Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 6 z 6
  1. #1
    erk
    erk jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 czerwiec 2008
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2
    Auto
    Fiat Panda 1.1

    Kłopoty z wrzucaniem biegu

    Fiat Panda 1.1 benzyna, 2004
    W dniu wczorajszym Panda odmówiła współpracy.
    Objawy: pedał sprzęgła chodzi za luźno, poważne kłopoty z wrzuceniem jakiegokolwiek biegu - trzeba użyć znacznej siły. Przy wyłączonym silniku wajcha od biegów chodzi normalnie.
    Jutro sesja z mechanikiem. Poradzcie, co to może być, bo nie chciałbym być w coś "wrobiony" przez niego.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Prawdopodobnie albo sprzęgło, albo łożysko oporowe sprzęgła się rozleciało.
    Obydwa elementy wymienia się za jednym razem.

    Sprawdz może jeszcze połączenie pedała sprzęgła z skrzynią, ale prędzej tak jak pisałem to będzie raczej sprzęgło.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  4. #3
    erk
    erk jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 czerwiec 2008
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2
    Auto
    Fiat Panda 1.1
    Okazało się, że ten konkretny pojazd ma hydraulicznie sterowane sprzęgło. Poszła uszczelka,cały płyn wyleciał... Sprzęgło jako takie sprawne.

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2008
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    148
    Auto
    Marea Weekend 1.8 ELX
    Cytat Napisał erk
    hydraulicznie sterowane sprzęgło. Poszła uszczelka,cały płyn wyleciał...
    dziwne. w służbowej Pandzie 1.2 miałem linkę. tak czy inaczej, sprzęgło hydrauliczne jest na tym samym płynie, co hamulce. jakby układ nie trzymał szczelności, to po mojemu miałbyś problem z zatrzymaniem. A tak z ciekawości - ile kosztowała naprawa?
    Albercik // Marea Weekend 1.8 ELX 115KM 1996r. 140kkm

    Było: Bravo 80 16V SX 1.2 80KM 2000r. 110kkm

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    10 luty 2008
    Skąd
    Kraków
    Postów
    181
    Auto
    Marea 1.9 TD
    wydaje mi się, że nawet jeśli zbiorniczek jest wspólny to musi być jakieś zabezpieczenie, przed uszkodzeniem obu układów na raz - choćby różnica wysokości (pompka hamulcowa niżej) wtedy jedna pompka miała by płyn mimo, że dla drugiej poziom jest już za niski, akurat pandą miałem okazję jechać tylko raz jako pasażer i pod maskę nie zaglądąłem
    Marea 1.9 TD

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 marzec 2008
    Skąd
    Bochnia
    Postów
    4
    Auto
    Fiat Panda 1,1

    zabezpieczenie

    jest zabezpieczenie każda komora w zbiorniczku płynu jest przedzielona przegrodą co powoduje zejśćie płynu z jednego układu tak że drugi Ci zostaje (Ale co można zrobić tylko z hamulcem osi tylnej jak przód zwieje :-))


 

Podobne tematy

  1. [Jak wykonać] Wymiana czujnika wstecznego biegu.
    Napisany przez waho. na forum Bravo/Brava/Marea, zrób to sam
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 10-08-2010, 21:10
  2. kłopoty z odpalaniem na zimnym silniku
    Napisany przez yves na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 24-06-2009, 00:00
  3. redukcja biegu z 3 na 2-
    Napisany przez chochlandia na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 06-06-2009, 05:49
  4. witam....zgrzytanie drugiego biegu i nie tylko
    Napisany przez bigining na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 24-02-2009, 23:34
  5. Punto 2005 kłopoty z elektryką
    Napisany przez ecik1973 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 31-10-2008, 20:11

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat panda wrzucanie biegu

problem z wrzucaniem biegow 1 i 2 biegiem fiat panda

http://www.iparts.pl