek
    37
    Postów
    24
    Auto
    fiat 500l
    Rocznik
    2014

    Problem z lpg

    Silnik 1,4 95km. Problem przy jeździe na gazie... Po zmianie biegu lub redukcji auto czasem jakby się zawiesza i nie ma przyspieszenia tylko bardzo powoli reaguje na pedał gazu... Lpg montowane u sprawdzonego gazownika i chłop chyba wyczerpał swoje pomysły jak to ogarnąć... Może ktoś miał taki problem -np zmiana biegu z 3 na 4 i brak rekacji na pedał gazu rekacja po ok 3 czy 4 sekundach.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    31
    Postów
    376
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg BRC
    Rocznik
    2017
    Czyli problem występuje tylko na lpg?

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2016
    Skąd
    Bochnia
    Wiek
    37
    Postów
    24
    Auto
    fiat 500l
    Rocznik
    2014
    Tak mi sie wydaje pojeździłem na paliwe (znaczy żona) i mówiła że nie ma tego problemu na paliwie.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    31
    Postów
    376
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg BRC
    Rocznik
    2017
    Monter sprawdzał parametry podciśnienia tzw. Map i obroty silnika w sterowniku lpg czy są rzeczywiste? Spróbowałbym przeczyścić przepustnicę i zrobic adaptację jeśli jest możliwa, no ale przy brudnej przepustnicy problem raczej byłby na obu paliwach. Ewentualnie zmień gazownika.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2016
    Skąd
    Bochnia
    Wiek
    37
    Postów
    24
    Auto
    fiat 500l
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Monter sprawdzał parametry podciśnienia tzw. Map i obroty silnika w sterowniku lpg czy są rzeczywiste? Spróbowałbym przeczyścić przepustnicę i zrobic adaptację jeśli jest możliwa, no ale przy brudnej przepustnicy problem raczej byłby na obu paliwach. Ewentualnie zmień gazownika.
    Podobno wszystko z tego było zrobione, gazownik jtiz sam nie wie, a według wszystkich opinii jest to jeden z najlepszych w Bochnii, robiłem u niego 4 auta i nigdy problemów nie było...

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    03 kwiecień 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    49
    Postów
    155
    Auto
    500L 1.4 95KM
    Rocznik
    2016
    Patrząc po objawach to wydaje się, że sterownik gazu podaje go zbyt mało przy przyspieszaniu. Jeśli wszystkie ustawienia są w porządku, to być może sterownik gazu jest uszkodzony.
    Popytaj jeszcze na forum Tipo - tam jest stosowany taki sam silnik a samochodów zagazowanych jest sporo więcej niż eLek.

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    31
    Postów
    376
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg BRC
    Rocznik
    2017
    Ja bym sprawdził czy na pewno ten objaw nie występuje na PB. Miałem u siebie taki przypadek w poprzednim aucie Punto 2 z silnikiem 1.2 16v że na lpg mi szarpał, po przełączeniu na PB było ok. Świece zmienione na nowe, przewody WN miały 20kkm przejechane i nie cały rok więc skupiłem się na instalacji lpg. Wtryskiwacze lpg najtańsze Valteki miały nalatane 100kkm więc zmieniłem na nowe Stag-a AC W02. Wyregulowałem zacząłem jeździć i dalej to samo. W końcu zacząłem jeździć tylko na PB i się okazało że na PB też problem występuje ale z mniejszą częstotliwościa. Wymieniłem przewody WN te prawie nowe [The Leader polski producent] na nowe z Beru i jak ręką odjął.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2016
    Skąd
    Bochnia
    Wiek
    37
    Postów
    24
    Auto
    fiat 500l
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Ja bym sprawdził czy na pewno ten objaw nie występuje na PB. Miałem u siebie taki przypadek w poprzednim aucie Punto 2 z silnikiem 1.2 16v że na lpg mi szarpał, po przełączeniu na PB było ok. Świece zmienione na nowe, przewody WN miały 20kkm przejechane i nie cały rok więc skupiłem się na instalacji lpg. Wtryskiwacze lpg najtańsze Valteki miały nalatane 100kkm więc zmieniłem na nowe Stag-a AC W02. Wyregulowałem zacząłem jeździć i dalej to samo. W końcu zacząłem jeździć tylko na PB i się okazało że na PB też problem występuje ale z mniejszą częstotliwościa. Wymieniłem przewody WN te prawie nowe [The Leader polski producent] na nowe z Beru i jak ręką odjął.
    Nie mam problemu z szarpaniem samochodu tylko jak zmieniam bieg z 2 na 3 z 3 na 4 czy z 4 na 5 albo jakas redukcja to czasem jest brak reakcji na pedał gazu dopiero po 2-3 sekundach powoli auto przyspiesza i jest normalnie... Pojeżdżę chwile na benzynie i problem znika wracam do lpg i po kilkudziesięciu km problem wraca...

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2018
    Skąd
    Podkarpacie
    Postów
    39
    Auto
    500L Trekking
    Rocznik
    2013
    Pytałeś na forum lpg?


 

Podobne tematy

  1. Problem z biegami, seicento 1.1, problem z zamykaniem maski
    Napisany przez KiLLsHoT na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 22-10-2018, 17:24
  2. Problem ze światłami drogowymi - w czym tkwi problem?
    Napisany przez noobio na forum Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 14-03-2015, 00:00

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl