Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2009
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    233
    Auto
    Peugeot 206

    [ukł. zapłonowy] Cewka-proszę o radę...

    Witam, myślałem że mam dziurawy tłumik a to się okazało że prawdopodbnie cewka padła...;/ (jedna ze świec kompletnie sucha jest;/)

    wymieniłem kable WN i świece(pali na trzy gary (drugi gar od lewej nie pali - sucho jest)

    są dwie cewki 2 gniazda na jednej

    Czy jak będę kupował to mogę kupić innej firmy niż była?

    bo teraz są dwie magnetii marelli i jedna kosztuje 700zł;/ a są takie za 150zł

    czy jeżeli będzie jakaś i magneti to nie będzie problemu?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Nie będzie żadnego problemu, jeśli kupisz zamiennik.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  4. #3
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,361
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Lub kup z innego auta, ale nowa to zawsze nowa.

    Przed kupnem możesz sprawdzić rezystancję obwodu wtórnego i pierwotnego. Weź sprawdź tą dobrą co masz, a w sklepie jak będziesz kupował sprawdź ile ta nowa ma. Powinny mieć w podobnej tolerancji.

    Wtórny to tam, gdzie wychodzą fajki na świece, a pierwotny to tam gdzie wpinasz przewód od ECU.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2009
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    233
    Auto
    Peugeot 206
    A czy wchodzi w grę zamiana miejscami cewek?? bo na 100% nie jestem pewien że to będzie cewka - ale jeśli nie ma iskry na świecy tzn według mnie cewka

  6. #5
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,361
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Możesz podmienić i wtedy się przekonasz.

    Mówimy o silniku 1.4, tak? Bo w 1.6 masz zespoloną cewkę. Też są dwie, ale są w monobloku.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2009
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    233
    Auto
    Peugeot 206
    tak 1.4 8v

    miszko, wziąłem miernik, baterię

    i podłączyłem
    bateria-ZABKA-miernik-kabel do jednego z wtórników i żabka druga w pierwotnik o dziwo prąd krąży;/
    w dwóch gniazdach od fajek i złącza jest prąd bo miernik pokazuje...

    czasami po przegazówce ostrej zapala się na chwilę lampka od wtrysku... i znika..

  8. #7
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,361
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    A nie masz multimetru, takiego prostego jak na foto?

    Nie musisz podawać prądu. Sprawdź rezystancję na obwodach po stronie wtórnej (tam gdzie fajki do świec).
    Zmierz rezystancję. Obydwie cewki powinny mieć podobne wartości.

    Co do kontrolki, pewnie zapala się jak wypada Ci zapłon. Sprawdź rezystancję na wtórnym obwodzie, coś już może Ci powiem.
    Co do podmiany, to myślałem raczej o podmiance z innego auta, miejscami jak zamienisz to chmmm jedynie się dowiesz jeżeli użyjesz tych samych kabli i świeć, że to problem z cewką
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2009
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    233
    Auto
    Peugeot 206
    Sprawdzone-cewka padła... w poniedziałek się kupi i będzie git..


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 03-08-2009, 13:30
  2. [ukł. zapłonowy] jakie świeczki do turbo???
    Napisany przez bobik na forum Coupe
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 10-10-2008, 12:26
  3. [ukł. zapłonowy] Wymiana linki gazu w seicento
    Napisany przez lubama na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 12-08-2008, 19:48
  4. Zakup Marea Weekend 1,9 JTD - proszę o pomaoc
    Napisany przez KAAZ na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 31-07-2008, 20:48
  5. [ukł. zapłonowy] świece żarowe
    Napisany przez bercik1965 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 12-07-2008, 22:11

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

gdzie sie znajduje cewka w fiacie siena

fiat 1.4 cewka zespolona

wymiana_linki_gazu_w_seicento

brak iskry fiat siena 1.4

problem z cewka fiat siena

jak sprawdzic cewke zaplonowa palio

siena problem cewka

cewki zaplonowe jak sprawdzic siena palio

brak iskry na swiecy cewka zespolona

cewka siena

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl