Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 19
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 październik 2012
    Skąd
    Wieliczka
    Postów
    22
    Auto
    Bravo JTD GT

    Turbosprężarka regeneracja czy używana ??

    Witam mam problem z Turbo, bierze olej, kopci itd. turbina jest do wymiany i teraz pytanie do was:
    Regenerować ?? jeśli tak to gdzie ? chodzi mi o sprawdzone serwisy. dobrze by było w Krakowie okoliach.
    Czy używana ?? na nową mnie niestety nie stać :/ proszę doradźcie

    Silnik 1.9 JTD 115km



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    27 sierpień 2013
    Skąd
    Lębork
    Postów
    330
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet
    Rocznik
    2007
    dobrze zregenerowana (czyli wymieniony cały środek) potrafi przeżyć dłużej jak oryginał. Niestety nie jestem w stanie nic polecić sprawdzonego. Wiem, że jest jakiś zakład na południu - w TVN turbo kiedyś nawet o nich mówili...

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    29 luty 2012
    Skąd
    Radlin
    Wiek
    42
    Postów
    241
    Auto
    Bravo 1,4 TJet 150 Sport
    Rocznik
    2010
    Mam kuzyna w Krakowie co regeneruje sprężarki "TURBO KRAK" jeśli chcesz to dzwoń 793978793

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    25
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał qqryk Zobacz post
    "TURBO KRAK"
    kiedyś jak od nich rozpadła się turbina, dostaliśmy odpowiedź:
    "coś musiało polecieć z silnika albo był zatkany przewód olejowy"... tak że, ten tego...


    generalnie bardzo ciężko o firmę która zregeneruje turbinę tak żeby się nie rozleciała...
    Do głowy przychodzą mi dwie firmy:
    1. EMP Turbo - chłopaki regenerują turbiny u Erniego z 20vt... i działają, gdzie turbiny regenerowane przez inne firmy się rozpadały...
    2. Turbotech - w signumie 1.9cdti turbina od nich przejechała ok 70kkm, rozpadła się, bo rozpadł się filtr, zassało gąbkę, i rozwaliło wirnik... po kolejnej naprawie u nich turbo pompuje dalej i co najważniejsze - nie "gwizda"

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    po bożym ciele oddaje swoją turbinę do regeneracji w ASO w nowym sączu (regeneruje firma trzecia, ale za całość odpowiada ASO). jeśli się bardzo nie spieszysz to za +- 2 tygodnie moge zdać relacje co jak i za ile.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 październik 2012
    Skąd
    Wieliczka
    Postów
    22
    Auto
    Bravo JTD GT
    O to fajnie, poczekam bo i tak muszę czekać do początku przyszłego miesiąca

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 wrzesień 2012
    Skąd
    Chojnice
    Wiek
    37
    Postów
    35
    Auto
    FIAT STILO 1.9 JTD 115 KM
    Jestem po wymianie turbiny gwarancją dwa lata bez limitu km auto przed wymiana 178 tys gwizdalo brało olej i wywalalo w filtr oraz na chlodniczke oleju choć teraz ciut gwizdanie nadal jest regeneracja fiat chojnice ,środek turbiny nowy ,czasem mam uczucie że start turbiny zbyt wolny . Oczekiwanie na wymianę dwa tygodnie dodać olej filtry itp koszt 1500

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    03 listopad 2012
    Skąd
    Wrocław/Poznań
    Wiek
    37
    Postów
    205
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9JTD
    Rocznik
    2005
    jak ma sie zwykłe turbo bez problemu mozna regenerowac. Jak ma sie turbo ze zmienna geometria to takiej turbiny sie nie regeneruje. GARRET nie produkuje zamienników "wnętrza" na rynek wtórny. Takie turba sa regenerowane z tanich zamienników i NIGDY nie trzymaja parametrów nowej oryginalnej turbiny.
    Moim zdaniem lepiej poszukac używaną w dobrym i taką zamontowac lub jesli ktos ma wiekszy budżet zakupić nową

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    25
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał Lotos Zobacz post
    Jak ma sie turbo ze zmienna geometria to takiej turbiny sie nie regeneruje. GARRET nie produkuje zamienników "wnętrza" na rynek wtórny. Takie turba sa regenerowane z tanich zamienników i NIGDY nie trzymaja parametrów nowej oryginalnej turbiny.
    Moim zdaniem lepiej poszuka
    Tylko że, w wiekszości diesli turbo jest ze zmienną geometrią... które się regeneruje...
    nie regeneruje się turbin np na łożyskach kulkowych...

    Może regeneracja przez garreta? ostatnio klient kupił regenerowaną turbinę przez garreta w aso mercedesa

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    03 listopad 2012
    Skąd
    Wrocław/Poznań
    Wiek
    37
    Postów
    205
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9JTD
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał pajel Zobacz post
    Tylko że, w wiekszości diesli turbo jest ze zmienną geometrią... które się regeneruje...
    nie regeneruje się turbin np na łożyskach kulkowych...

    Może regeneracja przez garreta? ostatnio klient kupił regenerowaną turbinę przez garreta w aso mercedesa
    a myślisz że fiatowskie GARRETY kto regeneruje ? odsyłam zużytą turbine do Fiata a Fiat przesyła ją do regeneracji do GARRETA. Niestety taniej wychodzi kupic bezpośrednio nową turbine od jej producenta.
    A turbiny wiadomo ze regenerują ale..............z doświadczenia wiem ze właściwie żadna nie trzyma parametrów nowej oryginalnej turbiny. Zawsze jest coś nie tak. Poza tym takie turbiny nie przejeżdżą tyle co oryginalne.
    Osobiscie klientom zawsze mówie że albo...........kupić używaną z demontazu lub dołożyć i kupić nową lub regenerowaną w ASO lub bezpośrednio od producenta. Tutrbiny to mozna regenerowac ale do cieżarówek.

    ps mam klienta który 4 razy regenerował turbine w SCUDO 2.0. W koncu szlag go trafił i zamówiłem mu oryginalną regenerowaną. Do tej pory nastukał ponad 100 000km i zero problemów.
    Ostatnio edytowane przez Lotos ; 24-06-2014 o 10:26

  12. #11
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 grudzień 2010
    Skąd
    Waw
    Postów
    1,000
    Auto
    Accord VIII
    Rocznik
    2012
    jestem po więc podzielę się swoim doświadczeniem:
    objawy w samochodzie to duże kopcenie + spadek mocy (momentu) + problemy z wejściem na wyższe prędkości + plama oleju w garażu (przy wymianie przepływki widziałem olej w układzie)
    auto zostawiłem w aso, sprawdzili turbinę i to co zaobserwowali to puszczanie oleju, przeładowywanie i zacinanie się turbiny
    turbo poszło do firmy trzeciej na regenerację. z podsumowania wiem że z turbo nie było w stanie tragicznym, olej puszczało konkretnie i był problem z zmiennością geometrii.
    ponieważ nie było to duże uszkodzenie turbo (wg firmy regeneracyjnej) to cena regeneracji jest niższa od zakładanej na początku.
    aso złożyło auto do kupy, wyczyściło układ z oleju, po testowało i wystawiło końcową fakturę.
    regeneracja: 650 + VAT
    aso: 400zł (robocizna + materiały - uszczelki itd.)
    + koszt wymiany oleju
    auto odzyskało kopa, zrobiłem ~400km i wszystko wygląda fajnie.
    biorąc pod uwagę że mam gwarancję na turbo to uważam wybór regeneracji za ekonomicznie bardziej opłacalny niż kupowanie używki

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 wrzesień 2012
    Skąd
    Chojnice
    Wiek
    37
    Postów
    35
    Auto
    FIAT STILO 1.9 JTD 115 KM
    No i u mnie znowu problem , znowu pojawił się wyciekający olej z filtra powietrza i już nie wiem co robić .:-)

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    03 listopad 2012
    Skąd
    Wrocław/Poznań
    Wiek
    37
    Postów
    205
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9JTD
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał GRZEGORZJAK1 Zobacz post
    No i u mnie znowu problem , znowu pojawił się wyciekający olej z filtra powietrza i już nie wiem co robić .:-)
    wycieka lekko z dolnego przewodu ? jesli tak to nie masz czym sie martwic. Własciwie w kazdym Stilo tak jest. Przy wymianie filtra jak ściagam dolny przewód to zawsze z 4 krople skapną. Oleju nie ubywa nic sie nie dzieje wiec............ nie ruszam

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 wrzesień 2012
    Skąd
    Chojnice
    Wiek
    37
    Postów
    35
    Auto
    FIAT STILO 1.9 JTD 115 KM
    No tylko on wycieka dołem filtra powietrza hmm i ciągle jest mokry echh tak to spoko jest po wymianie

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 marzec 2015
    Skąd
    Gdynia
    Wiek
    30
    Postów
    1
    Auto
    Bravo
    Rocznik
    2010
    Ja śmiało mogę Ci polecić regenerację. W zeszłym roku mniej więcej w tym samym czasie mi i teściowi zepsuła się turbosprężarka. Ja wybrałem regenerację, a teść kupił nową. Moja turbo nadal mi służy, a teściu kilka dni temu musiał przeprosić metodę regeneracji
    Ostatnio edytowane przez boch ; 17-03-2015 o 13:33 Powód: spam


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. samodzielna naprawa turbosprężarki
    Napisany przez edwardo65 na forum Rozmowy o technice
    Odpowiedzi: 56
    Ostatni post: 16-03-2017, 19:32
  2. Oferta dla klubowiczów Fiat Klub Polska. Regeneracja turbosprężarek FIAT
    Napisany przez miszko na forum Współpracujemy i polecamy
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 06-02-2014, 20:33
  3. sprzedam nokie 500 nie używana
    Napisany przez lukaszbytom na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 18-12-2012, 20:41
  4. [osprzęt silnika] Turbosprężarka NOWA do 1.3 JTD
    Napisany przez djmatti91 na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 21-11-2011, 13:06

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

1.9 jtd 16v ile kosztuje regeneracja turbo

nowa turbina do stilo 115

naprawa turbiny fiat stilo

jtd turbo do regeneracji

turbina 1.9 jtd 115

wymiana turbiny 1.9 jtd

ile kosztuje regeneracja turbo 1.9 cdti

turbina jtd 115

Turbina uzywana czy regenerowana

wymiana turbiny w 1.9 jtd 15 KM

turbina uzywana do fiat stilo 1.9 jtd

turbine regenerowac czy kupic uzywana

turbina fiat stilo 1.9 jtd cena

wymiana turbiny fiat stilo

Turbina samochodowa stilo nowa cena

Stilo wymiana turbo

turbina jtd 1.9 cena regeneracja

ile kosztuje regeneracja turbiny fiat punto 1.9 jtd

koszt regeneracji turbiny fiat dtilo 1.9 jtd

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl