Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 16
  1. #1
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2009
    Skąd
    Wieliczka
    Postów
    198
    Auto
    Fiat Abarth Punto Cabrio Bertone 1.2 16v

    PODŚWIETLENIE TABLIC REJESTRACYJNYCH NA CERWONO = MANDAT??

    Witam!! Sprowadziłem samochód ze słonecznej Italy i w podświetleniu tablic były spalone zarówki, udałem sie wiec do sklepu i Pan powiedział ze koszt zarówki to 7zł za szt czyli za 2szt 14zł wiec je kupiłem.. Za ta sama kwote znalazłem na Allegro zarówki diodowe w czerwonym kolorze które zresztą zamówiłem i juz zamontowałem efekt jest super i przedstawia go dołączone zdjecie mam teraz tylko takie pytanie mianowicie wiele osob twierdzi ze idzie za to dostać mandat a nawet stracić dowód rejestracyjny.. Chciałbym sie dowiedzieć czy ktos miał juz taki przypadek, czy moge na takich zarówkach jezdzic całkiem spokojnie..

    Nie mam konta w banku, pieniądze chowam w Matizie...



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    09 styczeń 2008
    Skąd
    Heilbronn
    Wiek
    33
    Postów
    1,381
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Rocznik
    2009
    nie możesz tak jeździć. Nie dość że dostaniesz mandat to jeszcze zostanie Ci zabrany dowód rejestracyjny i żeby go odzyskać będziesz musiał zrobić przegląd chyba że będziesz w stanie wymienić żaróweczki na normalne w trakcie kontroli.
    K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

    Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



    www.tomekmichalik.pl

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2009
    Skąd
    Wieliczka
    Postów
    198
    Auto
    Fiat Abarth Punto Cabrio Bertone 1.2 16v
    Mówisz?? Czyli musze sie przerzucić na oryginała:/ szkoda... Dzięki za odpowiedź
    Nie mam konta w banku, pieniądze chowam w Matizie...

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    09 styczeń 2008
    Skąd
    Heilbronn
    Wiek
    33
    Postów
    1,381
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Rocznik
    2009
    http://fiatforum.com.pl/topics36/swi...ych-vt2052.htm

    Przeczytaj mój posty w tym temacie.
    K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

    Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



    www.tomekmichalik.pl

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2009
    Skąd
    Wieliczka
    Postów
    198
    Auto
    Fiat Abarth Punto Cabrio Bertone 1.2 16v
    No to ja juz ide lampki wykręcać A powiedz mi ostatnią rzecz mianowicie czym są te punkty za pomoc??
    Nie mam konta w banku, pieniądze chowam w Matizie...

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    27 czerwiec 2009
    Skąd
    Łódź
    Postów
    471
    Auto
    Stilo Multiwagon 1.9 8v 115KM
    Nie ma punktów.

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2009
    Skąd
    Wieliczka
    Postów
    198
    Auto
    Fiat Abarth Punto Cabrio Bertone 1.2 16v
    No oki ale co daje to że otrzyma sie taki punkt..
    Nie mam konta w banku, pieniądze chowam w Matizie...

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    27 czerwiec 2009
    Skąd
    Łódź
    Postów
    471
    Auto
    Stilo Multiwagon 1.9 8v 115KM
    Przekroczenie prędkości w ruchu drogowym, kolizja lub nie zachowanie się do znaków i sytuacji na drodze.

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2009
    Skąd
    Wieliczka
    Postów
    198
    Auto
    Fiat Abarth Punto Cabrio Bertone 1.2 16v
    Co ty do mnie rozmawiasz??
    Nie mam konta w banku, pieniądze chowam w Matizie...

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    27 czerwiec 2009
    Skąd
    Łódź
    Postów
    471
    Auto
    Stilo Multiwagon 1.9 8v 115KM
    Za oświetlenie nietypowe lub brak oświetlenia jest mandat. Wiem bo sam to doświadczyłem na własnej skórze. Nie koniecznie zabierają dowód, zależy od charakteru funkcjonariusza. Ja dostałem 50zł mandatu i życzenia "szerokiej drogi".

  12. #11
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2009
    Skąd
    Wieliczka
    Postów
    198
    Auto
    Fiat Abarth Punto Cabrio Bertone 1.2 16v
    No ja juz zamontowałem zółte zaróweczki bo wole losu nie kusić... Wygląda to dość wiejsko ale co zrobić...
    Nie mam konta w banku, pieniądze chowam w Matizie...

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    27 czerwiec 2009
    Skąd
    Łódź
    Postów
    471
    Auto
    Stilo Multiwagon 1.9 8v 115KM
    Można założyć białe diody Ja mam i nie czepiają się do oświetlenia. Do tego Xenony w soczewkach i wygląda całkiem fajnie

  14. #13
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2009
    Skąd
    Wieliczka
    Postów
    198
    Auto
    Fiat Abarth Punto Cabrio Bertone 1.2 16v
    No pomyśle nad tym a mam jestes w stanie mi pomoc w sprawach technicznych samochodu??
    Nie mam konta w banku, pieniądze chowam w Matizie...

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    27 czerwiec 2009
    Skąd
    Łódź
    Postów
    471
    Auto
    Stilo Multiwagon 1.9 8v 115KM
    jakich np.?

  16. #15
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2009
    Skąd
    Wieliczka
    Postów
    198
    Auto
    Fiat Abarth Punto Cabrio Bertone 1.2 16v
    http://fiatforum.com.pl/topics47/nie...2332.htm#18914 Pisałes juz cos w tym temacie ale bez konkretnych odpowiedzi
    Nie mam konta w banku, pieniądze chowam w Matizie...


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Podświetlenie zegarów itp.
    Napisany przez KAAZ na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 17-06-2009, 16:16
  2. Podświetlenie schowka
    Napisany przez zozo1 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 03-06-2009, 20:36
  3. Oświetlenie schowka
    Napisany przez rosearcana na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 15-05-2009, 09:47
  4. [oświetlenie] Jakie żarówki do UNO
    Napisany przez minerek na forum Uno
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 27-02-2009, 22:23
  5. Oświetlenie wnetrza
    Napisany przez szerszenjtd na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 16-09-2008, 21:37

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

brak oswietlenia tablicy rejestracyjnej mandat

mandat za brak podswietlenia tablicy

czy mozna dostac mandat za nie podswietlona rejestracjebiale swiatlo w tablicy rejestracyjnej fiat punto IImatiz jaki bezpiecznik do oswietlenia tablicy rejestracyjnej
http://www.iparts.pl