Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 kwiecień 2010
    Skąd
    Jarosław
    Wiek
    31
    Postów
    316
    Auto
    Palio Weekend 1.2 + LPG
    Rocznik
    1998

    Palio 1.2 brak zapłonu

    Jak w temacie, nie mogę odpalić mojego fiata ... Dość to dziwne bo wczoraj objechałem ok 50km i podczas ruszania zgasł mi silnik no i przy próbie uruchomienia go przekręciłem klucz i ... nic. Zero reakcji kontrolki się świecą a rozrusznik nie kręci w ogóle co ciekawsze odpaliłem auto na "pych" i odstawiłem pod dom. Po ok 3 godzinach przekręcam klucz i auto odpala normalnie. Nie wiem czy to ma coś wspólnego z tym odpaleniem ale od jakichś 2 tyg. wcześniej przy uruchomieniu zimnego silnika jakby nie działało ssanie bo obroty były na poziomie ok. 1000 i mniej. Pomocyyyy !!!!



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Jeżeli rozrusznik nie kręci to możliwe, że padł elektromagnes (tzw. automat). Wpierw przyjrzałbym się instalacji do rozrusznika i sprawdził czy dochodzi prąd na wzbudzenie rozrusznika (najcieńszy kabelek jaki dochodzi do rozrusznika, a dokładniej do elektromagnesu).
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 kwiecień 2010
    Skąd
    Jarosław
    Wiek
    31
    Postów
    316
    Auto
    Palio Weekend 1.2 + LPG
    Rocznik
    1998
    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    Jeżeli rozrusznik nie kręci to możliwe, że padł elektromagnes (tzw. automat). Wpierw przyjrzałbym się instalacji do rozrusznika i sprawdził czy dochodzi prąd na wzbudzenie rozrusznika (najcieńszy kabelek jaki dochodzi do rozrusznika, a dokładniej do elektromagnesu).
    aha a powiedz wiesz może w której części silnika szukać tego ustrojstwa (rozrusznika)? Nooo i oczywiście czy w warunkach przydomowych a raczej przyblokowych można to samemu naprawić?

  5. #4
    Ali
    Ali jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2011
    Skąd
    Tczew
    Postów
    96
    Auto
    Palio1.6 16V "Hitlerek" - Sprzedany 14.11.11r, BMW E91, Ford Mondeo 1.8TD
    Tak kolego, albo padł ci elektromagnes,albo jest problem z masa na rozruszniku lub tez po prostu padł ci cały.
    Mnie kosztowało to 100 zł u mechanika.
    Samemu tez można to ogarnąć, ale jest kupa zabawy. Słaby dostęp. Bez kanału się nie obędzie.
    Podczas naprawy zalecam wymianę szczotek rozrusznika. (koszt ok 30-40 zł)
    Gips-Bud , usługi budowlane.

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 kwiecień 2010
    Skąd
    Jarosław
    Wiek
    31
    Postów
    316
    Auto
    Palio Weekend 1.2 + LPG
    Rocznik
    1998
    nie wiem czy ma to coś do znaczenia ale u jednego z mechaników przewinęła się teza odnośnie uszkodzenia kostki zapłonu (?) przy stacyjce. Kilka tygodni temu wymieniałem pająka w kierownicy i może to z tym związane? Próbowałem odpalić samochód na kablach rozruchowych z drugim samochodem żeby wykluczyć padnięcie baterii ale to chyba nie wina aku bo auto nadal nie kręciło. Odpaliłem na pych przejeździłem całe miasto wzdłuż i wszerz w poszukiwaniu warsztatu i samochód za każdym razem odpalał bez problemu bez zacięcia. Nie rozumiem już tego jest to możliwe żeby rozrusznik czy jego elektromagnes się tak blokował "okazyjnie"?

  7. #6
    Ali
    Ali jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2011
    Skąd
    Tczew
    Postów
    96
    Auto
    Palio1.6 16V "Hitlerek" - Sprzedany 14.11.11r, BMW E91, Ford Mondeo 1.8TD
    Cytat Napisał Kamciu86 Zobacz post
    jest to możliwe żeby rozrusznik czy jego elektromagnes się tak blokował "okazyjnie"?
    Tak. Oczywiście.
    Co do zmiany pająka.... Jeśli postępowałeś zgodnie z instruktarzem lub wymianę robiła osoba kompetentna, to nie uważam aby można było coś spartolić w złączeniu kostek ze sobą.
    Nie ma co kombinować i myśleć, tylko zabieraj się za rozrusznik czym szybciej. Odpalanie na "pych" ma negatywny wpływ na rozrząd.
    Gips-Bud , usługi budowlane.

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 kwiecień 2010
    Skąd
    Jarosław
    Wiek
    31
    Postów
    316
    Auto
    Palio Weekend 1.2 + LPG
    Rocznik
    1998
    Samochód jest już na warsztacie u znajomego i jutro mam go już odebrać, wielkie dzięki za wybawienie z opresji pozdrawiam


 

Podobne tematy

  1. Otwieranie szyb bez zapłonu
    Napisany przez damian150 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 29-05-2011, 19:17
  2. Blokada zapłonu
    Napisany przez bomi na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 20-03-2011, 02:28
  3. Wyciek oleju z wałka rozrządu od strony zapłonu.
    Napisany przez Arash0997 na forum Punto
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 07-04-2010, 08:31
  4. [ukł. zapłonowy] brak iskry fiat palio weekend 1,2 B+G rok 9
    Napisany przez tyka323 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 02-05-2009, 10:23
  5. kontrolka zapłonu się zapala
    Napisany przez lehoo84 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 13-03-2009, 19:44

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat siena 1.2 brak iskry

fiat palio weekend 1.2 nie kreci rozrusznik

palio weekend 1.2 brak iskry

fiat palio wekend 1.2 brak iskry

fiat palio 1.2 16v rozruszniki

fiat palio weekend 1.2 16 nie pali

rozrusznik fiat palio weekend 1.2 cena

fiat palio weekend nie odpala nie kreci

palio weekend brak iskry

palio 1.2 16v rozrusznik

cena rozrusznika w palio 1 2

palio weekend rozrusznik keci ale nie odpala

fiat palio 1.2 nie ma iskry

rozrusznik fiat palio 1.2

szczotki do rozrusznika fiat palio weekend 1.2

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl