Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 23
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 maj 2011
    Skąd
    zgierz
    Postów
    10
    Auto
    Palio

    Pomocy Palio 2002 r 1.2 nie chce odpalić, brak prądu

    Witam
    Dziś wymieniłem sprzęgło w moim palio wszystko złozyłem do kupy. Podłączyłem akume przekręcam akume, nie wyświetla się przebieg na liczniku, nie można włączyć świateł, poprostu brak prądu. Co się mogło stać Prosze o pomoc. Rozrusznik kręci itd ale nie odpala/



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2009
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    233
    Auto
    Peugeot 206
    Sprawdź czy nie urwałeś kabla na rozruszniku(rozrusznik->altek) bądź zdechł Ci częściowo aku.. najgrosza wersja to że masz gdzieś zwarcie i dlatego znikł przebieg..

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 maj 2011
    Skąd
    zgierz
    Postów
    10
    Auto
    Palio
    Ale nawet nie działają światła: dlugie, krótkie, awaryjne, po przekręceniu stacyjki nie ma żadnych kontrolek. Wygląda na to jakby kabel nie był podłączony gdzieś. Czy polączenie rozrusznika spowodowalo by takie skutki. Prędzej by rozrusznik nie kręcił.

    aukumulatr jest dobry bo biore z innego auta i jest dobrze

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2009
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    233
    Auto
    Peugeot 206
    albo żeś nie podłączył którejś kostki albo gdzieś masz zwarcie..

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 maj 2011
    Skąd
    zgierz
    Postów
    10
    Auto
    Palio
    Cytat Napisał tomxx
    albo żeś nie podłączył którejś kostki albo gdzieś masz zwarcie..

    Praktycznie odpiołem tylko 2 kostki. wszystko jest podlączone dobrze.

    Już mi ręce opadają......

    Dziwi mnie fakt że nie działają światła. Wogóle pali się cały czas przcisk awaryjnych świateł, nawet po wyjęciu kluczyka.

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2009
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    233
    Auto
    Peugeot 206
    to na bank masz gdzieś zwarcie...

    [size=2][ Dodano: 2011-06-01, 07:56 ][/size]
    Jeszcze jedna myśl - nie pomyliłem klem? + z minusem ? albo odwrotnie aku nie wstawiłeś?

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 maj 2011
    Skąd
    zgierz
    Postów
    10
    Auto
    Palio
    Cytat Napisał tomxx
    to na bank masz gdzieś zwarcie...

    [size=2][ Dodano: 2011-06-01, 07:56 ][/size]
    Jeszcze jedna myśl - nie pomyliłem klem? + z minusem ? albo odwrotnie aku nie wstawiłeś?

    Nie napewno nie pomyliłem klem.

    Auto było kiedyś po stłuczce i już nie ma poduszki kierowcy i ciągle pali się kontrolka poduszki, może to ma coś wspólnego? A teraz po przekręceniu stacyjki świeci się tylko kontrolka poduszki nic więcej.

    I tak jak wspomniałem nie działają awaryjne, i światła, po przekręceniu włącznika świateł zapala się lewa pozycja z tyłu i przodu i nic więcej.

    Po przekręceniu stacyjki słychać tylko ustawianie sie przepustnicy.

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2009
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    233
    Auto
    Peugeot 206
    Masz dwa wyjścia:
    Odepnij klemy na 24h... tzw. reset kompa...

    drugie wyjście :
    bierzemy zapas (moze immo się zesrało)

    trzecie które biorę jako ostatnie pod uwagę:

    zwalił ci się ECU... albo szlag trafił kable od kompa czy cuś w tych okolicach..


    słuchaj teraz mnie świta po głowie - Regulator napięcia w alternatorze...


    jak potrafisz rozbierz kolumnę kierowniczą (z osłony i sprawdź podłączenie kostki stacyjka i dalej)

    bo co bądź zrobiłeś zwarcie i poszedł sie srać komp..

    jak zakładałeś klemy - prawa a dalej lewa? czy na odwrót ? bo jak na odwrót to na bank to co wyżej

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 maj 2011
    Skąd
    zgierz
    Postów
    10
    Auto
    Palio
    Cytat Napisał tomxx
    Masz dwa wyjścia:
    Odepnij klemy na 24h... tzw. reset kompa...


    drugie wyjście :
    bierzemy zapas (moze immo się zesrało)

    trzecie które biorę jako ostatnie pod uwagę:

    zwalił ci się ECU... albo szlag trafił kable od kompa czy cuś w tych okolicach..


    słuchaj teraz mnie świta po głowie - Regulator napięcia w alternatorze...


    jak potrafisz rozbierz kolumnę kierowniczą (z osłony i sprawdź podłączenie kostki stacyjka i dalej)

    bo co bądź zrobiłeś zwarcie i poszedł sie srać komp..

    jak zakładałeś klemy - prawa a dalej lewa? czy na odwrót ? bo jak na odwrót to na bank to co wyżej
    Auto przez całą noc stało z odłączonym akumulatorem i rano po podłączeniu znów to samo.

    Kolumne kierowniczą rozebrałem, wszystkie wtyczki od nowa powkładałem itd. Jak również wszystkie bezpieczniki, przekaźniki, i wtyczki w skrzynce bezpieczników też od nowa pozapinałem.

    A wogóle gdzie jest główny komputer ? Bo nie mogę go znaleść.


    Z podłączeniem klem nigdy w żadnym aucie jakoś nie zwracalem uwagi przy podłączaniu akumulatora i nigdy nic sie nie dzialo.
    Po wczytaniu w google znalazłem że powinno podłączać się tak:

    W samochodach z komputerami, pełną elektronikom zaciąga się zawsze najpierw (- ) potem (+) a podłącza na odwrót najpierw (+) a potem (-)

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2009
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    233
    Auto
    Peugeot 206
    Rozmawiałem z wodzem(miszko) na szybko i podpowiedział taką rzecz....
    tak jakby nie bylo napiecia do komputera
    na skrzyni jest masa, jak dobrze pamietam taka tasiemka do ramy spieta mogl zapomkniec, albo zle skrecic

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 maj 2011
    Skąd
    zgierz
    Postów
    10
    Auto
    Palio
    Styki masy na skrzyni, styki masy które znajdują sie na lewej podłóżnicy gdzie schodzi się większość przewodów masowych to w pierwszej kolejności czyściłem i od nowa podłączałem.

    Zrobiłem nawet taki myk, mówiłeś o tym że rozrusznik lub alternator może być przyczyną.
    Rozebrałem klemy i odłączyłem przewód napięciowy który idzie do rozrusznika i alternatora i podłączyłem tylko plusowy na skrzynkę bezpieczników pod maską i masę. Zachowanie poprzekręceniu kluczyka dalej było takie samo. Wiec chyba mozna wykluczyć alternator i rozrusznik.

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2009
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    233
    Auto
    Peugeot 206
    Mi się pomysły skończyły...
    ew. że wyczep radio z kostek, żarówki wszystkie (nawet lampki w środku) tzn wszystkie takie odbiorniki prądu...

    bo albo masz zwarcie albo ECU-który jest po stronie pasażera jak się położysz na podłodze widać na ścianie metalowe takie coś- dostał zwarcia i koniec...

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 maj 2011
    Skąd
    zgierz
    Postów
    10
    Auto
    Palio
    Cytat Napisał tomxx
    Mi się pomysły skończyły...
    ew. że wyczep radio z kostek, żarówki wszystkie (nawet lampki w środku) tzn wszystkie takie odbiorniki prądu...

    bo albo masz zwarcie albo ECU-który jest po stronie pasażera jak się położysz na podłodze widać na ścianie metalowe takie coś- dostał zwarcia i koniec...
    Ja mam taki komputer jak w tej aukcji http://allegro.pl/fiat-palio-ii-1-2-...639930227.html nad przepustnicą, poszukam jeszcze po stronie pasażera kompa. Po odpięciu go i podłączeniu akumy dalej takie same efekty są. Faktycznie musi być gdzieś zwarcie, dziś bede szukał w okolicach alternatora i rozrusznika i będe czyścił styki może coś pomorze.

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    19 maj 2009
    Skąd
    WARSZAWA
    Postów
    369
    Auto
    SIENA 1,4 GT :) Była :( teraz Alfa Romeo 159 1,9 JTDm
    Rocznik
    05.2015
    Kolego sprawdź bezpieczniki pod maską, miałem coś podobnego w sejaku, wszystko chodziło tylko brakowało prądu na palecie bezpieczników w środku samochodu. Po za tym sprawdź połączenie masy na klemie może się kabelek nadwyrężył...

  16. #15
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,578
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    kwestię gryzoni (przegryzionych kabli) wykluczyliśmy?


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. potrzebuje pomocy-sprzęgło czy skrzynia biegów?
    Napisany przez artur 2310 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 15-12-2018, 01:31
  2. [silnik] Palio niskie obroty
    Napisany przez Doktor na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 21-10-2009, 20:14
  3. Pomocy!! Nie działa obrotomierz
    Napisany przez maciek638 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 09-09-2008, 20:34
  4. Problem z xenonami Pomocy !!
    Napisany przez Brolli na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 29-03-2008, 11:46
  5. [PDF] Siena, Palio
    Napisany przez miszko na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 15-01-2008, 11:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

niechce zapalic fiat palio

fiat panda nie chce odpalic

reset komputera fiat palio 1.2

fiat palio po nocy nie odpala

fait palio nie chce odpalic

brak napiecia fiat niechce odpalic

fiat siena 1.2 nie odpala

palio 2002 r

fiat palio klemy zwarcie

fiat palio bk pradu po zaplonie

fiatklubpolska.pl pomocy-palio-2002-r-1-2-nie-chce-odpalic-brak-pradu-12345

brak zasilania na stacyjce panda

fiat palio rozrusznik brak zasilania

calkowity brak zasilania w.samochodzie

panda brak pradu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl