Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 lipiec 2016
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    7
    Auto
    Stilo 1.6 16v
    Rocznik
    2004 FL

    Złącze C10 i komunikat o wysokiej temperaturze plynu.

    Witam wszystkich.
    Jako, że dopiero doktoryzuje się ze stilona to mam kilka pytań do profesorów.

    1. Mam problem z klimą, a raczej na przekaźniku w puszce obok aku mam słaby minus co powoduje, że przekaźnik nie załącza klimy za każdym razem. Wyczytałem w schematach, że ten minus prowadzi do złącza C10. Gdzie jest to złącze masy? Ktoś mógłby jakąś fotkę podesłać? Wiem, że w stilo jest szyna CAN, czy mogę bezpośrednio z aku dać minus na przekaźnik?

    2. Po przekręceniu kluczyka pojawia mi się na liczniku komunikat, że za wysoka temperatura i należy wyłączyć silnik, chociaż silnik jeszcze nie uruchomiony. Po chwili komunikat znika i wszystko jest ok.
    Co to może być?

    Dzięki bardzo za odpowiedź.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2015
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    23
    Postów
    440
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115
    Rocznik
    09.2005
    Jeśli chodzi o punkt 1...to śmiało możesz wziąć - z aku, obstawiam że masz masy do czyszczenia . Jeśli chodzi o 2 to u mnie ostatnio wskazówka się nie podnosi przez pewien czas, dopiero po kilku minutach wstaje nagle do pionu i tak trzyma, podejrzewam czujnik temperatury na termostacie lub zapowietrzony układ, u ciebie również to że masz śniedź na stykach masy z budą, lub na altku.

  4. #3
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,239
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisał forumi Zobacz post
    Mam problem z klimą, a raczej na przekaźniku w puszce obok aku mam słaby minus co powoduje, że przekaźnik nie załącza klimy za każdym razem.
    A masz klimę nabitą, ciśnienie wysoki i niskie w normie? Generalnie sprzęgło sprężarki sterowane jest kilkoma czynnikami, ale głównie preostatem i gdy jest za niskie lub za wysokie to nie będzie pozwalać włączyć sprzęgła sprężarki.
    Czyli nie zawsze się włączy lub wcale.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 440 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 lipiec 2016
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    7
    Auto
    Stilo 1.6 16v
    Rocznik
    2004 FL
    Klima jest świeżo po serwisie. Podejrzewam, że to ubytek masy dlatego, że gdy podam bezpośrednio masę z aku na stycznik to klima za każdym razem odpala. Jak nie podam to zdarza jej się raz na jakiś czas odpali a reszta prób jest głucha.
    A gdzie szukać tego wpięcia do masy oznaczonego na schemacie C10. Na rysunku wygląda to jak by było pomiędzy aku a reflektorem. Tam tego szukać?

    Tuż obok puszki bezpieczników pod maską jest taka czarna kostka przykręcona na chama do blachy, to też jest jakieś ujęcie masy? czy jaki grzyb.


 

Podobne tematy

  1. Rozwiązanie problemu z odpalaniem na letniej temperaturze :)
    Napisany przez szakal123nowak5 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 09-02-2015, 21:07
  2. bravo 1.6 16v gaśnie przy większej temperaturze
    Napisany przez Kiera na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 23-10-2013, 16:59
  3. problem z odpaleniem doblo przy niskiej temperaturze 1.9D
    Napisany przez asko1969 na forum Doblo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 18-02-2013, 18:17
  4. zapach plynu chlodniczego w 2.4
    Napisany przez nervus-ek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 04-03-2010, 19:26
  5. [ogrzewanie] Dziwny zapach na maxymalnej temperaturze grzani
    Napisany przez Gardziel na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 11-01-2010, 12:57

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

komunikat o wysokiej temperaturze

gdzie jest masa c10

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl