Odbiór Tipo z salonu - list rzeczy do sprawdzenia

Temat: Odbiór Tipo z salonu - list rzeczy do sprawdzenia

  1. Avatar Szary83

    Szary83 napisał:
    Cytat Napisał dromario Zobacz post
    Przy zestawie naprawczym nie ma lewarka.
    Dzięki, własnie doczytałem w innych tematach
     

  2. Siks napisał:
    Warto włożyć kluczyk do zamka i sprawdzić czy otwiera się i zamyka bez problemów.
     
  3. Siks napisał:
    Doradzam sprawdzenie każdej klamki, pokrętła, czy zamek w drzwiach działa, podnośniki szyb, głośniki, ślady kleju na lakierze ale także na tapicerce, opony czy bez śladów uszkodzeń, szyby czy dobrze wklejone, przewodu gumowe w silniku czy elastyczne bez uszkodzeń itp. Niech to nawet trwa i 2-3h. Mi odbiór zajmowal zawsze 30min ale nie jestem pedantem i o ile nie jest to uszkodzenie lakieru to wszystko można zareklamować. Wszystkiego nie sprawdzisz. Jesli masz watpliwisci to weź rzeczoznawcę z PZM.
     
  4. Gomez405 napisał:
    Szybkie pytanie Jak wygląda odbiór samochodu. Pierwszy przyjazd szybkie oględziny samochodu który nie jest przygotowany,odbiór dokumentów do rejestracji, faktury do przelewu . Druga wizyta papierologia i odbiór auta po ogledzinach czy wszystko ok. Czy jakaś jazda testowa jest i czy cos pominąłem. Co w przypadku gdy zapłacę za auto i zarejstruje a będzie cos nie tak?
     
  5. KOBRA napisał:
    Cytat Napisał Gomez405 Zobacz post
    Co w przypadku gdy zapłacę za auto i zarejstruje a będzie cos nie tak?
    Naprawa gwarancyjna
    CiaoFiat
     
  6. Gomez405 napisał:
    No to tak ale jak by coś faktycznie było cos nie tak np z blachą to co wtedy jak auto zarejestrowane i opłacone a nie odebrane ?
     
  7. Avatar Szary83

    Szary83 napisał:
    Cytat Napisał Gomez405 Zobacz post
    No to tak ale jak by coś faktycznie było cos nie tak np z blachą to co wtedy jak auto zarejestrowane i opłacone a nie odebrane ?
    Nie podpisuj odbioru auta bez dokładnych oględzin i ewentualnych uwag co do stanu.
    Nowe auto wiadomo, że podnieta i radość, ale trzeba obejrzeć dookoła czy nie ma uszkodzeń, rys, poproś o czujnik lakieru i sobie sprawdź w niektórych miejscach jeśli im nie ufasz
    Jak będzie coś nie tak to zarządzaj usunięcia usterek w ostateczności nowego egzemplarza, przecież kupujesz samochód nowy a nie używany.
    To że zapłaciłeś nie znaczy, że nie można odkręcić jeśli towar ma wady, sprzedaż to umowa dwustronna.
     
  8. Gomez405 napisał:
    Cytat Napisał Szary83 Zobacz post
    Nie podpisuj odbioru auta bez dokładnych oględzin i ewentualnych uwag co do stanu.
    Nowe auto wiadomo, że podnieta i radość, ale trzeba obejrzeć dookoła czy nie ma uszkodzeń, rys, poproś o czujnik lakieru i sobie sprawdź w niektórych miejscach jeśli im nie ufasz
    Jak będzie coś nie tak to zarządzaj usunięcia usterek w ostateczności nowego egzemplarza, przecież kupujesz samochód nowy a nie używany.
    To że zapłaciłeś nie znaczy, że nie można odkręcić jeśli towar ma wady, sprzedaż to umowa dwustronna.
    I o taką odpowiedź mi chodziło.
    Ostatnio edytowane przez Gomez405 ; 27-07-2018 o 12:11
     
  9. Dilpak napisał:
    Zwracajcie uwagę na progi samochodu od dołu ja nie zauważyłem podpisałem odebrałem zauważyłem dopiero na stacji benzynowej wygiety próg spojrzałem od dołu z tam 3 dziury zrobione najprawdopodobniej jak samochód zjezdzal z lawety oczywiście wróciłem od razu do salonu to powiedziano mi ze sam sobie to zrobiłem . Po 2 miesiącach pisania pism łaskawie to naprawili pomimo tego że za 1 razem mówiono ze się tego naprawić nie da . Przestroga dla innych sprawdź auto bardzo dokładnie nawet jakby to miało trwać pół dnia bo w końcu kupujesz nowe auto a nie jest to kupno wiertarki w sklepie która ci wymienia jak coś jest nie tak od ręki.
     
  10. Avatar tedybear

    tedybear napisał:
    Ale oczywiście, że progi się powinno sprawdzać tak samo jak i przód na dole i tył na dole - chodzi mi o to, że czasami wjazd lub zjazd z lohry jest pod większym kątem niż powinno być i auto podwoziem szura przy wjeździe albo zjeździe z lohry
    Fiat Tipo 1.4 16V by tedybear
     
  11. dachu211 napisał:
    witam powiem wam ze jak ja odbierałem swojego tipka to zabrałem ze soba rzeczoznawce,on sprawdzal cale auto robil to okolo 1,5 godz a ja w tym czasie zalatwialem papiery i pilem kawke czekajac na decyzje pana rzeczoznawcy po jego akceptacji oraz weryfikacji pojazdu podpisalem kwit ze wszystko zgodne,koszt jaki dawalem to 200 zl wiec mysle ze warto wydac te 200 zl na spokoj,wiadomo nowe auto to czlowiek podjarany zawsze mogl czegos nie zauważyć.
     
  12. IgorRz napisał:
    Zrobcie Geometrie 3d bo różnie byc moze tak jak u mnie były z tym cyrki
     
  13. kammar napisał:
    Polecam przy odbiorze auta sprawdzić stan wyświetlaczy we wnętrzu, a zwłaszcza tą plastikową "szybkę" za którą jest prędkościomierz itd. U mnie nie zwróciłem na to uwagi (auto odbierałem w słoneczny dzień), a dopiero w domu zorientowałem się, że ta "szybka" jest cała porysowana. Tak jakby ktoś w fabryce czy salonie przetarł ją ręką w zużytej rękawicy roboczej albo jakąś szmatką z opiłkami... Ogólnie nie przeszkadza mi to jakoś bardzo i w normalnej jeździe o tym zapominam, ale jak padną odpowiednie promienie światła to wygląda to jak w 10 letnim aucie.
     
  14. Qvadrat napisał:
    Trudno być uczciwym...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu
     
  15. Avatar kastomat

    kastomat napisał:
    hehe Qvadrat - dokładnie
     
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.