Stuki z rozrusznika podczas zapalania

Temat: Stuki z rozrusznika podczas zapalania

  1. Avatar krowka1978

    krowka1978 napisał:
    Cytat Napisał Rafal79 Zobacz post
    am ten akumulator Exide - czy jest możliwość diagnozy czy jest od uszkodzony?
    Tak, jest możliwość. W związku z tym, że moje możliwości się wyczerpały, analizują go w ASO - procedura ładowania, potem 24h spoczynku, pomiar i potwierdzenie lub nie uszkodzenia. Według sprztu, który mam, mogę powiedzieć, że jest uszkodzony, ale ASO musi zrobić całą procedurę. Niestety testery akumulatorów mówią tylko - "Doładuj, akumulator dobry", a akumulator nie ładuje się do końca.
     

  2. Avatar Rafal79

    Rafal79 napisał:
    W takim razie krowka1978 analizując mój przypadek ( post w zakładce 500L) czy możesz się wypowiedzieć czy np. taki wadliwy akumulator mógłby powodować w mojej 500l takie cyrki z obrotami? dzięki
     
  3. Avatar alexander_Felix

    alexander_Felix napisał:
    U mnie stuki wróciły po 24 godzinach. Cuda wianki. Jade za 2 tygodnie na wymianę wiatraka od nawiewu, bo poszło łożysko i wtedy chyba go zostawię na dłużej. Mam też strasznie dziwne dźwięki przy zmianie biegów gdy skręcam koła - tak jakby pykanie.
     
  4. IgorRz napisał:
    Dzisiaj to kulki pięknie zagrały z rana.. szkoda że filmu nie nagrałem...
     
  5. IgorRz napisał:
    Dzisiaj z rana... wyposazony w Gopro i telefon włączam nagrywanie ( bo minus mocny na zewnątrz więc kulki na bank zagrają ) ... odpalam... i... NIC ... kurła... nie zagrało nic
     
  6. Avatar brylancik13

    brylancik13 napisał:
    Jak to nie zagrało? Toż to awaria Tipo, czym prędzej do ASO, bo jutro już możesz nie odpalić jak sie całkowicie garnek zepsuje
     
  7. MalcolmX napisał:
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Niestety testery akumulatorów mówią tylko - "Doładuj, akumulator dobry", a akumulator nie ładuje się do końca.
    zależy jakie
    ja ostatnio nabyłem za 150 zł Ancel BA101 - bardzo fajny:
    https://youtu.be/dRp-tw-kKi4

    Pokazuje w teście podstawowym jakość i poziom naładowania w procentach.
     
  8. Avatar krowka1978

    krowka1978 napisał:
    Cytat Napisał MalcolmX Zobacz post
    zależy jakie
    ja ostatnio nabyłem za 150 zł Ancel BA101 - bardzo fajny:
    https://youtu.be/dRp-tw-kKi4

    Pokazuje w teście podstawowym jakość i poziom naładowania w procentach.
    W moim akumulatorze (niecałe dwa lata), który już leży na złomie, też dobrze testery pokazywały (Midtronics i Magnetti Marelli), a dodatkowa diagnostyka elektrolitu, poziomów ładowania, samorozładowania itd. pokazały co innego
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 24-03-2018 o 12:27
     
  9. MalcolmX napisał:
    ciekawe, choć testery, które wymieniłeś nie posiadały testu ładowania i samorozładowania?
    w/w posiada te testy
     
  10. Avatar krowka1978

    krowka1978 napisał:
    Cytat Napisał MalcolmX Zobacz post
    ciekawe, choć testery, które wymieniłeś nie posiadały testu ładowania i samorozładowania?
    w/w posiada te testy
    Na sprawdzenie akumulatora, jeśli jest coś z nim nie tak, potrzeba minimum trzech dni. Testery wykrywają kompletne szroty. Akumulator, który wyleciał, "nie chciał" naładować się powyżej 80%, do tego łapał zworę w ujemnych temperaturach, co skutkowało chwilowym spadkiem napięcia nawet do 4V w czasie jazdy - taką wartość zapamiętała centralka blokady kierownicy. Akumulator po włączeniu zapłonu szybko się rozładowywał. Przez tydzień po testach prąd rozruchowy zdegradował się z 600A do 520A, co ciekawe tester pokazał wtedy 100% naładowania. Nowy ma prąd rozruchowy 690A, deklarowany z naklejki 620A. Po tygodniu brak błędów magistrali CAN.
    Nie wnikałem jakie algorytmy mają testery, podawały parametry żywotności, napięcia, stanu naładowania, stanu akumulatora. Midtronics z ASO był testerem, którego FCA wymaga przy testowaniu akumulatorów, jak i ładowarka Ctek MXS 10 FCA, którą próbowano akumulator naładować.
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 24-03-2018 o 15:11
     
  11. kammar napisał:
    Odświeżę temat, ponad pół roku ciszy w temacie, czy ktoś doszedł do jakichś nowych wniosków w sprawie tego stuknięcia przy odpaleniu?

    Przede mną dopiero pierwsza zima, sporadycznie o poranku zaczął pojawiać się ten pojedynczy stuk o którym mnóstwo osób pisze. Chwała Wam za to, że niektórym chciało się wrzucić filmiki w neta bo przekonałem się, że nie tylko u mnie problem występuje
    Przynajmniej wiem żeby się tym jakoś szczególnie nie przejmować...
     
  12. Avatar tedybear

    tedybear napisał:
    Nie przejmuj się. Ja mam to dwa lata i audio jeździ, rozrusznik działa, odpala od pierwszego strzała. Nie martw się I ciesz się z jazdy
     
  13. IT_spec napisał:
    U mnie jeszcze nie stukało tej jesieni
    Był Poldek 1.6 GLI 1996 + LPG power
    Jest Tipo HB 1.4
     
  14. Avatar slawcio74

    slawcio74 napisał:
    Będzie to moja 3 zima, stukało , stuknęło wczoraj i stukać będzie... taki urok. To nie może być nic poważnego . Według mnie to naprężenia wydechu , Pewnego razu z rana , przed uruchomieniem złapałem za wydech , porządnie szarpnąłem i wiecie co ... uzyskałem ten sam dźwięk ! . Mam wrażenie że to wewnątrz któregoś z tłumików , naprężenia, choć zapewne tak nie powinno być ale na nic tonie wpływa . Pierdoła.
    Ostatnio edytowane przez slawcio74 ; 23-11-2018 o 22:29
    FIAT TIPO 1,4 95KM w kolorze włoskich lodów Gelato
     
  15. FiatPrime napisał:
    Cytat Napisał tedybear Zobacz post
    Nie martw się I ciesz się z jazdy
    Nie martw się i ciesz się,że jeździ.

    Bardziej pasuje
     
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.