Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 3 z 3
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 luty 2013
    Skąd
    LKS
    Postów
    51
    Auto
    1.6 16V
    Rocznik
    1998

    Problem z odpalaniem na ciepłym silniku... 1.6 16V

    Od jakiegoś czasu Hiena coraz gorzej odpala na ciepłym, trzeba wcisnąć do oporu pedał gazu i kręcić rozrusznikiem. Zachowuje się jakby silnik był zalany...
    Dzieje się tak na LPG i na noPb, identycznie po tym jak zgasi się ja na LPG jak i na noPb, nic nie zmienia też to, że zakręci się zawór LPG, wypali LPG i zgasi na Pb.
    Na zimnym pali od strzała.

    Co zrobione:
    1. kable WN, świece, cewka, membrany parownika - nowe
    2. sprawdzony czujnik położenia wału - rezystencja ~1300Ohm, a więc porównywalnie do nowego (mierzone na ciepłym).
    3. krokowiec Pb i LPG czyszczone
    4. odpięcie mapsensora nic nie zmienia

    Już zepchnąć do rzeki czy może jeszcze dać jej szansę?
    Jazda po znachoro-mechanikach średnio uśmiecha się, żeby nie podwajać jej wartości.
    Kabla i interfejsu do podpięcia się do kompa nie mam i szczerze powiedziawszy nie wiem czy jakikolwiek znajdę, który połączyłby się z tym archaicznym kompem w Sienie.

    Drugi problem, być może związany z pierwszym, to stosunkowo duże zużycie paliwa... w granicach 11l LPG/ 100km w trybie 80/20 trasa/miasto.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2012
    Skąd
    Legnica
    Wiek
    31
    Postów
    158
    Auto
    Bravo 1.6 16V 103 KM
    Rocznik
    2001
    azure nikt nie lubi płacić mechanikom, za postawienie diagnozy, ale teoretycznie wykluczyłeś już układ zapłonowy (przy założeniu że nowe elementy są 100% sprawne), nie jest to raczej problem wtrysków bo raczej wszystkie 8 na raz nie padły. Gdy już auto zapali, jeździ normalnie? płynnie przyśpiesza? kangurzy?

    Spróbuj namierzyć kogoś na forum z laptopem, albo zdecyduj się na diagnostykę w jakimś dobrym warsztacie

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 luty 2013
    Skąd
    LKS
    Postów
    51
    Auto
    1.6 16V
    Rocznik
    1998
    Cytat Napisał Mad_Maxs Zobacz post
    azure nikt nie lubi płacić mechanikom, za postawienie diagnozy, ale teoretycznie wykluczyłeś już układ zapłonowy (przy założeniu że nowe elementy są 100% sprawne), nie jest to raczej problem wtrysków bo raczej wszystkie 8 na raz nie padły. Gdy już auto zapali, jeździ normalnie? płynnie przyśpiesza? kangurzy?

    Spróbuj namierzyć kogoś na forum z laptopem, albo zdecyduj się na diagnostykę w jakimś dobrym warsztacie


    To nie tyle chodzi o to, że nie chcę płacić mechanikowi. Tylko nie mam w okolicy nikogo (albo nie wiem, że mam), kto miałby
    1. czym podpiąć się do tego prehistoryka
    2. podjąłby się tematu bez wywalania kosmicznej kwoty za usługę
    3. chciałby to zrobić (większość jak widzi 17 letnie auto to boi się tematu, bo to nigdy niewiadomo co wyskoczy... a pewniejszy zarobek ma np. na wymianie rozrządu).

    LPG to II generacja, więc są 4 wtryski benzynowe.
    Jak odpali jeździ prawidłowo, moc ma i rozwija ją płynnie, sprężanie w granicach normy.


 

Podobne tematy

  1. Problem z odpalaniem w ciepłe dni
    Napisany przez sokluk na forum Croma
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 07-06-2015, 22:54
  2. Problem z mocą na ciepłym silniku
    Napisany przez mjetek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 01-04-2014, 15:07
  3. Problem z odpalaniem na zimnym jak i na ciepłym silniku
    Napisany przez Grubcio63 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 01-06-2012, 17:05
  4. problem z odpaleniem na zimnym i ciepłym silniku
    Napisany przez slimek83 na forum Uno
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 19-03-2012, 19:38
  5. problem z odpalaniem na ciepłym silniku
    Napisany przez tomrs6 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 11-01-2010, 10:37

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl