Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 6 z 6

Temat: Hamulec ręczny  

  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    11 styczeń 2013
    Skąd
    Słupsk
    Postów
    381
    Auto
    Fiat 500l 1.4 t-jet
    Rocznik
    2014

    Hamulec ręczny

    Witam,na opuszczonym lewarku ręcznego,trochę ta płaska wajcha od ręcznego jest luźna w pozycji góra-dół,czy trzeba podciągnąć linką w tunelu,bo sam ręczny trzyma dobrze,a jeżeli trzeba to jak tam się dostać?Z góry dziękuję za podpowiedź.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 maj 2016
    Skąd
    Zabrze
    Postów
    32
    Auto
    Punto 2 1.2 16V, 500L 1.4 16V
    Rocznik
    2002, 2015
    Z tyłu masz zapewne hamulce tarczowe?

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2017
    Skąd
    tu
    Postów
    4
    Auto
    Bravo 1.4
    Rocznik
    03.2007
    Podkręcanie linki ręcznego:
    1. trzeba zdjąć- podwadzić i wyszarpać ten "kubeczek" na końce tunelu.
    2 . Pod spodem jest długa śruba do regulacji, kiepski dostęp, przyda się długa nasadka 10. Jednocześnie zobacz czy motylek łączący linki nie jest przekrzywiony w momencie zaciągania ręcznego, jeżeli tak to któraś linka jest zatarta i do wymiany.
    Chcesz zobaczyć jak to wygląda mechanizm , zobacz jak wygląda używka na allegro.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    11 styczeń 2013
    Skąd
    Słupsk
    Postów
    381
    Auto
    Fiat 500l 1.4 t-jet
    Rocznik
    2014
    Dzięki za podpowiedź,jak będzie cieplej to pobawię się z plastikiem tunelu

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Tylko jak wyszarpnąć,z dołu do góry czypoziomo do tyłu?

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    11 styczeń 2013
    Skąd
    Słupsk
    Postów
    381
    Auto
    Fiat 500l 1.4 t-jet
    Rocznik
    2014
    Już zrobione,trzeba szarpnąć w górę.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2023
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    25
    Postów
    1
    Auto
    BMW 2.0
    Rocznik
    2000
    Widzę, że masz problem z luźnym lewarem ręcznego w samochodzie. W przypadku luźnej wajchy od ręcznego, może faktycznie być konieczne dostosowanie naprężenia linki. Poniżej znajdziesz ogólne wskazówki, jak zająć się tym problemem:

    Sprawdź Podstawy: Upewnij się, że problem rzeczywiście dotyczy linki wizyta i regulacji, a nie np. luźnych śrub mocujących dźwignię ręcznego do podłogi.

    Podciąganie Linki: Jeżeli linka jest luźna w pozycji "góra-dół", istnieje możliwość, że konieczne jest jej podciągnięcie. Zazwyczaj dostęp do mechanizmu regulacji linki znajduje się w tunelu środkowym, między przednimi siedzeniami. Musisz znaleźć sposób na dostanie się do tego tunelu.


 

Podobne tematy

  1. Hamulec ręczny
    Napisany przez jarecki33 na forum Croma
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 23-08-2022, 08:02
  2. Hamulec ręczny cc 700
    Napisany przez Mini_Dziku na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 10-01-2015, 00:13
  3. Hamulec Ręczny cc 900
    Napisany przez jedrus_1994 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 17-03-2014, 18:49
  4. Hamulec ręczny
    Napisany przez pablo686 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-10-2013, 08:31
  5. słaby hamulec ręczny
    Napisany przez zozo1 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 27-06-2009, 12:01

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.pl500l-532hamulec-reczny-51600

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl