Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 9 z 9
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 luty 2012
    Skąd
    BIAŁOGARD
    Postów
    7
    Auto
    FIAT ULYSSE 2.0 JTD 2005

    Angry Problem z economy active mode pomocy !!!!!

    Witam wszystkich forumowiczów

    borykam się od kilku dni z problemem w moim fiaciku, a mianowicie chodzi że mój ulysse z 2005 roku z silnikiem 2.0 jtd nie chce odpalić, nie działają kierunki, światła, radio, nie zamykają się z centralnego jedne drzwi przesuwne, opuściła się szyba kierowcy i nie chce się podnieść a na wyświetlaczu widnieje napis: Economy active mode. Nadmieniam że jestem w posiadaniu nowego akumulatora, który został zakupiony przed zimą, podmieniałem go również na nowy gdyż myślałem że to problem z akumulatorem lecz dalej nic i ten sam komunikat. Sprawdziłem również wszystkie bezpieczniki i są ok. Od tygodnia przeglądam neta i nic nie mogę znaleźć może któryś z was forumowiczów mi pomoże i mojemu fiacikowi.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    "Economy active mode" jest to tryb oszczędzania energii w tym aucie. Aktywuje się on po pewnym czasie w aucie aby oszczędzać w nim energię. Lecz przekręcenie kluczykiem w stacyjce na zapłon i wyłączenie zapłonu powinno deaktywować ten tryb.

    Akumulator mówisz masz prawie nowy, a klemy w jakim stanie? Spróbuj wziąć cienkościerny papier i przetrzeć elektrody w akumulatorze i same klemy. Czasami potrafi to być zdradliwe, że na "wygląd" jest ok, a prąd nie jest przewodzony.
    A ten akumulator którym podmieniałeś aktualny był też nowy?

    Jak to zawiedzie to pozostaje podłączyć się do centralki ECU i zdiagnozować co komputer pokazuje.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    16 luty 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    26
    Postów
    44
    Auto
    Punto 1.2 8v
    Obawiam się kolego że to może być BSI inteligentny moduł sterujący musiała się gdzieś woda wedrzeć i robi głupawkę jedź na kompa niech wejdą TEXĄ w dziennik błędów i sprawdzą co jest grane

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 luty 2012
    Skąd
    BIAŁOGARD
    Postów
    7
    Auto
    FIAT ULYSSE 2.0 JTD 2005
    a w którym miejscu znajduje się ten BSI inteligentny moduł sterujący ?

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    16 luty 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    26
    Postów
    44
    Auto
    Punto 1.2 8v
    Niestety nie wiem gdzie w fiacie się znajduje BSI ale jedź na komputer niech sie pod nie podepną. Identyczne problemy występują w peugeotach

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2014
    Skąd
    kraków
    Wiek
    40
    Postów
    1
    Auto
    fiat ulysse 2.0 jtd
    Rocznik
    2003
    Witam wszystkich forumowiczów
    Mam identyczny problem z fiatem Ulysse 2.0 jtd z 2003r. który jest opisany powyżej.Jeżeli jest ktoś komu udało rozwiązać się ten problem to bardzo proszę o pomoc.
    Pozdrawiam

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2011
    Skąd
    Zabrze
    Postów
    72
    Auto
    UNO/ULYSSE
    tryb ekonomiczny znika po odpaleniu auta i tu jest problem kiedy auto nie odpala .
    FIAT ULYSSE 2.0JTD 16V << srebrny >> 145 kkm
    FIAT UNO 1.4ieS LPG << czarny >> 324500 km +++

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2011
    Skąd
    Zabrze
    Postów
    72
    Auto
    UNO/ULYSSE
    Ja miałem taki przypadek że wyświetlało mi błąd immo ,potem włączył się tryb ekonomiczny (nic nie działa ale jak zaczynasz holować auto o dziwo wszystko działa jakby miał dynamo-kiedy staniesz martwy ,jedziesz są światła i kierunki).

    Przyczyną całego zamieszania było przetarcie się wiązki która po otwarciu maski jest na pierwszym planie (od skrzynki bezpieczników do kompa) i jest przypięta w uchwyt na silniku (silnik drży z peszlem a wiązka nie i w ten sposób przeciera się izolacja i może dojść do zwarcia)

    Piszę że w razie trudności z diagnozą lub usunięciem usterki warto zajrzeć w tę osłonę przewodów.
    POZDRAWIAM.
    FIAT ULYSSE 2.0JTD 16V << srebrny >> 145 kkm
    FIAT UNO 1.4ieS LPG << czarny >> 324500 km +++

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2011
    Skąd
    Zabrze
    Postów
    72
    Auto
    UNO/ULYSSE
    jak uporasz się z problemem to napisz proszę co było.
    FIAT ULYSSE 2.0JTD 16V << srebrny >> 145 kkm
    FIAT UNO 1.4ieS LPG << czarny >> 324500 km +++


 

Podobne tematy

  1. Radio-Mode 20min
    Napisany przez Robertoo na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 05-07-2011, 18:35
  2. Problem!! Marchewka!! Pomocy!!
    Napisany przez tomek9181 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 05-08-2010, 10:21
  3. Problem z kierunkowskazem ... POMOCY!!
    Napisany przez pawsta1989 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 02-07-2010, 01:03
  4. Kolejny Problem POMOCY!!!!!!!!!
    Napisany przez Prezesiksms na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 24-05-2009, 20:02
  5. Problem z xenonami Pomocy !!
    Napisany przez Brolli na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 29-03-2008, 11:46

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

economy active mode

economy mode active

fiat ulysse economy mode active

eco modus aktiv

economy mode active nie odpala

fiat ulysse economy modeeconomy mode active peugeot 307peugeot economy mode activeeconomy mode active co to znaczyeconome mode activeeconomy mode active peugeot nie odpalablad eco-mode co oznaczaeconomy mode active peugeot 307 nie odpalaeconomy mode peugeotmode ekonomii activeeco modus aktiv peugeotCo znaczy eco modemode economy active peugeotpeugeot radio eco modusactive mode economyfiat scudo tryb ekonomicznyeco-modus aktiv

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl