Jak zrobić klasyczne 115 KM ze słabszej 80-tki ?

Temat: Jak zrobić klasyczne 115 KM ze słabszej 80-tki ?

  1. Hipo napisał:
    Cytat Napisał jaro190
    chyba że kolega nie oriętuje się co pod maską posiada
    Na to wygląda, a mimo to brnie w zaparte ....

    Każde Stilo z dieslem oprócz wersji 80KM ma turbinę ze zmienną geometrią.
     

  2. Landor napisał:
    Cytat Napisał jaro190
    chyba że kolega nie oriętuje się co pod maską posiada
    Masz rację kolego.
    Cytat Napisał Hipo
    Na to wygląda, a mimo to brnie w zaparte
    A Ty kolego się mylisz

    Nie do końca Wam wierzyłem, ale zwracam honor. Rzeczywiście okazuje się, że mam zmienną geometrię, a żyłem w przekonaniu, że stałą Jak to miło dowiedzieć się takiego "niusa" Dzięki za uświadomienie.

    Cytat Napisał karol83
    A ile taki chip kosztował akurat Ciebie bym miał rozeznanie?
    PW

    [size=2][ Dodano: 2010-09-29, 00:52 ][/size]
    No i proszę, po chipie padł rekord małego spalania, trasa z Sosnowca do Krakowa, komputer pokazał 4,9 l/100 km a mogło być niższe
    Fiat Stilo 1,9 JTD chip 148,6 KM 355 Nm
    powered by www.gcstuning.pl
    http://img84.imageshack.us/img84/630...kmchipxps1.jpg
     
  3. Avatar GCS

    GCS napisał:
    No i proszę, po chipie padł rekord małego spalania, trasa z Sosnowca do Krakowa, komputer pokazał 4,9 l/100 km a mogło być niższe
    ..no i taki był plan chipsa....oprócz oczywiście zwiększenia dynamiki i radochy z jazdy
    chipp...hip..hurra!!!
    http://www.gcstuning.pl/
     
  4. Avatar surmi86

    surmi86 napisał:
    Cytat Napisał Landor
    Ja proponuję zrobić chipa do Twojej 80-tki. Nawet jeśli masz turbinę bez zmiennej geometrii łopatek to niczemu nie przeszkadza.
    Ja w swoim 115 konnym też mam stałą geometrię łopatek turbiny i proszę co wyszło:

    Obrazek.

    Auto ma przejechane 200 tysięcy
    Ile zapałciłeś za całą operację?
     
  5. Rafi NS napisał:
    No minęło troszkę czasu od założenia przeze mnie tego tematu, i dzięki wielkie za wszystkie Wasze posty. Dziś byłem w Kraku w V-techu i chłopaki zrobili fajną robotę Stilaczek seryjnie miał 80 KM i chyba 195 nM, tydzień temu założyłem InterCooler ze 115-tki i po pierwszym teście na hamowni Autko miało już 90 KM i aż 240 nM. Gość z V-techu powiedział że to bardzo fajny wynik i że postarają się coś fajnego z tego zrobić 2 godziny później moje Stilo miało już 118 KM i 279 nM. Różnica jest odczuwalna i mogę polecić każdemu kto ma seryjną 80-tkę, pod warunkiem założenia przed chipem IC
    Nawet nie chcę myśleć co by było jak miałbym w serii 115 KM, bo z tej wyciągają ok 150 KM. POZDRAWIAM
     
  6. MiNiS napisał:
    a ile zapłaciłeś za całość tan IC + Chiptuning?
     
  7. Rafi NS napisał:
    IC 350 zł za komplet na Allegro + robocizna 150 zł, a sam chip w promocji "chipowanie na śniadanie" 1035 zł pozdro
     
  8. MiNiS napisał:
    a możesz powiedziueć jak wygląda spalanie po chipie? slyszalem ze jest lepiej, jak tak to o ile i tak wogole to chptuning mozna zrobić na zagazowanym silniku?

    Ja mam stilona 1,2 i też myśle nad chipem bo nie dosc ze spala mi kolo 7,5-8l benki to jeszcze dośc zamulony
     
  9. Avatar byrrt

    byrrt napisał:
    Cytat Napisał MiNiS Zobacz post
    Ja mam stilona 1,2 i też myśle nad chipem bo nie dosc ze spala mi kolo 7,5-8l benki to jeszcze dośc zamulony
    Kolego chyba nie wiesz o czym piszesz.. W wolnossącej benzynie to sobie możesz zrobić inny dolot, inny wydech i właściwie z prostszych rzeczy to tylko tyle..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT
     
  10. Rafi NS napisał:
    Powracam Panowie do tematu mojego Stilaka. Po Chipie z seryjnych 80KM na 118 KM i momencie 279 NM autko naprawdę fajnie jedzie, ale jeszcze nie minął miesiąc odkąd ma 118 KM a zauważam że czasem mi ślizgnie sprzęgło gdy np. nagle depnę mu na jakimkolwiek biegu i słyszę że obroty rosną a autko nie ciągnie bo sprzęgło ślizga. Doradźcie mi co z tym fantem zrobić, bo jak już kiedyś pisałem sprzęgło wymieniałem zaraz po kupnie samochodu przy przebiegu 94 tyś km, teraz mam 124 tyś km i już by padło po 30 tyś km? Jeśli będzie coraz gorzej to będę musiał je wymienić (choć wolałbym zrobić to dopiero po zimie) tylko na jakie? Czy można założyć do niego teraz sprzęgło od seryjnej 115-tki czy to też będzie za słabe i czy w ogóle spasuje i czy różni się wytrzymałością od 80-tki ? Czy mogę wymienić tylko np. docisk i tarczę jak ostatnio (tzn. 30 tyś km temu) ? Czy dwumasę również, o ile ją mam bo w sumie to nie wiem. Proszę o poradę bardziej doświadczonych kolegów. Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez Rafi NS ; 22-09-2013 o 23:03
     
  11. zima211 napisał:
    Jestem pod wrażeniem, że z 80 KM można wycisnąć 118. Posiadam też STILO z takim silnikiem i coraz bardziej skłaniam się do takiego moda. Co do dwumasy to w wersji 80 KM też jest bo po zakupie swojego STILO wymieniałem sprzęgło i dwumas. Co do reszty pewnie starsi wyjadacze forum Ci pomogą. Może po prostu tak jak piszesz będziesz musiał wymienić sprzęgło na takie z wersji 115 konnej.
     
  12. Rafi NS napisał:
    Przez ostatnie dni intensywnie testuje sprzęgiełko w Stilaku i zauważam że zaczyna ślizgać na niskich obrotach i na wyższym biegu jak wcisnę naglę pedał gazu, czyli np. mam 1500 obr na trójce nagle deptam i w momencie jak już zaczyna silnik "ciągnąć" i powinien super przyspieszać to wtedy ślizga Przy okazji ponawiam pytanie odnośnie spasowania sprzęgła ze 115 tki do mojej już pseudo 80 tki ? pozdro
     
  13. Avatar irqus

    irqus napisał:
    Rzuciłem okiem an allegro i z tego co widze to 115 ma średnicę tarczy 235 mm, a 80 228,6 musisz dokłądnie porównać średnicę i ilość zębów niby do 80 pasuję ze 100 konnego SPRZĘGŁO ALFA ROMEO 147 DOBLO STILO 1.9JTD VALEO (3574936552) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. SPRZĘGŁO FIAT STILO '01- 1.9 D MULTIJET JTD VALEO (3557026216) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Widzę że nawet ze 120 multijeta niby pasuję. posprawdzaj parametry i zobaczysz.
     
  14. Rafi NS napisał:
    Stilo CHIP.jpg

    Tak to mniej więcej wygląda na wykresach

    W necie dużo pisze na temat Cinka (CINSOFT) i Widziałem na jego stronce że już robił taki re-map w Stilo 1.9 JTD 80KM.......

    CINEK JEŚLI TAM JESTEŚ, PROSZĘ NAPISZ MI JAKIE SPRZĘGŁO PRZY OBECNYCH PARAMETRACH MOGĘ ZAMONTOWAĆ W MOIM STILAKU ???
    Ostatnio edytowane przez Rafi NS ; 16-10-2013 o 23:49
     
  15. Avatar irqus

    irqus napisał:
    Napisz do niego na Klub Fiat Stilo bądź skontaktuj sie wg stry internetowej jego.
     
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.