Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 sierpień 2013
    Skąd
    Będzin
    Wiek
    33
    Postów
    13
    Auto
    Stilo 1.9 Multijet 140KM
    Rocznik
    2003

    JTD 140KM Faluje przy przyspieszaniu. 3 sec. skoki.

    Witam.
    Koledzy i koleżanki, jak w temacie. Do 2600obr jakiś zamulony. Natomiast powyżej dostaje kopnięcie, ale... Zawsze musi być jakieś ale ;p Zaczyna falować. Krótkie skoki 3sec. Pedał wciśnięty, a autko zwalnia i przyspiesza.
    Dodam że wymieniłem turbo, które miało przepusty. Zaoliwiona odma, egr i dolot. Wszystko wyczyszczone. Wyprzedzam z radą o odpięcie przepływki. Zrobię to jak wrócę z pracy.
    Na zapas zapytam czy w pobliżu Sosnowca znajdę jakąś pomocną duszyczkę, która mnie podepnie sprawdzi błędy i pomierzy?


    Po odpięciu przepływki bez zmian. Dalej faluje. Jakieś sugestie?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    29
    Postów
    830
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Egr, overboost, szczelność dolotu...

  4. #3
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Zaślepić EGR pełną zaślepką i zrobić trasę na próbę. Trybu awaryjnego być nie powinno, jedynie CHECK na desce po kilku odpaleniach.
    Ostatnio edytowane przez boch ; 24-07-2015 o 13:15
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    19 grudzień 2012
    Skąd
    Brzeg
    Wiek
    27
    Postów
    169
    Auto
    126pe/Stilo 1.2 16v
    Rocznik
    1988/2002
    Mi się wydaje że regulator ciśnienia paliwa trzeba wyczyścić!! miałem tak w bravie JTD lecz zmieniłem na benzyne i stilo 1.2 i nie narzekam

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 październik 2009
    Skąd
    Dębica
    Wiek
    42
    Postów
    7
    Auto
    Lancia K 2.4 JTD
    Rocznik
    2001
    Kołysanie mocy przy przyśpieszaniu to wina przepływomierza. Odłącz i się przejedź. Poczujesz różnicę...
    [COLOR="#FF0000"]Diagnostyka, Chiptuning JTD, JTDm, TDI, HDI, CDI, HGW ...tel: 661-104-166[/COLOR]
    [COLOR="#000000"]Modyfikacje softu (chiptuning) także po przesłaniu sterownika, Immo, szczegóły tel.[/COLOR]

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 luty 2015
    Skąd
    Czeladź
    Wiek
    31
    Postów
    76
    Auto
    Bravo Mjet 1.9 16v Emotion
    Rocznik
    2007
    bledy moge zczytac jak cos to pisz mozna sie na dniach umowic

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 sierpień 2013
    Skąd
    Będzin
    Wiek
    33
    Postów
    13
    Auto
    Stilo 1.9 Multijet 140KM
    Rocznik
    2003
    Po odpięciu przepływki bez zmian. Zrobiłem logi. A po 3 dniach wywaliło checka i brak mocy.
    Jakieś spostrzeżenia?
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 październik 2009
    Skąd
    Dębica
    Wiek
    42
    Postów
    7
    Auto
    Lancia K 2.4 JTD
    Rocznik
    2001
    Sprawdź wężyki podciśnienia od akumulatora Vacum, przez zawór N75 (overboost) do samej turbiny na obecność spękań, nieszczelności, jeśli są ok, to wygląda ze zacina się geometria w turbo lub gruszka świruje...
    Ale te skoki tak gwałtowne to na jakąś nieszczelność w podciśnieniu wskazuje.
    [COLOR="#FF0000"]Diagnostyka, Chiptuning JTD, JTDm, TDI, HDI, CDI, HGW ...tel: 661-104-166[/COLOR]
    [COLOR="#000000"]Modyfikacje softu (chiptuning) także po przesłaniu sterownika, Immo, szczegóły tel.[/COLOR]

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 sierpień 2013
    Skąd
    Będzin
    Wiek
    33
    Postów
    13
    Auto
    Stilo 1.9 Multijet 140KM
    Rocznik
    2003
    Myśle ze to nie turbo. Miesiąc po regeneracji. No chyba ze odwalili maniane. Dzięki za diagnozę.

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2015
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    23
    Postów
    440
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115
    Rocznik
    09.2005
    ja miałem podobnie kolego...identycznie...pomogło:
    - zaślepienie EGR pełną blaszką (ty masz kompa 16 więc blacha z dziurkami) bo czyszczenie niewiele pomogło bo nadal się zacinał w pozycji otwartej
    -czyszczenie overboost i przeniesienie na bude aku
    -sprawdzenie dolotu (była nieszczelność w wężu kolektora ssącego
    -wymiana opasek zaciskowych na dolocie
    Skutki ?? jeszcze nie wiedziałem że choć silnik 115 to idzie jak głupi. Sprawdz jeszcze wężyki podciśnienia tak jak mówili to poprzednicy.


 

Podobne tematy

  1. Dziwny dźwięk przy przyspieszaniu
    Napisany przez shider na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 05-09-2016, 11:02
  2. Drgania, wibracje przy przyspieszaniu
    Napisany przez Jarekk na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 13-12-2012, 18:13
  3. Lybra 1.8 szarpanie przy przyspieszaniu
    Napisany przez promokator na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 05-11-2011, 11:59
  4. Delikatne szarpnięcia przy przyspieszaniu
    Napisany przez lucas7911 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 07-08-2011, 22:29
  5. Stukot przy przyspieszaniu
    Napisany przez jacekn na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 24-08-2009, 23:27

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl