Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 14 z 14
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2010
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    82
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD

    Problem z podcisnieniem

    Witam

    Mam problem z podcisnieniem w Stilo 1.9 JTD 115KM z tego co wiem podcisnienie dodatkowe zalancza sie od 15tys obrotow a teraz mi to padlo tylko turbina pracuje od 22 lub 25 tys i nie mam pojecia co sie stalo czy komus cos takiego sie wydarzylo ? Gdzie mam szukac?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał vibrus Zobacz post
    15tys obrotow
    chyba chodzi ci o 1500 i 2200, 2500 sprawdź dokładniej zegar obrotomierza. jeśli nie załącza ci się turbo zobacz i przeczyść egr a potem jak nie pomorze to leć wężykiem od zaworu do wy sterownika podciśnieniowego i jak masz możliwość to podmień go. choć można połasić się jeszcze o diagnostykę i wtedy dokładnie będzie wiadomo co jest

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2010
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    82
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD
    tak tak
    tylko turbo jest okey wlacza sie od 2200 lub 2500 a podcisnienie padlo

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    noto zobacz ten egr bo to właśnie tak się obawia takim spadkiem mocy zrób na początek jak napisałem. możesz jeszcze zaślepić egr i wtedy zobaczyć

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2010
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    82
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD
    jak wyglada ten egr ? to sprawdze dzis

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Document sans titre tu fajnie to rozpisał ktoś


    ---------- Post dodany o 13:22 ---------- Poprzedni post dodany był o 13:19 ----------

    http://www.kustosz.net/Stilo/EGR.pdf tu masz po naszemu

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2010
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    82
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD
    Witaj seth sprawdzilem to i wszystko jest od sadzy i z duzego otworu "O" byl taki "o" przy przypustnicy jesli dobrze mowie a co do tego ERG tez caly zapchany od sadzy, wyczyszczone juz mam ale jeszcze musze rozebrac kolektor ssacy tam gdzie sa swiece bo jest caly od oleju i sadzy mam nadzieje ze jutro zloze i napisze co sie zmienilo moze bedzie jeszcze lepszy efekt. Jak bys to zobaczyl jak tam to wyglada to bys sie przezegnal :/
    [COLOR="Silver"]

    [SIZE=1]---------- Post dodany o 21:26 ---------- Poprzedni post dodany był o 20:16 ----------[/SIZE]

    [/COLOR]seth mam pytanie tam na zalaczonym obrazku na samym dole jest podkladka "3E" miedzy dwoma czesciami EGR czy ona jest potrzeban? bo jej nie bylo w moim EGR
    [COLOR="Silver"]

    [SIZE=1]---------- Post dodany o 22:39 ---------- Poprzedni post dodany był o 21:26 ----------[/SIZE]

    [/COLOR]zapomnialem dodac ja mam metalowa EGR nie plastik

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    to albo ktoś już tam był i zapomniał włożyć albo przy metalowym nie powinno być.

  10. #9
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Podkładki powinny być z obu stron EGR.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2010
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    82
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD
    Panowie jak rozebrac kolektor ssacy bo dzis meczylem sie caly dzien i nie moge rozebrac bo metal przeszkadza tam gdzie jest pompa paliwa ktury jest umieszczony na rozrzadzie ma ktos jakis schemat lub wie jak to rozebrac?

  12. #11
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    zostaw może kolektor bo jak urwiesz śrube to będzie klopot a one lubia sie ukręcać wiadomo wysoka temp itd i mamy pasztet

  13. #12
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    982
    Auto
    croma 1.9 16vMJTD 150 km
    Rocznik
    2006
    aby wyjąć kolektor to trzeba jeszcze wymontować pompę CR wraz z podstawą, też się kiedyś zastanawiałem nad czyszczeniem ale na razie odpuszczam, na wiosnę podchodzi mi rozrząd także może wtedy...

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2010
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    82
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD
    No i po wszystkim, wszytsko pieknie chodzi dzieki wielkie za pomoc ale nastepnym razem przeczyszcze kolektor ssacy tylko powiedzcie mi czy on zawsze sie tak brudzi od nagaru i od oleju ?

  15. #14
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    niestety zawsze. tak ma być po prostu. jak nie będziesz chciał czyścić to zaślep EGR i po kłopocie.
    super że udalo sie pomóc. szerokości


 

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat 1.9 jtd schemat podcisnienia

stilo jtd podcisnienia

egr fiat stilo 1.4

schemat podcisnienia jtd

elektrozawor podcisnienia stilo jtd gdzie jest

kolektor dolotowy jtd problemczyszczenie kolektora Stiloschemat turbiny jtd fiat mareafiat stilo problem z turboczy mozna rozebrac zaworek podcisnieniapodcisnienie w stilo schemat

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl