Dylemat - czy w nią inwestować na poważnie.

Temat: Dylemat - czy w nią inwestować na poważnie.

  1. Thundercat napisał:
    ja 2 lata temu też to robiłem, ja robiłem u pana Mietka i wyszło trochę ponad 1500zł. niestety już po roku na nadkolach wyszła rdza ( mimo że wcześniej nie było jej widać) a ostatnio jak podnosiłem żeby zmienić opony z jednej strony ciężko było znaleźć miejsce żeby dało się podnośnik podstawić. To dopiero strata kasy.
    Jeśli masz w planach użytkować ten samochód to wkładaj kasę zrób porządnie, bo za 10000 tyś też kupisz stary samochód w który ciągle będzie trzeba wkładać kasę.

    Moje palio ma u mnie dożywocie, mimo ze nie planuje już takiej kasy w niego wkładać, ale jest w rodzinie od nowości i wiem co mam, a że kasę wole inwestować w moto, to jeżdżę starym palio
     

  2. Avatar byrrt

    byrrt napisał:
    Cytat Napisał Thundercat Zobacz post
    bo za 10000 tyś też kupisz stary samochód w który ciągle będzie trzeba wkładać kasę.
    Za 10 tyś można kupić już coś uczciwego na parę latek.. No chyba, że celujemy w Stilo 2005 JTD na full wypasie za 10 tyś to potem takie są problemy
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT
     
  3. Avatar pawcio126

    pawcio126 napisał:
    To jest tak, że w tym temacie każdy będzie miał inne zdanie.
    Jednemu by szkoda było ładować w to 10k, a drugiemu nie.

    Ja osobiście za 10k bym celował w inne auto, i nie w Fiata.

    Po prostu to jest osobista decyzja właściciela, i raczej nikt nie będzie za niego tutaj decydował co ma zrobić, a co nie, bo raczej on już sam wie co postanowi, oddając auto do lakiernika
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]
     
  4. Avatar mielinski

    mielinski napisał:
    Może jakimś wyznacznikiem w podjęciu decyzji i dobraniu warsztatu będzie to, ile ja zapłaciłem za robotę w mojej ok. 2 lata temu. Mam powiedzmy zaprzyjaźnione ASO Fiata w Częstochowie i za oba progi, dużą część podłogi, jeden sierp z tyłu z lakierowaniem i wszystkie nadkola metalowe, gdzie je brała rdza plus kawałek blachy na tylnym pasie zapłaciłem 2200PLN. To już jest łączny koszt, od wstawienia auta, do wyjechania zrobionym. Do tego oczywiście cała blacha w miejscu napraw pokryta "czymś białym", a na to kompozycja asfaltowa, czy też Bitex jak kto woli :-). Już druga zima mija, miesiąc temu byłem wymienić kółka na zimowe i bez problemu wisi na podnośniku na progach, podparta w fabrycznych miejscach. Rdza nigdzie nie wychodzi. Na życzenie podeślę zdjęcia, jak rzecz wyglądała przed naprawą (dodatkowo było to wcześniej "za grosze" robione też u "pana Mietka" i spartolone maksymalnie).
    Jak Sienka ogólnie wygląda, można zobaczyć w galerii - studenckie auto, ale moje oczko w głowie :-).
     
  5. sebekMB napisał:
    Z racji swoich wieloletnich doświadczeń ze Sieną(14 lat), zawsze doradze każdemu w temacie czy inwestować czy sprzedać, to pierwsze rozwiązanie.
    Nie tylko z sentymentu do auta, bo miałem obok Sieny również przygody z wieloma samochodami w międzyczasie, ale właśnie te przygody, poznawanie i szukanie czegoś lepszego, czasem mnie bardziej zrujnowało finansowo, niż dokładanie do Sieny. Jasne, jak sie podliczy koszty doprowadzenia Sieny do dobrego stanu, to wyjdzie sporo tego, ale do której marki nie dokładasz, do każdego samochodu używanego.
    Jeżdziłem japończykami, niby cenionymi za niezawodność, to mam wiele negatywnych skojarzeń i finansową pustkę w portfelu. Siena na tle innych marek, wcale nie jest skarbonką, można powoli ogarnąć temat doinwestowania czy doprowadzenia do lepszego stanu za w miarę rozsądne pieniądze i warto trzymać samochód, powoli wszystko porobić a jeszcze długie lata posłuży niejednemu kierowcy.
    fiat siena 1.2 1999r(od nowości)
     
  6. Avatar turek86

    turek86 napisał:
    Moim zdaniem inwestycja rzędu 10tyś złotych w auto warte może 3tyś złotych jest absurdem. Jeżeli już to poszukaj sobie jakieś używane fajne aluski za 500-600zł a nie 2000zł, zrób samemu to co dasz radę. Mechanika naprawdę nie jest czymś wielkim, wystarczy mieć jakieś pojęcie o tym co się robi i narzędzia. Ja dałem silnikowi praktycznie drugie życie a tym samym zaoszczędziłem, między innymi dzięki temu forum, kupę kasy i o to w tym chodzi.
     
  7. tcx napisał:
    Witam.

    Siena już ma blacharkę zrobioną i w całości jest pomalowana, jutro jadę obejrzeć efekty.

    Auto do odbioru będzie w przyszłym tygodniu. W Sienie dodatkowo zrobiłem: rurki hamulcowe twarde, nowy bak - przy wymianie dodatkowo dwie sprężyny z tyłu (jedna była pęknięta), nowy akumulator, nowe czujniki: podciśnienia paliwa i temperatury, nowa guma odchodząca od filtra powietrza. Siena dostanie też nowy ogranicznik prawych drzwi i nowy tłumik końcowy.

    Co myślicie o tych alufelgach?
    NOWE FELGI 15'' 4X98 FIAT 500 DOBLO BRAVO PUNTO (2899538700) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

    Oczywiście zaciski hamulcowe i bębny będą zdjęte i pomalowane. Bębny są tanie, więc kupię nowe.
     
  8. Avatar byrrt

    byrrt napisał:

    Odp: Dylemat - czy w nią inwestować na poważnie.

    Felgi ładne ale to oryginały nie są i zaraz je połamiesz.. Nie kupowałbym..

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT
     
  9. tcx napisał:
    Dlaczego miałbym je połamać? To one się gną jak felgi w Seicento?
     
  10. Avatar lukq

    lukq napisał:
    To jest tania chińszczyzna, często się krzywią bo z gorszego jakościowo aluminium.
    Za te pieniądze dostaniesz spokojnie używane i regeneracja wyniesie Ciebie z zakupem max 800 zł.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi
     
  11. Avatar byrrt

    byrrt napisał:
    Weź sobie poczytaj o chińskich felgach.. W tych art jest masę zdjęć co się z takim kołem potrafi dziać.. Nie warto..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT
     
  12. tcx napisał:
    Witam, jestem po oględzinach.

    Dziadek stwierdził, żebym wymienił jeszcze rurki hamulcowe miękkie wszystkie - na co się zgodziłem.

    Siena świeci się z daleka, wygląda pięknie. Do odbioru w przyszłą środę. Wrzucę fotki :-)

    Poszukam innych alufelg.
     
  13. Avatar yacub

    yacub napisał:
    a ja mam do ciebie pytanko czy u ciebie w sienie przewody hamulcowe były stalowe czy miedziane ?
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
     
  14. tcx napisał:
    @yacub - stalowe. Teraz miedź.

    W ogóle to do tej pory inwestycję w auto przeliczyłem i wychodzi... 7.600 zł. Warto :-) Jeszcze do tego dojdą alufelgi. Robię to dla auta, bo wiem, że mi się odwdzięczy :-)
     
  15. Avatar yacub

    yacub napisał:
    no to chyba zastanowie sie nad wymianą na miedz bo ostatnio koledze w seju jak mu przyszło hamowac to strzeliły dwa przewody stalowe i przywalił w puga 205 - mała szkoda ale teraz mówie ze hamulce odżyły a stare to sie zaczeły kruszyc w rekach
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
     
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.