Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 22 z 22
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    03 kwiecień 2009
    Skąd
    Bieruń St.
    Postów
    333
    Auto
    BYŁO STILO 1,9 JTD JEST N.BRAVO 1,9 Multijet
    Więc tak kolego, sprawdź na początek napięcie przy panelu sterowania(kolor przewodu niebiesko biały)Jeśli tam nie będzie,to musisz zdemontować body computer.W kostce tej z tyłu jest kostka kwadratowa,tam ten przewód jest w środkowym słupku i idzie do kostki w skrzynce bezpieczników body(też z tyłu).Nie pamiętam dokładnie ale chyba jasno brązowa,musisz wyciągnąć przewód z kostek i poprawić połączenie.
    I teraz tak,skoro mówisz,że po wyłączeniu stacyjki wentylator się wyłącza,to moim zdaniem ktoś już tam grzebał i może dokonał jakiejś modyfikacji.Prawie na 100%.
    Skoro klima auto,to kontrolka nie będzie się żarzyć.W tym przewodzie jest cały kłopot. Jeśli go poprawisz,wszystkie opisane usterki ustąpią,pod warunkiem,że ktoś wcześniej nie namieszał bardziej.
    Nie będę się rozpisywał co i jak z tym przewodem,bo nie ma to sensu robić wykładu z działania instalacji w stilo.Problem usuń i powinno być OK!
    Jak coś to pisz,będziemy myśleć dalej,kto i co tam jeszcze namieszał.
    A tak na marginesie,to mógłbyś napisać skąd jesteś,może gdzieś niedaleko mieszkamy.
    Czasem na trasie spotykam prawdziwych szaleńców...
    Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
    Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2012
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    31
    Postów
    10
    Auto
    Stilo
    Tak na marginesie chyba faktycznie niedaleko mieszkamy, uzupełniłem profil tyle, że dokładnie to z Nowej Wsi koło Kęt, ale Kęty większe, a NW to nikt nie wie gdzie jest.
    A teraz sprawy dot. tematu: Wczoraj miałem już dostęp do samochodu, sprawdziłem i faktycznie wycieraczki działają bez kluczyka, więc rozebrałem panel zmierzyłem napięcie i na panelu (biało niebieski) i „jakieś” wartości się pokazały (około 10V), ale do niczego mi to nie pasowało, więc wymontowałem skrzynkę bezpiecznikową wraz z komputerem i tutaj już trochę się pogubiłem, ale zrobiłem tak: poodpinałem wszystkie wtyczki, powpinałem po parę razy więc jeżeli byłby problem z połączeniem na styku sądzę, że powinny zniknąć, ale tak teraz myślę, że Koledze chyba chodził oto żeby sprawdzić połączenie jak jest konektorek i kabelek w wtyczce?
    Jeszcze jedno zauważyłem wczoraj, przy wyłączonym panelu klimy załączają silniczki korektora świateł, oraz przy naciśnięciu przycisku świateł przeciwmgłowych na panelu zapala się podświetlenie panelu, ale nie całe.
    Jak by to nie był problem i Kolega może zrobić „wykład” z działania było by może łatwiej zrozumieć problem. A może Kolega dysponuje jakimś schematem?

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    03 kwiecień 2009
    Skąd
    Bieruń St.
    Postów
    333
    Auto
    BYŁO STILO 1,9 JTD JEST N.BRAVO 1,9 Multijet
    Kolego samo rozłączanie i podłączanie nie wiele daje,to tak jak ze "starszą"kobietom,zawsze będzie "luz"
    Chodzi o ten przewód i te kostki.Musisz je rozebrać i wyciągnąć przewód(tylko delikatnie, żeby go nie urwać)i poprawić,dogiąć konektorek.
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia
    Czasem na trasie spotykam prawdziwych szaleńców...
    Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
    Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2012
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    31
    Postów
    10
    Auto
    Stilo
    Z takim porównaniem to już napewno zrozumie sedno sprawy , spróbuje jeszcze dzisiaj podziałać może się uda, a jak nie to na urlopie będę wyciągał bezpiecznik żeby z niego wrócić . Dzięki za schemacik napewno się przyda.

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    03 kwiecień 2009
    Skąd
    Bieruń St.
    Postów
    333
    Auto
    BYŁO STILO 1,9 JTD JEST N.BRAVO 1,9 Multijet
    Stilo - Downloads - Fiat Klub Polska
    Schematy możesz sobie ściągnąć z downloadu
    Czasem na trasie spotykam prawdziwych szaleńców...
    Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
    Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    29
    Postów
    5
    Auto
    Stilo JTD 115
    Witam szanowne grono klubowiczów.
    Pewnie wygrywam w tym momencie złotą łopatę za odgrzebywanie tego tematu, aczkolwiek mam podobny problem. Co prawda było to jednorazowe i przy mnie usterka sama zniknęła, lecz dziś siedzę w pracy i zastanawiam się czy w tym momencie nie rozładowuje mi się akumulator. W moim przypadku wyglądało to tak, że po wyłączeniu zapłonu załączył się nawiew na pełnych obrotach (wspomnę, że wcześniej klimatornik nie był w ogóle wyłączony). Po ok 5-10 minutach (w tym czasie szukałem w necie który bezpiecznik wyciągnąć) nawiew się wyłączył i wszystko wróciło do normy. Pytanie, co to mogło być? Przekaźnik zwariował na chwile? Czy to może jakaś ukryty feature inżynierów Fiata? Wspomnę, że było wtedy około 30*C. Mam nadzieję, że nie będę musiał grzebać głębiej w elektronice?

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 listopad 2013
    Skąd
    Sandomierz
    Wiek
    31
    Postów
    1
    Auto
    Stilo multiwagon 1.9 jtd 120 KM
    Rocznik
    2006
    lucuszysko, ja miałem taką sytuację że kręcę się przy swoim Stilo 1.9 JTD 120 KM a tu słyszę pompka paliwa się załącza
    i słychać przekaźnik świec żarowych i tak co chwilę. I co się okazało powstało zwarcie w skrzynce z bezpiecznikami i przekaźnikami (znajduje się obok akumulatora) kupiłem skrzynkę używaną za 80 zł na allegro co prawda od 1.6 benzyna ale one są praktycznie takie same, musiałem tylko rozpiąć plastikowe zatrzaski i przełożyć blaszki w które się wpina przekaźniki bo były w innych miejscach. I problem zniknął. Prąd w tej skrzynce jest cały czas bo zasilona jest kablem prosto od akumulatora i jak się coś zewrze to potrafi załączyć różne rzeczy. Wentylator też pewnie ma tam swój przekaźnik więc proponuję tam poszukać.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Bezpiecznik Wentylatora Chłodnicy
    Napisany przez romanszybiak na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 08-04-2012, 23:09
  2. Przekaźnik wentylatora
    Napisany przez joshua79 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post: 06-04-2012, 19:28
  3. Wymiana wentylatora chłodnicy
    Napisany przez gld na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 24-07-2010, 20:02
  4. dmuchawa wentylatora
    Napisany przez ciacho na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 20-02-2010, 13:07
  5. Problem z dmuchawą wentylatora
    Napisany przez dioder na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 22-03-2008, 14:11

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

przekaznik wentylatora fiat stilo

przekaznik wentylatora stilo

Bezpiecznik wentylatora stilo

przekazniki stilo schemat

przekaznik stilo

fiat stilo opis przekaznikow

fiat stilo przekaznik wentylatora t08

fiat stilo 1.9jtd wetylator chlodnicy

bespiecznik od wentylatora fiat stilo gdzie jest

1.9 jtd gdzie bezpieczniki od wentylatora

bezpiecznik wentylatora 1.9 jtd

fiat stilo bezpiecznik wentylatora

bezpiecznik wentylatora fiat stilo

fiat stilo bezpieczbik dmuchawy

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl