Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 listopad 2010
    Skąd
    Połaniec
    Postów
    7
    Auto
    Fiat punto I 1,2 75 KM

    punto I 1,2 75 KM problem z instalacją gazową ?

    Witam, posiadam punciaka jak w tytule i mam z nim mały problem. Jak jade na gazie ( bo sprawdzałem na benzynie i jest ok ) to strasznie mi strzela jak wchodzi na obroty ( jest pojedynczy strzał , przyduszenie silnika i dalej jedzie normalnie) . nie jestem w stanie okreslićczy gdzie te wybuchy bodajże gazu są . nie wiem czy mi to strzela w filtr powietrza który i tak juz jest rozwalony ( ale poklejony ) czy to strzela w tłumik . prosze o jakies wskazówki co to moze byc z nim nie tak .




    P.S.

    jak macie obudowe sprzegła to od góry jest taki otwór przez który widac sprzegło . on powinien byc otwarty czy tam powinna byc jakaś zaslepka ? ja zakleiłem tą dziurę blachą na silikonie bo mi olej tam wpadał i nie wiem czyy to nie jest czasem jakeis chłodzenie czy cos ? ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,361
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Strzelanie może być spowodowane problemami z układem zapłonowym. Jeże ogólnie auto ma moc i dobrze jeździ to w pierwszej kolejności doszukiwałbym się problemów ze świecami, kablami WN. Najlepiej je wymień. Takie objawy mogą też sugerować na źle wyregulowaną instalację gazową, zebranie się nagaru lub problemy z zaworami. Najczęściej jest to problem świec/kabli WN.

    Co do otworu. Jest ok. To nie jest chłodzenie
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  4. #3
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    ja mialem podobnie potem zaczął głośno chodzić wymieniłem elastyczną część tłumika i jest bezproblemowo. ale przychylam sie do wypowiedzi Michała świece co 15 tyś powinno sie zmieniać jeżdżąc na gazie a przy okazji kable również. zobacz co z wydechem jak jest szczelny to bankowo świece jak pisał miszko

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 listopad 2010
    Skąd
    Połaniec
    Postów
    7
    Auto
    Fiat punto I 1,2 75 KM
    kable i siwece mam nowe . tez własnie myslałem o tej eleastycznej czesci tłumika bo mam jądziurawą no ale tez mysle ze to wina reduktora albo wyregulowania bo to stara instalacja



    A i gdyby mi jeszcze ktos powiedział czemu zdarza sie ze jade jade zbliza sie skrzyzowanie czy cos ja do hamowania juz jade pomału wciskam sprzegło a tu gasnie mi bestia . Zasysa lewe powietrze ? i dodam ze dzieje sie tak tylko jak jade na gazie. moze cos z silniczkeim krokowym nie tak ?

  6. #5
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,361
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Gaz jest bardzo wrażliwy na wszelkie nieszczelności oraz jest wrażliwy na zły skierowany dolot powietrza. Przy pracującym silniku dmuchnij w wlot powietrze i bankowo obroty będą przez chwilę falować.

    Czy to się dzieje od początku? Ja bym stawiał też tutaj na zużycie reduktora. Ja miałem tak przy Temprze. Gdy gaz już miałem trochę, kilometrów nabite i membrana w reduktorze nie spełniała swoich właściwości to też miałem takie przygody. Obroty falowały, nie trzymał niskich obrotów, spalanie wzrosło. Po wymianie jak ręką odjął.

    Jeżeli nie miałem tego problemu od początku tylko pojawił się z czasem stawiałbym na zużycie membrany.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    no wymień ten elastyczny kawalem tłumika obiawy sa identyczne jak u mnie i pomogło nic nie gaśnie i chodzi jakos równiej i nie telepie silnikiem

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 listopad 2010
    Skąd
    Połaniec
    Postów
    7
    Auto
    Fiat punto I 1,2 75 KM
    dzis zrobiłem sobie masakre chciałem wyjąc silniczek krokowy i mi jedna srubka odkreciła sie do połowy i dalej ani w tą ani w tamtą ;/ obrobiłem główke ;] naciałem zeby srubokretem i lipa . nic nie idzie . wiec pozostawiłem tak na pół odkreconą teraz zastanawiam sie po jakim czasie cos stanie sie nie tak bo narazie chodzi ok nic mi chyba niepozostało jak rozebrac , uciac głowke i przewiercić . pól dnia roboty

  9. #8
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    37
    Postów
    1,551
    Auto
    Tipo sedan 1.4 16v 95km / Corolla E12 hackback 1.6.110km
    Rocznik
    2019 / 2003
    popsikaj parę razy wd-40 i po jakimś czasie bez problemu sie odkręci

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 listopad 2010
    Skąd
    Połaniec
    Postów
    7
    Auto
    Fiat punto I 1,2 75 KM
    popsikałem i nadal nic . to głupie aluminium takie jest ;/

  11. #10
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał dudu$
    popsikaj parę razy wd-40
    to już lepiej colą wd 40 to jakaś pomyłka jest i niewypał.
    Polecam rost of firmy wurth droższe preparaty mają ale skuteczne
    natomiast jeśli jest wkręcana w aluminium to tu niewiele to pomoże. kręć na siłę najwyżej gwint zerwiesz to wtedy sobie prze gwintujesz i po kłopocie

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 listopad 2010
    Skąd
    Połaniec
    Postów
    7
    Auto
    Fiat punto I 1,2 75 KM
    no własnie tam nie ma podejscia do krecenia na siłe bo obudowa od krokowca jest . utne to dziadostwo i jakos przewierce i nowy gwincik. no ale najpierw musze wyjąc to z pod maski


 

Podobne tematy

  1. Zmieniarka Blaupunt Punto II - problem
    Napisany przez Stachu na forum Car Audio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 31-10-2009, 17:18
  2. Rozrząd w Punto 1 99r. A w Punto 1 99r Cabrio Bertone
    Napisany przez RomualdPL na forum Punto
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 22-09-2009, 19:28
  3. Problem z instalacją
    Napisany przez rzepa369 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 20-09-2009, 17:35
  4. dziwny problem punto 1,6
    Napisany przez busu na forum Punto
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 02-07-2009, 16:07
  5. Dziwny problem z Fiatem Punto 1
    Napisany przez Xanthe na forum Punto
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 25-03-2009, 11:26

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

punto strzela na gazie

instalacja gazowa fiat punto

punto mk1 strzela na lpg

fiat punto strzela na gazie

punto2strzela gaz

instalacja gazowa punto 1

fiat punto 1 jaka instalacja lpgpunto 1 lewe powietrzefiat punto 2 strzela na gaziepunto 1 2 strzela w filtrpunto 2 strzela na gaziefiat punto 1 nie wchodzi w obroty i strzelainstalacja gazowa we fiacie puntostrzela gaz punto 1.2nowe punto z instalacja gazowapunto 1.2 gaz strzela w gaznikNie szczelny gaz w fiacie punto 1instalacja gazowa punto szczela w gaznikpunto strzela do filtra powietrzainstalacja gazowa w punto ifiat punto I gaznik
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl