Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7
Like Tree1lubi to!
  • 1 przez marcin.b2508

Temat: Instalacja Centralnego Zamka w oryginale - PUNTO II  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 kwiecień 2013
    Skąd
    Żywiec
    Wiek
    32
    Postów
    8
    Auto
    Punto HGT
    Rocznik
    2000



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 kwiecień 2013
    Skąd
    Żywiec
    Wiek
    32
    Postów
    8
    Auto
    Punto HGT
    Rocznik
    2000
    No i h... bombki strzelił bo nie działa ten paten...
    1
    2
    3
    4

    Miernik podpięty z ustawieniem na pikanie, do elementu metalowego ze śrubą w drzwiach. (zdjęcie 2) podpiąłem pod plusa i wyszło tam 12,54V więc działa
    Rozebrałem z osłony tą małą dolną kostkę po lewej(czarną z czerwonym zaczepem), tam są dwa sploty kabli zdjęcie 4,następnie podpiąłem jak w oryginale do skrzynki zdjecie 3(nie chciałem dziubać kabli ostrzem) i czerwonym próbnikiem z miernika dotykałem wszystkich wejść od tylnej strony, ale nic kompletnie się nie działo.

    Ok żeby wyeliminować z tych dwóch mniejszych kostek tą właściwą na zmianę podpiąłem samą czarną,a potem samą szarą, jednak w jednym i w drukim przypadku centralny nie działał, muszą być obydwie kostki wpięte...

    Wychodzi na to że u mnie jest to inaczej rozwiązane , więc proszę o pomoc.
    Ostatnio edytowane przez BerryHGT ; 16-08-2013 o 10:56

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    miernikiem tego nie ruszysz. musi być zwykła kontrolka. lub nawet zwykła zarówka z dwoma kablami. jak się obawiasz że możesz zrobić zwarcie lub narobić za dużo dymu to zdemontuj tapicerkę z drzwi i sprawdź które przewody wchodzą do siłownika od centralnego zamka. a robiąc test z kontrolką to wszystkie kostki muszą być podpięte.
    PRÓBNIK SAMOCHODOWY TESTER 6-12V PROBÓWKA (3473730849) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
    BerryHGT lubi to.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 kwiecień 2013
    Skąd
    Żywiec
    Wiek
    32
    Postów
    8
    Auto
    Punto HGT
    Rocznik
    2000
    Witam
    Faktycznie kupiłem próbnik i po dotknięciu kabli zamyka i otwiera.

    Nadal jednak jest problem, u mnie na zamkniecie działają 2 kable biało-zielony i biało-czarny którykolwiek kliknę działa zamknięcie.
    Otwarcie to czarno-niebieski kabel
    Czyli wszystko jak w instrukcji podanej wyżej, podpiąłem sterownik --- dokładnie 2 kabelki biały(sterownik stig) do zamknięcie czyli kabelka czarno białego(skrzynka), i kabelek biało-czarny( sterownik stig) do czarno-niebieskiego(skrzynka).

    Brak jakiejkolwiek reakcji po użyciu pilota, sterownik działa bo słychać.
    Mogę dodać że próbnik podpięty do masy i dotknięty w kabelek zamknięcie czy też otwarcia nie świeci,ale zamek się zamyka, nie wiem czy to istotna informacja ale piszę. Kolejna sprawa jak styknę ze sobą kabelki biało czarny do czarno-niebieskiego, następuje otwarcie i zamknięcie.


    1
    2
    3
    Ostatnio edytowane przez BerryHGT ; 19-08-2013 o 08:44

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    jeszcze przewody zółty i żółto-czarny (o ile dobrze widzę na schemacie) musisz podłączyć do masy auta. wszystko zgodnie z piewrszym schematem tym w górnym lewy narożniku instrukcji. centralny sterowany jest masą czyli te przewody muszą być podłączone do masy. jak zrobisz wszystko dokładnie jak na tym schemacie co podałem to na 100% powinno działać.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 styczeń 2015
    Skąd
    Olkusz
    Wiek
    29
    Postów
    9
    Auto
    Punto 2 1,2 8v
    Rocznik
    2002
    ZAMYKANIE: Pomarańczowy - biały biało czarny do kupy skręcić i dolutować do jednego kabla sygnałowego który jest w samochodzie do siłowników

    OTWIERANIE: Pomarańczowo czarny - biało czarny do kupy skręcić i dolutować tak jak wyżej

    Masa: Żółty - żółto czarny również do kupy skręć i dokręć do masy i hula. Nie działa dlatego że nie masz masy. To jest dodatkowa oprócz samej masy czarnej od centralki


 

Podobne tematy

  1. sterownik centralnego zamka
    Napisany przez mysza na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 22-05-2013, 22:01
  2. Sterownik centralnego zamka.
    Napisany przez wezyr na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post: 15-04-2013, 20:51
  3. Centralka centralnego zamka punto 1
    Napisany przez pablo258 na forum Punto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 25-01-2013, 18:43
  4. Montaż zamka centralnego.
    Napisany przez fastovsky. na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 07-11-2012, 13:10
  5. sterownik centralnego zamka
    Napisany przez pioneer81 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 05-12-2009, 16:19

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

centralny zamek schemat

centralny zamek punto 2

sterownik centralnego zamka punto 2

fiat punto centralny zamek

fiat punto 2 centralny zamek

punto 2 centralny zamek

fiat punto centralny zamek schemat

centralny zamek do fiata punto

jak podlaczyc centralke do drzwi punto 2

punto 2 podlaczenie centralny zamek

zamek centralny do fiata punto rocznik 2000

schemat instalacji centalnego zamka fiat punto 1

PUNTO 2 SCHEMAT CENTRALNEGO ZAMKA

punto 2 centralny zamek schemat

centralny zamek fiat punto 2montaz

fiat punto 2 sterownik drzwisterowniki centralnego zamka fiat puntoinstalacja centralnego zamka

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl