Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2011
    Skąd
    Mielec/Ostrowiec Św./Kielce
    Wiek
    29
    Postów
    285
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT

    [bravo GT 1.9 JTD] Diamond bitch by J@cek

    Witam
    Już dość długo jestem użytkownikiem forum.. z niego dowiadywałem się jakie auto kupić itp. Teraz najwyższa pora go zaprezentować
    Temat będe na bieżąco aktualizował..

    FIAT BRAVO GT 1,9 JTD CF2 rok 2000, 1wsza rejestracja w 2001r, Przebieg 233 000. Władany przeze mnie od lutego 2012r.

    Tutaj poglądowe zdjęcia bravury
    20121001127.jpg20121001128.jpg 20121001147.jpg 20121001134.jpg20121001143.jpg

    Po założeniu większych opasek na wężach od turbo, wymyciu intercoolera i usunięciu zbędnego jak dla mnei plastiku ukoronowałem wszystko delikatnym powiększeniem wolotu w zderzaku.. Zaowocowało to spadkiem temperaury w najgorętsze dni o jakieś 5-7* nie wiem czy gra warta świeczki ale ja się ciesze
    20121001132.jpg 20121001134.jpg

    Tutaj felgi które pochłonęły troche mojego czasu.. z pośpiechu i braku sprzętu nie są idealne.. winę ponosi też aluminium nie jest to najlepszy stop do polerowania (porównuje z równolegle przeprowadzanymi pracami przy felgach z audi). Dodatkowo wyrzuciłem sterczące wentyle i zamontowałem chowane i skręcane z allegro
    Przed i PO zabiegu
    20120312.jpg 20121001136.jpg 20121001138.jpg

    Zamszowe klamki i uchwyty
    20121001145.jpg

    Bede musiał niebawem dokładnie przetrzeć fiata i zrobić ładniejsze zdjecia bo wszystko w realu ma dużo większy połysk, ale trudno jest mi sie zebrać


    Poczynione modyfikacje
    Wycięty katalizator
    Zaślepiony EGR (blaszka z IN POST-u jest idealna)
    Wolna odma
    Wymiana opasek na dolocie na szerokie, mycie intercoolera i powiększenie wlotu
    Malowanie bębnów z tyłu
    Polerka felg i malowanie
    Polerka całego samochodu
    Oklejenie klamek wew. zamszem


    Naprawy mechaniczne
    Wymiana akumulatora na WESTA FAST
    Wymiana chłodnicy na nową NISSEN
    Wymiana skrzyni biegów
    Wymiana poduszki pod silnikiem
    Ogarnięcie wszystkiego do stanu serii ( kolanko gumowe do turbo, przepływomierz, 2gi bieg wentylatora itp.)

    Płyny eksploatacyjne
    olej w silniku 5w40 PETRONAS SYNTHIUM (wbrew wszystkiemu zmieniłem gorszy na lepszy i żadnych złych obajwów nie zauważyłem)

    Plany
    wskaźnik doładowania turbo
    MBC
    soft
    nowe dywaniki pod nogi z tesco (gumowo-welurowe)
    Wygłuszenie maski i boków w komorze silnika matami z aluminium z allegro
    osłona pod silnik.. najprawdopodobniej będzie hand made
    Folia carbon lub C-B sticker bomb na lotke i lusterka
    lampy soczewkowe
    radio (dylemat pomiędzy modzeniem fabryki 182H a szukaniem oryginału z CD a sprzętem uniwersalnym tj. ALPINE, PIONEER itp.)
    felgi 15' żeby skompetować zimowy set-up
    fotele przednie od AR lub narazie zagłówki z czarnej skóry
    klamki zewnetrzne od AR
    zderzak ze spryskiwaczami od Fiata Marea

    Jeśli ktoś ma części potrzebne do realizacji moich planów proszę o kontakt
    Ostatnio edytowane przez jacjacek ; 01-10-2012 o 17:31



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    Cytat Napisał jacjacek Zobacz post
    inę ponosi też aluminium nie jest to najlepszy stop do polerowania
    To je amelinium, tego nie pomalujesz

    Widzę że zdjęcia z samego rana robione
    Początkowo myślałem że maska ci zmatowiała ;P
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2012
    Skąd
    Sanok/Wrocław/Warszawa
    Wiek
    27
    Postów
    156
    Auto
    Stilo 1.9jtd/Marea 1.6 16v
    bardzo ładnie się teraz prezentuje

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2011
    Skąd
    Mielec/Ostrowiec Św./Kielce
    Wiek
    29
    Postów
    285
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT
    Dziękuje.. staram się dbać, poprawiac, naprawiać w miare możliwości i umiejętności oraz ograniczającego mnie ostatnio budżetu. W razie zmian temat zacznie bardziej tętnić życiem

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 październik 2012
    Skąd
    italia napoli
    Wiek
    32
    Postów
    3
    Auto
    fiat bravo 1.9 jtd 105
    wolna odma??? co to daje i jak to zrobicc ma ktos jakies informacje no i mozliwe jakies fotki gdzie to sie znajduje ?? szukam i znalesc niemoge

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2011
    Skąd
    Mielec/Ostrowiec Św./Kielce
    Wiek
    29
    Postów
    285
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT
    Cytat z forum audi80.pl Autorem postu jest użytkownik "Kostrz"
    z odmy wydostają się spaliny i opary w skład których jest dwutlenek, woda, opary olejowe i itd wszystko o temperaturze jaka jest w głowicy, w silnikach z turbo turbina zasysa dość mocno te opary i spaliny i potem np w IC mamy olej, turbo od strony ssania mamy zaolejone i często zabrudzony co nie wpływa dobrze na wirnik i jej żywotność a z drugiej strony zasysane spaliny z odpowietrzania maja bardzo mało tlenu i wysoka temperaturę, gdy mniej tlenu lub duża ilość dwutlenku spada efektywność spalania natomiast temperatura z spalin podnosi temperaturę zasysanego powietrza przez filtr i w zmodzonych zetorkach ludzie montuja większe IC lub FMIC by ta temperaturę obniżyć bo wiadomo czym niższa temperatura na ssaniu tym lepsza efektywność spalania o odłączoną odmą oryginalny IC w naprawdę mocno zmodzonych zetorkach wystarcza.

    Nie słyszałem by komuś za odłączona odmę zabrano dowód chyba że często jeżdzi do niemiec a z drugiej strony ciągniki, maszyny budowlane i auta sportowe maja wolna odmę przy odłączonej odmnie nie zmieniają się poza normę parametry spalin na analizatorze sprawdzone na kilku autach sa minusy wolnej odmy to na wolnych obrotach po ostrej jeździe lekki dymek i zapach


    To tyle o odmie
    Wolna odma to odpięta od kolektora ssącego więc silnik zamiast zasysać powtórnie zanieczyszczenia.. wypuszcza je na zewnątrz. Możesz odpiąć ją od części układu dolotowego i zaślepić dziurę po niej (z autopsji bezpieczny i dobry jest kawałek styropianu wciśnięty na silikon i obsmarowany jeszcze raz, ze śrubką zawsze istnieje ryzyko że ją wciagnie i wpadnie do turbiny, a tego chyba niktby nie chciał) drugą część czyli wąż wystającą z pokrywy zaworów wypuszczasz pod silnik (najlepiej przedłużc karbowanym plastikowym peszlem do przewodów elektrycznych , bo można też do tego celu uzyć wąż olejoodporny) Zakańczasz go Oil catch tankiem albo zostawiasz wolny. Oil catch jest o tyle bardziej cywilizowany że nikomu nie zostawisz na chodniku kropek oleju i uchroni silnik przed wciągnięciem zanieczyszczeń. Filozofia urządzenia przedstawiona na rysunku poniżej
    theory_oil.jpg
    http://www.snailsonsteroids.co.za/ne...tch%20tank.gif
    wyjście z catch tanka możesz wypuścić na zewnątrz lub podpiąc spowrotem do dolotu.. do którego nie będą trafiac już zanieczyszczenia..tylko ciepłe powietrze i reszta. W skrócie Oil catch tank to najzwyklejszy separator oleju stosowany w róznych urządzeniach.
    285047799-odma.jpg
    tutaj foto gdzie szukac odmy (zapożyczone ze strony http://autokacik.pl/showflat.php?Number=285046593
    Ostatnio edytowane przez jacjacek ; 23-10-2012 o 19:07


 

Podobne tematy

  1. Fiat Brava by Neka.'Diamond bitch'
    Napisany przez neka_ na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 23-01-2012, 11:34

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

1.9 jtd gdzie intercooler

dodatkowy dolot do filtra powietrza w fiat jtd

jak zmniejszyc spalanie silnik jtd

bravo jtd olej w intelkulerze

jak obnizyc spalanie w silnikach jtdm

tank oil do fiata

fiat bravo 1.9 jtd interkuler

fiat bravo gt 1.9 jtd club

zderzak fiat bravo 1.9 jtd gt

gdzie zbajduie sie odma w bravo JTD

gdzie jest intercooler w fiat bravo 1.9 jtd

oil catch tank fiat bravo

wypuszczenie odmy w jtd

zderzak od marei do bravo jtd gt

silnik 1.9 jtd jak zmniejszyc spalanie

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl