Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 21 z 21
  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2008
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    148
    Auto
    Marea Weekend 1.8 ELX
    a na czym to dłubnięcie polega? no i pytanie zasadnicze: masz CF2, czy CF3? prościej mówiąc JTD105, czy JTD115? bo jak cf2 wychodziło z fabryki, to miało ok. 111BHP, a cf3 ok. 121BHP
    Albercik // Marea Weekend 1.8 ELX 115KM 1996r. 140kkm

    Było: Bravo 80 16V SX 1.2 80KM 2000r. 110kkm



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 kwiecień 2008
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    136
    Auto
    Bravo GT JTD
    Dłubnięcie polega na chipie,a silnik to JTD105
    Fiat Bravo GT JTD 2000r

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2008
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    148
    Auto
    Marea Weekend 1.8 ELX
    no to ładnie przyznaję jeśli jeździłeś kiedyś seryjnym CF2, to daj znać, jakie różnice są zauważalne bo niby przyrost nie dużo, ale liczą sie wrażenia
    Albercik // Marea Weekend 1.8 ELX 115KM 1996r. 140kkm

    Było: Bravo 80 16V SX 1.2 80KM 2000r. 110kkm

  5. #19
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 kwiecień 2008
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    136
    Auto
    Bravo GT JTD
    Cytat Napisał Albercik
    no to ładnie przyznaję jeśli jeździłeś kiedyś seryjnym CF2, to daj znać, jakie różnice są zauważalne bo niby przyrost nie dużo, ale liczą sie wrażenia
    Jeżdże często seryjnym JTD105,i nie ma porównania,to tak jak porównywac fiata coupe 2.0 16v turbo z przed 1998 r(190Km/290Nm) z fiatem coupe 2.0 16v turbo po 1998 (220km/310Nm),prościej mówiąc różnica jest diametralna
    Fiat Bravo GT JTD 2000r

  6. #20
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2008
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    148
    Auto
    Marea Weekend 1.8 ELX
    no to elegancja nawet mógłbym żałować, że mam benzynę, a nie diesel'a, ale przy obecnej cenie ropy...
    Albercik // Marea Weekend 1.8 ELX 115KM 1996r. 140kkm

    Było: Bravo 80 16V SX 1.2 80KM 2000r. 110kkm

  7. #21
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 kwiecień 2008
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    136
    Auto
    Bravo GT JTD
    Małe odgrzewanie tematu, niestety rzadko tu bywam ponieważ skupiłem się trochę nad innym forum, ale o was nie zapomniałem
    Przez ten cały czas w samochodziku się coś działo, na początek wyleciały, i teraz świecą Osram Nightbreaker i jestem z nich bardzo zadowolony, przynajmniej podczas deszczu nie wtapiają się w nawierzchnię :/
    Samochodzik dostał również nowe kółeczka na lato są to Borbety A 7x15" na oponkach 195/50r15.



    Następnie jest długo, długo nic i pojawia się stożek na kibel rurze stożek na kibel rurze... i uprzedzam pytania co do chłodzenia filtra, obudowa od silnika jest w trakcie budowania, a do samego stożka jest poprowadzona rura prosto od seryjnego łapacza.



    Następnie pasy czteropunktowe Spraco, niestety jeszcze nie zamontowane, jak założę to wrzucę foty



    Od razu mówię że to nie koniec, samochodzik wciąż się zmienia i są już nowe pomysły także postaram się sukcesywnie uzupełniac temat.
    I taki tam bonusik


    Fiat Bravo GT JTD 2000r


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Moja Bravka!
    Napisany przez egon na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 269
    Ostatni post: 03-01-2015, 19:20
  2. Moje Punto
    Napisany przez Kajetan.Kisiel na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 16-05-2010, 20:10
  3. Moje Grande Punto 1.3 90KM
    Napisany przez konmit na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 28-12-2009, 09:15
  4. Moje maleństwa
    Napisany przez NIKI na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 13-10-2009, 13:12
  5. Moje grafitowe SX
    Napisany przez tipacz na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 26-02-2009, 16:39

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

http://www.iparts.pl