Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2013
    Skąd
    Rzepin
    Wiek
    24
    Postów
    55
    Auto
    Uno 1,4 ie
    Rocznik
    1995

    Szarpie przy jeździe i ciężko pali Uno 1,4 i.e.S

    Mam problem taki iż rano jak odpalam to kręce na rozruszniku to dopiero za 2 3 razem załapie bez gazu lekko szarpie i chodzi normalnie ale jak pojadę np do sklepu lekko się zagrzeje i chce go odpalić to już ciężko i jak daje mu gazu to się dusi byłem w warsztacie i powiedzieli mi czy często jezdzę na rezerwie powiedziałem że bo nie mam za bardzo kasy by tankować go do pełna lub połowę baku maksymalnie to z 10l i jadę ile się da powiedział że to może być pompka paliwa się przytarła lub inne mogą być przyczyny, nie reaguje wtedy na gaz jak daje do deski to się muli i tak jak by przerywał i nie palił na jeden gar pomocy bo chce założyć do niego gaz i w piątek jadę z rana zobaczyć czy dostanę raty bo inaczej mnie nie stać jeszcze się uczęProszę o pomoc



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    kraśnik
    Wiek
    50
    Postów
    702
    Auto
    marea 1,9 JTD 105 / Bravo 1,4 12V
    Rocznik
    1999
    Myślę że pompa paliwa niedomaga musisz podjechać do mechanika i sprawdzić ciśnienie nie pamiętam jakie ma być ale wieczorem podam coś koło 1,6 utrzymane przez 2 minuty. Jeszcze może być wina filtrów jeden masz z tyłu pod podłogą a sito wstępne przy pompie paliwowej jeżdżąc na rezerwie mogło się sito zapchać

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2013
    Skąd
    Rzepin
    Wiek
    24
    Postów
    55
    Auto
    Uno 1,4 ie
    Rocznik
    1995
    Dziś rano uno mi nie odpaliło więc do pracy troszkę się spóźniłem wróciłem i zabrałem się za tą pompę co znajduje się w baku złożyłem siedzenia z tylu i chce zaglądnąć do baku ogkręcam około 8 9 nakrętek na klucz 7mm wyciągam i widzę na pompce jest takie na dole sitko i tam był dosłownie syf tak jak i w baku więc nie tracąc czasu odkręciłem bak i go dokładnie wypłukałem i zalałem świeżego ponad 5l PS: wlewając paliwo zapomniałem podłączyć rukę idącą do zbiornika więc troszkę się rozlało
    już jak wszystko wyczyściłem i przykręciłem zabrałem się z przodu widzę tam filtr na wężyku idoncym do wtrysku odczepiłem go i zaczełem w niego dmuchać to wyleciał taki syf że głowa mała hmm mie mając innego zamówiłem go a ten stary przedmuchany założyłem spowrotem odpalił od strzała przejechałem się około 5 km i znów zaczoł przerywać więc to na 99,9% wina tego filtra bo jak w niego dmuchałem to bardzo ciężko mi to sżło nawet przy pomocy sprężarki około 7 bar wymienie go dziś i powiem co i jak dalej.

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    33
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994
    Tyle, że w 1.4 normalnie jest tylko jeden filtr paliwa - ten pod autem niedaleko baku. Jakieś małe filtry przepływowe to radosna twórczość pośredniego właściciela. Nie montuj tego.

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    kraśnik
    Wiek
    50
    Postów
    702
    Auto
    marea 1,9 JTD 105 / Bravo 1,4 12V
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał dejv667 Zobacz post
    Tyle, że w 1.4 normalnie jest tylko jeden filtr paliwa - ten pod autem niedaleko baku. Jakieś małe filtry przepływowe to radosna twórczość pośredniego właściciela. Nie montuj tego.
    Tak masz rację jest jeden filtr może być pod podłogą z tyłu po stronie pasażera , a może być przed układem wtryskowym jednak w zbiorniku paliwa jest sito-kosz z bardzo drobną siateczką i jak w zbiorniku jest syf to sito się zapycha zdarza się to przy jeździe na rezerwie jest to ochrona pompy przed jej zniszczeniem . pompa paliwa powinna mieć ciśnienie zasilania 100 kPa+-10 kPa przed układem wtryskowym

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    33
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994
    Zrozumiałem że ktoś u Ciebie założył dodatkowo taki filtr przepływowy jak się montowało w maluchu

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2013
    Skąd
    Rzepin
    Wiek
    24
    Postów
    55
    Auto
    Uno 1,4 ie
    Rocznik
    1995
    nie ma pod samochodem żadnego filtra oprócz tego co jest przed wtryskiem sitko wyczyściłem to co jest na pompce i jest wszystko ok sa wolne obroty i autko reaguje na gaz

  9. #8
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał Mateusz93r Zobacz post
    Zrozumiałem że ktoś u Ciebie założył dodatkowo taki filtr przepływowy jak się montowało w maluchu
    Ja też miałem w Uno 1.4 jeden jedyny filtr paliwa pod maską, chyba że mówisz o wersji gaźnikowej to nie wiem.

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    33
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994
    U mnie filtr paliwa siedział przed bodajże prawym tylnym kołem pod plastikową osłoną.

    Ale uno miałem lata temu (jak ten czas leci...) więc możliwe, że coś mi się myli

  11. #10
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Fiat lubił czasem coś kombinować także nie wykluczone że akurat filtra pod maska nie miałeś:-)
    Jest: Nuova Bravo 1.4 tjet '09
    Było: Brava 1.2 16V '00 LPG, Uno 1.4 '97 LPG, Uno 1.1 '94 LPG
    Nie pomagam na priv


 

Podobne tematy

  1. Nierówna praca silnika przy przyśpieszaniu-silnik szarpie! FIAT BRAVA 1.4 12V
    Napisany przez piszu86 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 06-04-2013, 12:37
  2. Szarpie-dusi przy odpalaniu
    Napisany przez mistake na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 21-01-2013, 12:19
  3. czasem gaśnie przy zjeździe z góry / kontrolka błędu (1.9 JTD)
    Napisany przez ujejski1 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 17-05-2012, 14:02
  4. Fiat Punto I 1.1 55KM 95rok lekkie mulenie przy jeździe.
    Napisany przez punol na forum Punto
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 18-03-2010, 11:41
  5. Szarpie i dławi się przy rozpędzaniu.
    Napisany przez zozo1 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 14-11-2009, 19:35

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

filtr paliwa uno 1.4

przerywa podczas przyapieszania uno 1.4

jakie cisnienie sprezania fiat uno 1.4szarpie przy jezdzie fiat uno 1.4fiat uno ciezkie odpalanienie pali uno 1. 4 paliwo dostaje filtr paliwa uno 1.4 szarpieuno 1.4 szarpiefiat uno ciezko palifiat uno 1999 dlawi i szrpiepomocy punto 1 jak sprawdzic pompe paliwa czy podaje 3 barCIEZKIE ODPALENIE PO NOCY UNO 1 4fiat brava ciezko odpala i szarpieszarpie i zapala sie rezerwa gaazuzapala sie rezerwa gazu i szarpieuno slabo pali rano

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl